Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 gru 2010, 14:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Panowie, taki temat.
Moja omka 2,5TD 94r stała sobie ostatnio jakieś 2 miesiące nie ruszana. Dwa dni temu zapodałem jej naładowany akumulator, świece na dwa razy, odpaliła na strzała, silnik poklepał pół godziny, zrobiłem rundkę wkoło bloku, i postawiłem maszynę.
Dziś przychodzę, za którymś tam razem, po kilku, kilkunastu sekundach sek zapaliła, ale nie silnik nie bardzo wchodził na obroty, aż w końcu zgasł. Nie chcę go na siłę odpalać, bo aku zmęczę.
Dopatrzyłem się zamarzniętego płynu w zbiorniczku wyrównawczym. (moja mądra żona zapewne wody dolewała :roll: ) Podejrzewam, że i w silniku mogło zmarznąć. Czy ten zamarźnięty płyn może blokować pompę wody, i od tego są jakieś problemy z odpaleniem?
Chyba muszę miejsce w garażu zrobić, i trochę ogrzać maszynę :)

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 16 gru 2010, 14:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3324
Lokalizacja: eu

Viking, może to problemy z paliwem?
Dolej dynksu... może pomoże.
Mi takie objawy nasuwają na myśl właśnie kłopoty z ropą.


Post Wysłano: 16 gru 2010, 15:18

Gdyby przymarzła pompa (polemizuję) mógłby piszczeć Ci pasek. Bardziej, jak dies_nefastus obstawiałbym paliwo i filtry.


Post Wysłano: 16 gru 2010, 18:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2008, 11:11
Posty: 156
GG: 7106329
Lokalizacja: Podkarpacie

Z góry nie wykluczałbym zamarzniętej pompy, jeśli by taka był to mieli 'kasze' jaka się tam zrobiła, na twoim miejscu spróbowałbym rozgrzać silnik, spuścić stary płyn i zalać nowym, bo jak mocniej ściśnie to silnik może nadawać się na złom...

Druga możliwość to faktycznie paliwo, jak uda Ci się zapalić to dolej troche benzyny, i daj silnikowi troche pochodzić, mówisz że auto stało, to pewnie masz jeszcze letnie paliwo które mogło się rozdzielić...

Możliwości są dwie: układ paliwowy albo przymarznięta pompa ;)

_________________
TRANSPORT DREWNA BIESZCZADY


Post Wysłano: 17 gru 2010, 19:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Problem rozwiązany. Auto wstawiłem do garażu, nie koniecznie ciepłego :P ale zawsze cieplej niż na zewnątrz, doszło troche do siebie, wlałem świeżej ropy, do tego błekit paryża :mrgreen: i po dwóch próbach zagadał, i śmiga jak wczesniej :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: