W pompie wysokiego cisnienia ,o ile sie nie myle ,to jest zawor utrzymujacy minimalne cisnienie w pompie a nie zawor zwrotny.
Sama pompka tez jest raczej usterkowa , i rzeczywiscie sporo tam nie ma zeby wywalac 400 PLN
Co do zaworka zwrotnego..... o ile sie nie myle , i o ile taki wystepuje ,to jest on wbudowany w plastikowa zlaczke przewodu paliwowego ,jakies 30-40 cm od samej pompki recznej.Mozna sciagnac rozgalezienie na przewodzie paliwowym tzn. zasilanie paliwa do pompki razem z dolotem przelewu z pompy , razem 3 koncowki.Zaslepiajac "przelew" ( zaginajac ) mozna sprobowac dmuchnac od strony pompki ,zaworek powinien sie przymknac .
Ale sam zaworek duzo nie moze blokowac doplywu paliwa, jego usterka objawia sie dlugim czasem uruchamiania silnika , a nie brakiem mozliwosci zassania przez pompke.
Wiec jak pompka nie jest uszkodzona to "dmuchnalbym" w przewod zasilania do baku ,byc moze ze zespol ssawny w baku wciagnal jakies ustrojstwo i blokuje ,albo sam przewod paliwowy jest gdzies lekko przetarty i ciagnie powietrze .
( raz wydmuchalem ze " smoka" mala srubke a innym razem ,zima , kosteczki lodu
)