Strona 12 z 18 [ Posty: 347 ] Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1418 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 sty 2010, 22:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 22:15
Posty: 132

Musze jednak odwołać to co wyżej napisałem, CL9000 nie miał płaskiej podłogi :oops: .
Okazuje się, że źródło którym się posłużyłem nie jest wiarygodne :/ . Przepraszam za wprowadzenie w błąd :oops:

_________________
Why so serious?


Post Wysłano: 19 sty 2010, 15:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Jeśli Renault opatentowało płaską podłogę kabiny ciężarówki, to Mercedes musiałby płacić dla Renault za wykorzystanie tego patentu w Actrosie Megaspace. Gdy nie ma patentu, to każdy producent może wytwarzać kabiny z płaską podłogą.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 19 sty 2010, 15:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2008, 12:53
Posty: 318
GG: 11187010
Samochód: BMW E36 M52b20
Lokalizacja: k. Łańcuta

I tak musiało być bo innej możliwości nie ma. Może dlatego inni producenci nie wprowadzają płaskiej podłogi.


Post Wysłano: 10 lut 2010, 17:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2008, 12:53
Posty: 318
GG: 11187010
Samochód: BMW E36 M52b20
Lokalizacja: k. Łańcuta

Sorki że post pod postem.

Mam pytanko. Spotkał się ktoś z Was z Actrosem spełniającym normy EEV ? Na rynku są od października 2009 r. więc powinno coś tego jeździć.


Post Wysłano: 16 lut 2010, 12:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 cze 2008, 10:56
Posty: 42
GG: 0
Samochód: Scania/MB Actros
Lokalizacja: Łuków [LLU]

Econic ma chyba EEV ale o Actrosie nic nie słyszałem.


Post Wysłano: 16 lut 2010, 13:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicle) jest określeniem pojazdów szczególnie przyjaznych dla środowiska, które emitują jeszcze mniej cząstek stałych niż wymaga tego norma Euro 5.

Norma EEV zakłada poziom emisji cząstek stałych o jedną trzecią niższy niż określony już i tak rygorystycznym limitem normy Euro 5. Od lipca 2010 w rozszerzonej ofercie samochodów ciężarowych znajdą się stopniowo kolejne modele pojazdów Mercedes-Benz Actros, Axor i Atego określonych klas mocy, wyposażane w technologię EEV.

W samochodach Mercedes-Benz Econic silnik BlueTec EEV jest elementem rozszerzonego zakresu dostawy od stycznia 2010. W niektórych krajach Europy technologia ta jest objęta dotacjami rządowymi. W tym celu silniki typoszeregu OM 920 i OM 501 zostały ponownie zmodyfikowane. Wyposażone w nie pojazdy użytkowe Mercedes-Benz są opatrzone dodatkową tabliczką znamionową “BlueTec EEV”.

Samochody wyposażone fabrycznie w silniki BlueTec EEV są dostępne opcjonalnie od października 2009; dotyczy to pojazdów drogowych typoszeregów Mercedes-Benz Actros o mocy 300 kW (408 PS), 320 kW (435 PS) i 335 kW (456 PS) oraz Mercedes-Benz Axor o mocy 210 kW (286 PS) i 240 kW (326 PS). Od lipca 2010 dostępne będą wersje BlueTec EEV pojazdów Actros o mocy 235 kW (320 KM) i 265 kW (360 KM), rozszerzając tym samym ofertę BlueTec EEV w silnikach OM 501 LA (największy silnik o mocy 350 kW nie jest dostępny w wersji EEV).
Pojazdy Mercedes-Benz Atego będą oferowane w wersji EEV sukcesywnie od marca 2010 we wszystkich klasach mocy silników OM 924 LA (130 kW (177 KM), 160 kW (218 KM)) i OM 926 LA (175 kW (238 KM), 188 kW (256 KM), 210 kW (286 KM)).

W celu zdecydowanego uatrakcyjnienia produktu i dalszego wzrostu jego wartości technologia BlueTec EEV stała się elementem rozszerzonego zakresu wyposażenia standardowego pojazdów Mercedes-Benz Econic, wykorzystywanych często przez służby komunalne i firmy dostawcze do przewozów w obciążonych emisją substancji szkodliwych centrach miast. Dotyczy to zarówno wersji z silnikiem wysokoprężnym 210 kW (286 KM), jak i 240 (326 KM).

Rozwiązania techniczne umożliwiające spełnienie dobrowolnej normy emisji zanieczyszczeń w spalinach EEV bazują na nowej technologii dieslowskiej BlueTec5 Mercedes-Benz i polegają na zamontowaniu dodatkowych elementów technologicznych. W silniku OM 501 LA w wersji EEV, dzięki zmienionej charakterystyce pracy, uzyskano redukcję emisji cząstek stałych o ponad 30 procent. Silniki te charakteryzuje podwyższone ciśnienie wtrysku, modernizacji uległ układ wtryskiwaczy, przewodów wtryskowych i uchwytów.

Silnik OM 920 LA został poddany głębokim zmianom technicznym i jest obecnie oferowany w wersji EEV jako OM 924 LA EEV i OM 926 LA EEV we wszystkich dostępnych klasach mocy. Dodatkowe oczyszczanie spalin nie jest konieczne. Rozwiązanie EEV w samochodach ciężarowych Mercedes-Benz jest pod względem konserwacji, trwałości, zużycia paliwa, masy i wielkości równoważne ze sprawdzoną już technologią BlueTec 5.

Promocja technologii EEV: W Niemczech technologia EEV w samochodach ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 12 t jest objęta rządowym programem dotacji za pośrednictwem banku KfW-Förderbank (nowa definicja wartości obowiązujących w Niemczech od wiosny 2010 – patrz załącznik dot. dotacji). W Holandii również obowiązuje system dopłat ze środków programu rządowego.

W Austrii pojazdy wyposażone w silniki EEV także są objęte subwencjami, w formie 10-procentowego zmniejszenia opłat za przejazdy autostradami na terenie tego kraju. Klienci, których pojazdy typu Actros są już wyposażone w czujniki emisji tlenków azotu NOx (od jesieni 2007), mają możliwość dokonania ich adaptacji na technologię EEV i dzięki temu korzystania także z obniżonych opłat drogowych.

etransport...

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 09 mar 2010, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

ten mi sie szczególnie spodobał, choc nie lubie niskich. w srodku na górnej lezance tez miał podswietlana gwiazde taka jak z przodu:)
Obrazek

Obrazek

a tu również drajwer roku :P
Obrazek


Post Wysłano: 11 mar 2010, 17:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Identyczny jest na okładce Transportu: Techniki Motoryzacyjnej z Lutego ;)

Ładny lakier, ale za nic nie podoba mi się ten spojler w low-deckach ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 10 maja 2010, 23:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Taki jeden 2648LS 6x4:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
MB :)


Post Wysłano: 21 maja 2010, 6:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2006, 9:55
Posty: 402
GG: 12223752
Lokalizacja: Suwałki (DK8)

Ostatnio namnożyło się u mnie "nowych" Actrosów :)
ObrazekObrazekObrazek

_________________
http://www.flickr.com/photos/dk8/


Post Wysłano: 17 wrz 2010, 19:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2006, 19:53
Posty: 136
GG: 4086911
Lokalizacja: Opoczno

Mercedes Actros - Premiera limitowanej wersji na targach w Hanowerze 2010

Obrazek

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,8386334,H ... ctros.html


Post Wysłano: 19 wrz 2010, 18:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2010, 11:43
Posty: 181
GG: 24570715

Ciekawie to wygląda :) A wnętrze to ala Ska :D


Post Wysłano: 12 paź 2010, 13:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Obrazek
Kliknij aby powiększyć. Ciekawe budowlane MPIII

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 17 paź 2010, 14:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

W sumie, standard. Ponad 75 tyś. EUR, to najtańszy ten "Robur" nie jest.

http://otomoto.pl/mercedes-actros-1844- ... 24274.html


Post Wysłano: 17 paź 2010, 19:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Cytuj:
Ponad 75 tyś. EUR, to najtańszy ten "Robur" nie jest
Za jakość gwiazdy się płaci, to nie Lew z łupieżem na grzywie :D


Post Wysłano: 17 paź 2010, 19:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Posty: 145
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Poznań

Dokładnie, za jakość trzeba płacić.
Choć ceny nowych samochodów na tych portalach są wydaje mi się trochę wygórowane.

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Post Wysłano: 20 paź 2010, 12:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Podejrzewam, że za 72 dla nowego by poszedł. Mercedesy zawsze tyle kosztowały, w końcu to nie Daf.


Post Wysłano: 20 paź 2010, 21:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 21:41
Posty: 349
GG: 997
Samochód: służbowy

Cytuj:
Wie ktoś jak ze spalaniem w tym MPIII bo ostatnio pokazywali tego Mercedesa w telewizji i powiedzieli, że średnie zużycie paliwa z 25t ładunku to 19,8l/100km?
(Test był prowadzony przez 7 dni we Francji)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
podobno 410km (połowę zapomnieli zamontować chyba) 1841 2008rok grudzień, aktualnie 215tys km
jeden załadunek, jazda z lotniska w Dusseldorfie do portu w Travemunde, przejazd przez Niemcy w dzień załadowane 12500kg chyba nie najgorzej - to jest moje rekordowo niskie spalanie. Komputer oszukuje o pół litra zawyżając zużycie paliwa w stosunku do tego co wychodzi z obliczeń przy tankowaniu. Niestety średnia z całych kotłów wyszła 29l/100km. -w tym było ciężko i po górach oraz pedał gazu kolo chłodnicy.

mam pytanko odnośnie komunikacji tachografu z zegarami, otóż kiedyś było tak, że przy ostrzeżeniu o przekroczeniu prędkości informował tachograf oraz zapalała się pomarańczowa obwódka na wyświetlaczu oraz informacja, w chwili obecnej mam tylko informację na tachografie - natomiast na wyświetlaczu wskakuje dopiero czerwony błąd przekroczenie prędkości. I pytanie czy Wiecie jak to ponownie uruchomić?

_________________
Lubię SCANIĘ - jeżdżę VOLVO ale naprawdę uwielbiam - ACTROSY - wyprzedzać
. . .161DT300. . . . . . . . . . . . . .161ETZ300. . . . . . . . . . . . . .161OD300. . .

zabrali mi VOLVO dostałem "ROBURA" teraz mnie wszyscy wyprzedzają


Post Wysłano: 18 gru 2010, 11:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:35
Posty: 15
GG: 0
Samochód: BRAK

Jak to mówią: bez gwiazdy nie ma jazdy :lol: .
Kabina jest spoko. Natomiast z silnikami Mietek odstaje. Mam na myśli moc, elastyczność. Jadąc np volvem....człowiek czuje jak ten silnik "ciągnie", "wyrywa" do przodu. Natomiast Mietek.....wystarczy popatrzeć: autostrada, górka...i kto się "poci", kogo wyprzedzamy....kiermanów z gwiazdą na masce :lol: .
Wg mnie cena Mietka jest nieadekwatna do tego co otrzymujemy.


Post Wysłano: 19 gru 2010, 12:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Cytuj:
kogo wyprzedzamy....kiermanów z gwiazdą na masce :lol: .
Wg mnie cena Mietka jest nieadekwatna do tego co otrzymujemy.
Jeżeli sugerujesz się tylko jednym aspektem, wedle którego twierdzisz że cena jest nie adekwatna, to nie masz za dużo pojęcia o tym co piszesz, myślę że nawet Mercedesem nie jeździłeś, tym autem po prostu trzeba umieć jeździć, duże różnice wnikają z nie umiejętnej jazdy kierowcy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 12 z 18 [ Posty: 347 ] Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1418 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: