Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Witam
Mam problem z odpalaniem Scanii, gdy silnik jest choć trochę nagrzany. Gdy jest zimny odpala normalnie, im wyższa temperatura silnika tym dłużej trzeba kręcić rozrusznikiem.
Myślę że to wina jakiegoś czujnika, ale nie wiem gdzie zacząć szukać. Może ktoś miał podobny przypadek..?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2008, 11:11
Posty: 156
GG: 7106329
Lokalizacja: Podkarpacie

Może paliwo cofa się do zbiornika?? sprzwdz połączenia przewodów paliwowych...

_________________
TRANSPORT DREWNA BIESZCZADY


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

Kolego winna jest tylko i wyłącznie pompa wtryskowa. Masz wypracowane elementy pompy. możesz to bardzo prosto sprawdzić - jak masz rozgrzany silnik to schłodź tylko samą pompę wtryskową zimną wodą i spróbuj odpalić silnik. Powinien zapalić odstrzału. Z pewnością sterownik EDC nie pokazuje żadnego błędu aktywnego.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Kolego winna jest tylko i wyłącznie pompa wtryskowa. Masz wypracowane elementy pompy. możesz to bardzo prosto sprawdzić - jak masz rozgrzany silnik to schłodź tylko samą pompę wtryskową zimną wodą i spróbuj odpalić silnik. Powinien zapalić odstrzału. Z pewnością sterownik EDC nie pokazuje żadnego błędu aktywnego.
Ale nic nie wskazuje na pompę. Auto nie kopci, pracuje równo, moc ma taką samą. Jednak spróbuje zrobić tak jak napisałeś gdy auto wróci z trasy. :wink:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Przy pompie masz zawór który odpowiada za gaszenie i uruchamianie silnika. Ja miałem ten sam problem. U mnie wystarczyło zdjęcie obudowy zaworka i ręczne rozruszanie go. Jeśli to nie pomoże wymienić po prostu na nowy .


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Zrobiłem tak jak doradził mi kolega Artur29, i okazało się że ma rację. Jestem już umówiony na naprawę pompy. :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: