Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Setra S417 HDH
Post Wysłano: 09 lis 2010, 22:45

Jako iż na forum nie ma działu poświęconego autobusom, tutaj musiałem wcisnąć ten temat ;)
Chciałbym zapytać o autobus Setra S417 HDH. Chodzi mi konkretnie o moc jąką posiada, średnie spalanie, awaryjność oraz skrzynię biegów. Byłbym także wdzięczny za dane dotyczące długości, szerokości i wysokości S417 HDH i siostry S415. Fajnie by było gdyby ktoś mógł powiedzieć jak w ogóle prezentuje się Setra na tle innych producentów autokarów. Dokładnie chodzi mi o to czy jest to raczej średnia klasa autobusów czy może coś z wyższej półki.
Firma Sinbad o ile wiem ma całkiem pokaźną flotę z rodziny Setry. Mam nadzieję, że znajdzie się tutaj kilku miłośników autobusów ;)


Post Wysłano: 09 lis 2010, 23:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 21:10
Posty: 202
GG: 8460279
Samochód: 1848
Lokalizacja: Kątownia obok narzędziowni

Cytuj:
Jako iż na forum nie ma działu poświęconego autobusom, tutaj musiałem wcisnąć ten temat ;)
Chciałbym zapytać o autobus Setra S417 HDH. Chodzi mi konkretnie o moc jąką posiada, średnie spalanie, awaryjność oraz skrzynię biegów. Byłbym także wdzięczny za dane dotyczące długości, szerokości i wysokości S417 HDH i siostry S415. Fajnie by było gdyby ktoś mógł powiedzieć jak w ogóle prezentuje się Setra na tle innych producentów autokarów. Dokładnie chodzi mi o to czy jest to raczej średnia klasa autobusów czy może coś z wyższej półki.
Firma Sinbad o ile wiem ma całkiem pokaźną flotę z rodziny Setry. Mam nadzieję, że znajdzie się tutaj kilku miłośników autobusów ;)
W modelu S417 HDH montowany jest 430 konny silnik Mercedes-Benz opcjonalnie autokar ten można wyposażyc w silnik 500 konny. Wszelkie dane techniczne są tutaj http://tnij.org/iyrn.
Co do S415 to zależy co Cię interesuje tzn. jaka wersja wysokości.
Po więcej danych technicznych odsyłam na strone http://www.setra.de


Post Wysłano: 10 lis 2010, 12:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Raczej wyższa półka, samonośne nadwozie, najlepsze podzespoły, silniki MB, skrzynie ZF, nawet stare egzemplarze jeśli są zadbane to nie ma się czego wstydzić.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 10 lis 2010, 16:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Z tego co słyszałem od ludzi w temacie to Setra jest klasą sama dla siebie. Tak jak kraz powiedział wyposażone są głównie w silniki MB ale słyszałem również o innych silnikach. Jakość wykonania na najwyższym poziomie. Komfort podróży jak w MB.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 10 lis 2010, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2007, 18:37
Posty: 139
GG: 1
Samochód: Daf Euro 6 SSC
Lokalizacja: Oława/okolice

Do S200 Setra montowała silniki Pegasso, MAN, MB i sporadycznie Scania ale to znikomy pracent. Do S300 były to MANy i MB a po przejęciu przez MB tylko motory tego producenta.


Post Wysłano: 10 lis 2010, 22:10

A jak wygląda sprawa skrzyni ? Z tego co miałem okazję zauważyć to miała ona taki rozkład biegów:
1 3 5
| | |
2 4 6

a kierowca za każdym razem ruszał z pierwszego biegu, natomiast przy podjazdach czuć było jak komputer mieli w skrzyni w poszukiwaniu odpowiedniego przełożenia, mimo iż lewarek ustawiony był w pozycji 1.
Chyba, że coś mi się przewidziało ;).
Dzięki za odpowiedzi ;) Naprawdę ciężko jest znaleźć coś na temat tego autobusu.


Post Wysłano: 10 lis 2010, 22:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Miałem okazje kilka razu prowadzić starszy model i taki miał układ biegów, w tych autobusach występowały też skrzynie ósemki, nowsze też mają taki układ.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 10 lis 2010, 22:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 cze 2008, 21:29
Posty: 809
GG: 6974206
Lokalizacja: PODLASIE

jumas są autokary i jest Setra :)
Według mnie jedne z lepszych autokarów turystycznych.

_________________
Pozdrawiam MAN Lion's Coach :)


Post Wysłano: 10 lis 2010, 23:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2009, 10:09
Posty: 70
GG: 12210356
Samochód: Scania Irizar

Ja byłem tym modelem na Litwie,dokładnie Toruń-Wilno-Toruń.
Ogólnie skórzane fotele i drewniane wstawki umilają jazde,kamerki w zderzakach też fajny bajer ale na tak długa trase przy moich 193cm to nogi wymiękały nawet przy max odchyleniu fotela. :D

_________________
"Czarny chleb i czarna kawa
opętani samotnością,
myślą swą szukają szcześcia,
które zwie się wolnością..."


Post Wysłano: 11 lis 2010, 10:46

Cytuj:
A jak wygląda sprawa skrzyni ? Z tego co miałem okazję zauważyć to miała ona taki rozkład biegów:
1 3 5
| | |
2 4 6
Często spotykana w Setrach, i to tych starszych, jest skrzynia 8 biegowa z przebitką.


Post Wysłano: 11 lis 2010, 23:54

Dzięki za odp. Temat może dziwny ale miałem okazję przejechać się taką Setrą i muszę przyznać, że mnie urzekła. Ma w sobie to coś ;)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: