Strona 21 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 119 20 21 22 2329 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 lis 2010, 17:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 20:59
Posty: 165
GG: 0

Identyczny zawór poziomujący jaki masz z tylu kabiny po prawej stronie zakladasz na lewą stronę.W lewej łapie nie musisz wiercić otworów na śruby ponieważ są one od środka.Dorabiasz kawałek cięgła i działa.Nie wiem jak podpiąć przewody pneumatyczne.


Post Wysłano: 14 lis 2010, 12:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2009, 13:17
Posty: 587
Samochód: VW Passat b5
Lokalizacja: KMY

Cytuj:
Panowie miał ktoś styczność z Magnumką 500 DXI E5? Interesuje mnie spalanie po kraju i np w większych górach oraz awaryjność...

Z góry dzięki :)

podbijam ;)

_________________
Mówią na mnie niepoprawny,za arcyzabawny
Nie mam czasu na bycie sławnym.....


Czemu mamy nierówne szanse, kiedy mamy wspólny cel?

______________


Post Wysłano: 24 lis 2010, 9:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Pytanko.

Wsiadam za kilka dni do Magnumki 430 98r.

1. Od czego jest ta dłuższa wajcha po lewej stronie kierownicy?

2. Przy tacho pomiędzy selektorami mam mały guziczek. Wcześniej w Premiumce tego nie miałem. Nie wiem czy to jest manualny przełącznik łóżko--->jazda? Zależy w jakiej jest pozycji, to raz kontrolka tacho mryga, a raz nie (co by oznaczało brak problemu z tarczką).



Jeszcze Magnumką nie jechałem, tyle co po placu i nie miałem możliwości sprawdzenia tego.


Post Wysłano: 24 lis 2010, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 22:15
Posty: 132

Cytuj:
1. Od czego jest ta dłuższa wajcha po lewej stronie kierownicy?
Od hamulca górskiego (Telmy).

_________________
Why so serious?


Post Wysłano: 26 lis 2010, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2008, 15:22
Posty: 205
GG: 4667666
Samochód: Mercedes Vario 814

Witam

Co powiecie o Renault Magnum 420TI rok 1995? Na co zwracać uwagę? Jak z częściami do tego? Spalanie klient mówi, że się mieści w granicach 37L na trasie (na pełno) i 40L lokalnie po mieście z wanną pełną piachu. Ponoć coś się zaczyna pocić przy pompie paliwa (?)...

Pzdr


Post Wysłano: 28 lis 2010, 0:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Cytuj:
Witam

Co powiecie o Renault Magnum 420TI rok 1995? Na co zwracać uwagę? Jak z częściami do tego? Spalanie klient mówi, że się mieści w granicach 37L na trasie (na pełno) i 40L lokalnie po mieście z wanną pełną piachu. Ponoć coś się zaczyna pocić przy pompie paliwa (?)...

Pzdr

Oglądnij dokładnie ramę, no i wszystko inne co powinno się sprawdzić przy kupnie używanej ciężarówki.

Reszta i tak wyjdzie w praniu :wink:


Post Wysłano: 05 gru 2010, 11:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Cytuj:
Cytuj:
1. Od czego jest ta dłuższa wajcha po lewej stronie kierownicy?
Od hamulca górskiego (Telmy).


I jak to ma działać? Bo u mnie nie dzieje się totalnie nic :>


Post Wysłano: 05 gru 2010, 11:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 22:15
Posty: 132

Cytuj:
I jak to ma działać? Bo u mnie nie dzieje się totalnie nic :>
To już pytanie do lepiej obeznanych. :wink:
Powiem tylko, że tato też jeździł Integralką i u niego wajcha była a hamulca górskiego niet. :(

_________________
Why so serious?


Post Wysłano: 05 gru 2010, 11:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2007, 14:44
Posty: 49
GG: 12616432
Samochód: Man TGA
Lokalizacja: TOP

Cytuj:
Cytuj:
I jak to ma działać? Bo u mnie nie dzieje się totalnie nic :>
To już pytanie do lepiej obeznanych. :wink:
Powiem tylko, że tato też jeździł Integralką i u niego wajcha była a hamulca górskiego niet. :(
A mi wydaje się że będzie to od retardera ale głowy nie dam uciąć.
Bo z hamulcem górskim w Magnumkach to ja spotykałem się tylko w nodze.
Był taki przycisk przy sprzęgle.
A jak przesuniesz to wajchą to masz kilka poziomów tak?


Post Wysłano: 05 gru 2010, 12:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 22:15
Posty: 132

Cytuj:
A mi wydaje się że będzie to od retardera ale głowy nie dam uciąć.
Caly czas chodziło mi o retarder :oops:, myslałem po prostu, że to, to samo. Jednym słowem miałem na myśli zwalniacz hydrauliczny, Telma.

_________________
Why so serious?


Post Wysłano: 05 gru 2010, 12:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
1. Od czego jest ta dłuższa wajcha po lewej stronie kierownicy?
Od hamulca górskiego (Telmy).


I jak to ma działać? Bo u mnie nie dzieje się totalnie nic :>
Może po prostu za wolno jechałeś ?


Post Wysłano: 05 gru 2010, 12:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

A to nie działa tak, że wajchą ustawiasz moc hamulca, a załączasz go nogą?

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 05 gru 2010, 13:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2007, 14:44
Posty: 49
GG: 12616432
Samochód: Man TGA
Lokalizacja: TOP

Ojciec jak jeździł Integralą na macku 470 to nie było wogóle tej wajchy.
Także zakresu hamowania się nie ustawiało cały czas tak samo zwalniał. :wink:
A do tego był taki "fajny" dźwięk brrrrrr...
Mowa tu o hamulcu górskim.


Post Wysłano: 06 gru 2010, 9:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Cytuj:

A mi wydaje się że będzie to od retardera ale głowy nie dam uciąć.
Bo z hamulcem górskim w Magnumkach to ja spotykałem się tylko w nodze.
Był taki przycisk przy sprzęgle.
A jak przesuniesz to wajchą to masz kilka poziomów tak?
Cytuj:
Może po prostu za wolno jechałeś ?


Wajcha ma chyba 3 lub 4 pozycje.

Chciałem z górki go przyhamować przy mniej więcej 80 km/h i nic się nie działo.
Przy nogach nie widzę żadnych dodatkowych pedałów lub innych włączników/wyłaczników :roll:


Post Wysłano: 06 gru 2010, 13:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2007, 14:44
Posty: 49
GG: 12616432
Samochód: Man TGA
Lokalizacja: TOP

A sprawdzałeś stan oleju w retarderze :?:


Post Wysłano: 06 gru 2010, 21:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Cytuj:
A sprawdzałeś stan oleju w retarderze :?:


Nie. Dopiero kupiliśmy tą Magnumkę i w zasadzie jutro będzie pierwsza normalna trasa.
Gdzie jest ten retarder?


Post Wysłano: 07 gru 2010, 16:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2007, 14:44
Posty: 49
GG: 12616432
Samochód: Man TGA
Lokalizacja: TOP

Retarder znajduje się koło skrzyni biegów.
Tylko w twoim modelu będzie chyba retarder elektryczny.


Post Wysłano: 10 gru 2010, 23:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Mówisz o wajcha z lewej pod kierownicą , to jest telma lub redarder z reguły 3 zakresowy
A jeśli wajcha koło tacho to najzwyklejszy hamulec naczepowy....nie ręczny tylko naczepowy!!


Post Wysłano: 10 gru 2010, 23:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 22:15
Posty: 132

Panie, ale tu chodzi o 98 rocznik, auto na nowej desce, tam tacho jest obok innych wskaźników i nie ma obok niego żadnej wajchy.

_________________
Why so serious?


Post Wysłano: 18 gru 2010, 18:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2010, 20:54
Posty: 30
GG: 0
Samochód: renault magnum
Lokalizacja: nowe maisto nad pilicą

dzien dobry mam pytanie czy w renault magnum ae ti ,95 rok jest ogrzewanie z nawiewu czy tylko z nadmuchu. z góry dziekuje za odpowiedz


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 21 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 119 20 21 22 2329 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: