Strona 8 z 44 [ Posty: 862 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1044 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 sie 2010, 19:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Co do BF3, czy jest to obowiązkowe tylko w Niemczech, czy również w innych krajach UE?
Trzecia strona tematu...


Post Wysłano: 20 sie 2010, 9:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

Czytałem, ale co z pozostałymi krajami europy? Gdzie trzeba mieć specjalne zezwolenia? i co można pilotować BF2, a co BF3?

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Post Wysłano: 20 sie 2010, 10:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

BF3 to tylko i wyłącznie NIEMIECKIE oznaczenie, które spełnia tylko i wyłącznie NIEMIECKIE normy.

Nie czytałeś, albo masz problemy z rozumieniem prostego tekstu.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 20 sie 2010, 12:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 9:37
Posty: 134
Lokalizacja: Wronki

Pojazd pilotujący BF2 musi posiadać:
-2 pojedyncze koguty
-CB-Radio, bądź inny środek łączności
-Tablice PILOT z określoną szerokością pojazdu
-urządzenie nagłaśniające

Dochodzi do tego oczywiście kamizelka odblaskowa/latarka/"wskaźnik".

Pzdr


Post Wysłano: 20 sie 2010, 13:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

a czy po Niemczech można pilotować cokolwiek BF2, czy wszystko ma wymagane BF3?
Jakie urządzenia nagłaśniające trzeba posiadać?

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Post Wysłano: 21 sie 2010, 19:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

Czy do pomiaru wysokości mostów lepiej używać jakiejś miarki "analogowej" czy czegoś cyfrowego (np. http://www.atel.com.pl/produkt.php?hash=03940 )

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Post Wysłano: 23 sie 2010, 8:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lut 2006, 21:18
Posty: 123
GG: 24782554
Lokalizacja: Katowice

Cytuj:
Czy posiada ktoś jakieś materiały (książki, artykuły, notatki, itp.) dotyczące pilotażu, pilotowania i wyposażenia samochodów pilotujących, ewentualnie czy wiecie może gdzie można zrobić jakiś kurs lub przeszkolenie, żeby czegoś się o dowiedzieć o tym fachu?
nie wystarczy wyposażyć samochód i zrobić kurs ,ale trzeba mieć poukładane w głowie jak nie będziesz miał tego to daj sobie spokój ponieważ komuś zrobisz krzywdę na drodze! :idea:

_________________
Kto sukcesu chce znajdzie do niego drogę,kto sukcesu nie chce ,zawsze znajdzie wymówkę


Post Wysłano: 23 sie 2010, 9:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 kwie 2009, 18:37
Posty: 10
GG: 1242989
Samochód: Renault
Lokalizacja: lubuskie

Cytuj:
Czy do pomiaru wysokości mostów lepiej używać jakiejś miarki "analogowej" czy czegoś cyfrowego (np. http://www.atel.com.pl/produkt.php?hash=03940 )
Ja zawsze do tego używam kamyczka i kawałek włóczki jeszcze mnie nie zawiodła ta metoda a jest prosta i tania :D

_________________
Urodzony by latać.

http://www.pilotaz.eu


Post Wysłano: 23 sie 2010, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

Co do poukładania w głowie, to oczywiście podstawa. Jak dla mnie najważniejsze jest to aby bezpiecznie doprowadzić transport do celu i żeby była to bezstresowa jazda zarówno dla kierowcy jak i pilota:) a czy objeżdżanie tras przed transportem jest powszechnie stosowane, czy żeby obciąć koszty robi się to na bieżąco w trakcie trasy? Jeszcze jedno. O co chodzi w urządzeniach nagłaśniających w wyposażeniu auta? Czy jest to megafon który można podłączyć pod CB?

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Post Wysłano: 23 sie 2010, 23:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 9:37
Posty: 134
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
Co do poukładania w głowie, to oczywiście podstawa. Jak dla mnie najważniejsze jest to aby bezpiecznie doprowadzić transport do celu i żeby była to bezstresowa jazda zarówno dla kierowcy jak i pilota:) a czy objeżdżanie tras przed transportem jest powszechnie stosowane, czy żeby obciąć koszty robi się to na bieżąco w trakcie trasy? Jeszcze jedno. O co chodzi w urządzeniach nagłaśniających w wyposażeniu auta? Czy jest to megafon który można podłączyć pod CB?
Powiedział bym raczej że powszechne to nie jest, zazwyczaj robimy to gdy wymiary są dość duże, lub droga nie pewna. Są to dodatkowe koszty, a wiadomo jak jest z nimi. Każdy patrzy jak najwięcej zaoszczędzić i się później zdarzają takie sytuacje jak chociażby sławna wpadka UT pod Lesznem?
Pzdr


Post Wysłano: 27 sie 2010, 2:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2010, 0:49
Posty: 241

VW T4 BF3 Szukała Trans
Obrazek


Post Wysłano: 28 sie 2010, 16:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

A co z tym pomiarem? Lepsze tyczki czy cyfrowe urządzenia? Gdzie można dostać takie tyczki?

Jeszcze jedno. Ile robicie kilometrów miesięcznie jako piloci?

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Post Wysłano: 29 sie 2010, 16:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2010, 20:34
Posty: 77
GG: 2538029
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Mam takie pytanie
- Czym sie różni pilot BF2 , a BF3


Post Wysłano: 29 sie 2010, 16:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 kwie 2006, 22:34
Posty: 246
GG: 9590680
Samochód: Żółty
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Cytuj:
Mam takie pytanie
- Czym sie różni pilot BF2 , a BF3
Błagam...
Cytuj:
BF są to oznaczenia pojazdów pilotujących w Niemczech. BF-1 to radiowóz policyjny. BF-2 jest to oznakowany pojazd przeznaczony do pilotażu z żółtymi światłami ostrzegawczymi, a BF-3 jest to specjalnie przygotowany samochód do pilotażu, wyposażony w tablicę do wydawania poleceń dla innych uczestników dróg. Aby pilotować BF-3 trzeba przejść specjalny kurs, zdać egzamin, a dla obcokrajowców jest dodatkowo egzamin z języka niemieckiego, bez którego ani rusz. Polski pilot bez licencji na BF3 może takowym pilotować na terenie naszego kraju, gdyż BF-3 nie podlega polskiemu prawu, ale za granicę musi już mieć papier. Tak samo firma świadcząca takowy pilotaż, musi mieć specjalną licencję.
Cytuj:
Mówiąc krótko:
bf2 jedzie i mruga i do tego ogranicza się jego rola
bf3 też jedzie i mruga ale ma prawo zajeżdżać drogę blokując inne pasy i wysyłać informacje świetlne w postaci znaków
Dwie strony do tyłu... :roll:

_________________
Już odlatuję, wszystko mi jedno gdzie...
Niech ktoś spróbuje na chmurze złapać mnie!


Post Wysłano: 30 sie 2010, 18:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

Panowie podpowie ktoś ile robicie km miesięcznie na pilotażu?

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Post Wysłano: 31 sie 2010, 12:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2006, 17:10
Posty: 123
Lokalizacja: Zduny

Wszystko zależy od tego ile jeździsz...ja przez 1,5 tygodnia zrobiłem ponad 5000 km, ale podejrzewam że koledzy jeżdżący zawodowo mają większe przebiegi ;)


Post Wysłano: 31 sie 2010, 15:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2010, 20:34
Posty: 77
GG: 2538029
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

A jak macie z zarobkami na pilotażu ?


Post Wysłano: 31 sie 2010, 18:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

Mobile, powiedzcie jak wygląda sprawa z podnoszeniem linii wysokiego napięcia i z obsługą znaków? Czy piloci to robią, czy nie praktykujecie takiego czegoś?

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Post Wysłano: 01 wrz 2010, 23:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

O ile wiem, linie wys. napięcia podnoszą ludzie z zakładów Energetycznych.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 02 wrz 2010, 2:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2010, 19:31
Posty: 141
GG: 35199727
Samochód: Vito / 306 / aveo
Lokalizacja: Katowice

A jak jest z tymi znakami? Oficjalnie nie wolno wam ich demontować, a jak jest w praktyce?

_________________
http://www.ekopilot.com
http://fb.com/ekopilot.poland


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 8 z 44 [ Posty: 862 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1044 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: