Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lis 2010, 13:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lis 2010, 13:47
Posty: 2
GG: 980620
Samochód: MAN TGA
Lokalizacja: Katowice

Witam.

Jestem świeżym kierowcą i na razie jeżdżę w podwójnej obsadzie.

Słyszałem że po zakończonej jeździe musimy zrobić ksero tarczek tak abym ja miał kopie tarczki drugiego kierowcy i na odwrót.

Jedni kierowcy mówią że to jest obowiązek a inni że tak było kiedyś a obecnie nie jest to wymagane.

Jak podejść do tego zagadnienia.

Pozdrawiam.


Post Wysłano: 16 lis 2010, 14:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3324
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Witam.

Słyszałem że po zakończonej jeździe musimy zrobić ksero tarczek tak abym ja miał kopie tarczki drugiego kierowcy i na odwrót.
To Ty dokumentujesz czyj czas pracy? Swój, czy zmiennika?
Cytuj:
Jedni kierowcy mówią że to jest obowiązek
Pozdrów ich :)


Post Wysłano: 16 lis 2010, 15:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lip 2009, 18:38
Posty: 391
GG: 5115038
Samochód: ładny
Lokalizacja: WLKP(PL)

Hehe, jak jeździłem po EU to też niektórzy biegali do ksero z tarczkami.
Sądzę, że na którymś weekendzie jeden z wielu bajkopisarzy im to opowiedział.

_________________
Nightcrawler


Post Wysłano: 16 lis 2010, 15:24

Niedouczenie :?:
Naiwność :?:
A może wychodzenie przed orkiestrę :?:

Przesada w jakąkolwiek ze stron nie jest wskazana. Jak poprzednik napisał, a raczej zapytał - dokumentujesz swój czas, czy kolegi? Służby w razie wątpliwości wiedzą, co zrobić, aby zweryfikować rejestrację czasu pracy. Ciebie tylko i wyłącznie interesują Twoje tarczki, które musisz posiadać i okazać do kontroli.


Post Wysłano: 16 lis 2010, 17:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lis 2010, 13:47
Posty: 2
GG: 980620
Samochód: MAN TGA
Lokalizacja: Katowice

Dziękuję za odpowiedzi.

Teraz już wiem na czym stoję, i przy okazji trzeba będzie uświadomić kilka osób :mrgreen:


Post Wysłano: 16 lis 2010, 17:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Poza tym tarczka jest dokumentem, ksero już nie. Więc jest niewiarygodne jakby co.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 16 lis 2010, 17:41

Cytuj:
Poza tym tarczka jest dokumentem, ksero już nie. Więc jest niewiarygodne jakby co.
I tym oto optymistycznym akcentem proponuję zakończyć dyskusję :twisted:


Post Wysłano: 17 lis 2010, 0:08

Sprawa jest prosta: kiedy Ty prowadzisz, to na Twojej tarczce rejestruje się jazda, inna praca, dyspozycyjność i odpoczynek. Jeśli jedziesz na miejscu pasażera, to musicie przełożyć tarczki. Na tarczce to widać, że była wyjmowana i ponownie wkładana. Kiedy jedziesz na miejscu pasażera na Twojej tarcze musi być wyrysowana dyspozycyjność (koperta) więc inspektor będzie widział, że jechałeś w podwójnej obsadzie i nie ma potrzeby kserowania tarczek.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: