Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Znalezione ogłoszenie w sieci
Kierowca C+E
Wymagania: wykszt. zawodowe lub średnie, prawo jazdy kat. C+E, świadectwo na przewóz rzeczy, min. roczny staż pracy w przewozach w krajach UE, mile widziane uprawnienia ADR
Nazwa pracodawcy: „Batim” Transport Międzynarodowy i Spedycja S.J.
Adres: ul. Bazielicha 35, 33-340 Stary Sącz
Kontakt: 018 448 49 25, 0 512 284 554
_________________ Daf i Renówka to ch...j nie ciężarówka
Stoją, stoją i postoją pewnie jeszcze chwilę. Jak Baśka szuka (i może znajdzie) kierowców. A w podwójnej obsadzie na 5 tygodni wysyła samochody i jeszcze trzeba się wykłócić o zjazd do kraju. A wiem to z rozmowy z jednym z kierowców z BATIMu.
Heh.. Na pewno jest coś na rzeczy, ciągle szukają kierowców, nawet podwykonawcy zrezygnowali ze współpracy. Dodatkowo nowe przepisy dotyczące transportu kabotażowego w Anglii zapewne jej nie pocieszyły.
Kolego co nowego jest w tych przepisach kabotażowych na anglii jeśli możesz napisz, a Batim widze że coraz wiekszy problem ma ze znalezieniem chętnych kierowców do pracy w tym systemie.
MP3 jest obecnie 10 sztuk. Moze zmiana na MB bo driverze narzekaja na R-ki?
Gdyby Ci przyszło jeździć w podwójnej obsadzie przez 5, 6 tygodni jak ma to miejsce w Batimie też byś narzekał. Poza tym, w takiej dużej (?) firmie to raczej nie kierowca decyduje o tym, jakie ciągniki są kupowane.
a ja koledzy od nowego roku zaczynam prace w BATIMIE i jestem przygotowany na od 4- do 6 tygodni wiadoma ze to cięzki chleb ale praca czyni wolnym
Jezusie przenajświętszy...
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
sali to powodzenia w pracy i szerokości a ile najdłużej w budzie czasu spedziłeś , bo 4 lub 6 tygodni to naprawde dużo czasu co innego rozmowa na ten temat a co innego realne życie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 39 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę