Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 wrz 2007, 13:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Frode Laursen A/S


Oto ogłoszenie z serwisu http://www.etransport.pl :



KIEROWCÓW C+E po UE 3/1, OD 7000PLN NETTO W ZWYŻ

W związku z rozpoczęciem działalności w Polsce, firma logistyczna Frode Laursen z Danii, poszukuje kierowców C+E z komunikatywną znajomością języka, do obsługi dostaw do własnych magazynów w Danii, a także tras międzynarodowych w Europie zachodniej i północnej.

Wymagania:
- doświadczenie na trasach po UE,
- j. angielski lub niemiecki - KOMUNIKATYWNY-KONIECZNIE
- uczciwość i odpowiedzialność, chęć do pracy, nie nadużywanie alkocholu,
- aktualne świadectwo niekaralności,
- podstawowy ADR lub deklaracja wyrobienia uprawnień,
- karta do tachografu cyfrowego,
- czysty i schludny wygląd,

Zapewniamy:
- pracę na terenie UE w systemie 3/1,
- umowę o pracę, lub na działalności
- pracę z zachowaniem norm czasu pracy, czysto wg. tachografu,
- wysokie wynagrodzenie ( od 7. 000 zł netto w zwyż ) płatne terminowo, premie,
- odzież roboczą i obuwie ochronne,
- nowe samochody wyposażone w : lodówkę, ekspres do kawy, nawigację, telefon, radia,
- zaplecze socjalne w bazach ( prysznice, pralko-suszarki, szafki pracowicze ),
- dodatek do pensji co miesiąc na przejazdy z PL do bazy w DK,

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny:
tel. kom. - 0045-406 48 562 po polsku z Artur Szybeler
tel. kom. - 0045-209 10 765 z Kimmo Korpi do dn. 14. 08. 2007 po ang. lub niem.
tel. kom. - 0045-253 18 325 z Thomas Skellingsted po ang. lub niem.

lub przesłanie CV na adres:
e-mail: artur@fl-polska. com, lub szybeler@onet. pl


F. L. POLSKA SP. z o. o.
71-001 Szczecin ul. Połódniowa 15


(C) http://www.etransport.pl


Czytając wątki na forum, opinie są niezbyt pochlebne. Ciekawe co to za kołchoz...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 paź 2007, 19:31
Posty: 1

Nie polecam.Proszę przeczytać opinie kierowców którzy mieli kontakt z tą firmą.Wystarczy wpisac w google frode laursen polska http://etransport.pl/forum27455.0.html , http://etransport.pl/forum27721.0.html .
Firma poprzez naganiacza w osobie Artura Szybeler(osoba kontaktowa w języku polskim) ,nakłania do pracy obiecując 7 tyś zł w zwyż.
Otóż informuję.
Firma płaci 1300zł brutto(900 zł z haczykiem na ręke) i 60 gr. z kilometra.Kierowcy mają wiele przestojów za które obiecuje się im określoną ilość km jako rekompensate.Niestety bardzo trudno jest wyegzekwować te km.Po czym po kilku miesiącach pracy ,większość kierowców rezygnuje z powodu niewypłacalności firmy i zarobków porównywalnych w firmach polskich.Firma bazuje na tego typu triku,dzięki czemu ma tanich pracowników.A naganiacz Artur Szybeler od każdego kierowcy z którym firma podpisze umowę ma prowizje.We frode laursen jest olbrzymia rotacja kierowców.Niestety kolejny kołchoz.Jeszcze raz nie polecam.


Tytuł: Re: F.L. Polska
Post Wysłano: 19 paź 2007, 20:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 wrz 2007, 0:35
Posty: 693
GG: 0
Samochód: wrotki
Lokalizacja: NSZ

Cytuj:
Frode Laursen A/S



F. L. POLSKA SP. z o. o.
71-001 Szczecin ul. Połódniowa 15




Czytając wątki na forum, opinie są niezbyt pochlebne. Ciekawe co to za kołchoz...

można sie tylko domyślać :P


Tytuł:
Post Wysłano: 26 gru 2007, 22:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Od dwóch miesięcy pracuje w tej firmie ojca kolega. Odszedł z Heisterkampa i poszedł do Laursena. Mówił, że nie narzeka i chwalił sobie pracę. Jest to raczej poważny gość, a nie żaden bajkopisarz. Więc, albo coś się zmieniło na lepsze, albo ludzie wypisują bajki. Jest oczywiście podstawa + stawka od kilometra. A jeździ on tylko i wyłącznie po Skandynawii, zazwyczaj Szwecja - Finlandia.


Tytuł: Paweł J
Post Wysłano: 29 gru 2007, 23:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2007, 23:31
Posty: 1
Lokalizacja: Z trasy

Cześć koledzy. Mam parę news-ów z pierwszej rączki i to dosłownie. Do wczoraj byłem pracownikiem FL Polska z pierwszego naboru bo od połowy maja. Jak do tej pory dla mnie wszystko było OK ale się sp... ło. Zarobki do ostatniego miesiąca były na naprawde wysokim poziomie, nawet za ten miesiąc prawie 8-ka to nie mało jest tylko jedno a może nawet więcej małych ale... Na szkoleniu firma opowiada bajki o dotrzymywaniu danego słowa ale teraz wiem, że raczej wymaga żebyś to Ty go dotrzymywał. Najpierw płacili (faktycznie 60gr za pojedyńczą a 80gr za skład 2-óch naczep, 25m dł, + podstawa 1. 300 zł brutto - he he he) od wskazań licznika, przynajmniej mi a teraz okazało się że płacą od ich własnych wyliczeń za trasę. W tym miesiącu obcieli mi o ponad 1000km + zsumowane przestoje spowodowane serwisami, 750km. Do tego jeszcze doszło nieterminowa wypłata. Jak wszystkim wiadomo wypłata za wykonana pracę musi być wypłacona w ustalonym dniu, jeśli ten dzień jest dniem wolnym od pracy wypłaty należy dokonać przed datą, nigdy po. Spodziewałem się tego prędzej czy później bo słyszałem od innych chłopaków o obcinkach znacznie przekraczających moje, nawet po 3000km (sic!!!) no i zaczęło to być normą. Ja sobie nie pozwolę na coś takiego i nie będę pracował dla kogoś, kto sam nie potrafi dotrzymać danego słowa a wymaga od innych i nawet nie potrafi odpowiednio poinformować o wprowadzanych zmianach.
No i na koniec coś co bulwersuje wszystkich, płacenie od kilometra!!! Wszyscy wiemy, że jest to nielegalne!!! ale pomysł takiego wynagradzania ma swoje miejsce bytu i dla firmy szukającej oszczędności jak najbardziej uzasadniony, zawsze można coś obciąć bez tłumaczenia albo tłumacząc kłamliwie lub mętnie.
Reasumując, dla chcących normalnie i bezsteresowo zarabiać i pracować, NIE POLECAM. Zarabiającym po 3000zł miesięcznie w Transporcie Międzynarodowym (niestety to prawda, są tacy) powiem krótko SPRÓBUJCIE.
Do poniedziałku wieczorem (11. 11) jestem w Polsce, potem będę w okresie okołoświątecznym. 792 729 355


Post Wysłano: 30 gru 2008, 17:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Niedawno F.L. przejął jakąś większą firmę transportową (ok. 70 samochodów) i ogłaszają się, że potrzebują kierowców do pracy.


Post Wysłano: 30 gru 2008, 22:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 gru 2006, 23:25
Posty: 7
Lokalizacja: Widuchowa (ZGR)

Ta firma to SCANITA Transport System A/S - białe zestawy Many TGA i TGX widywałem.


Post Wysłano: 11 maja 2009, 15:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Man TGX 18.440 Frode Laursen

Obrazek


Post Wysłano: 18 lut 2010, 22:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Panowie, czy ktoś wie jak na dzień dzisiejszy wyglądają warunki pracy w FL ? Wg. pracującego tam gościa, z którym zamieniłem parę słów nie jest źle, oprócz tego, że straszny za....ol. Ale wiadomo, że za 7-8kzł miesięcznie nie siedzi się na tyłku bezczynnie. Pytam, bo zastanawiam się nad pracą w tej firmie.

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 20 lut 2010, 9:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2007, 17:56
Posty: 118
GG: 112549
Lokalizacja: Szczecin

Płaca jest 60 gr za km normalnym zestawem, 80 gr z linkiem (25m zestaw), ostatnio były 2 miejsca wolne, spróbój zadzwonić, jak u ciebie z angielskim ? nie wiem jak z przyjęciami ludzi z polski, jakiś czas temu brali tylko z okolic szczecina

_________________
Pozdrawiam

PrusaX


Post Wysłano: 03 paź 2010, 21:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

http://www.youtube.com/watch?v=dL2pfiTi ... re=related

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Tytuł: Re:
Post Wysłano: 22 lis 2010, 23:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lip 2007, 10:06
Posty: 22
Lokalizacja: Kalisz

Cytuj:
Od dwóch miesięcy pracuje w tej firmie ojca kolega. Odszedł z Heisterkampa i poszedł do Laursena. Mówił, że nie narzeka i chwalił sobie pracę. Jest to raczej poważny gość, a nie żaden bajkopisarz. Więc, albo coś się zmieniło na lepsze, albo ludzie wypisują bajki. Jest oczywiście podstawa + stawka od kilometra. A jeździ on tylko i wyłącznie po Skandynawii, zazwyczaj Szwecja - Finlandia.
Masz rację Pazdz.
Ojciec tam poszedł i naprawdę jest zadowolony.
60gr za kilometr normalnym składem
80gr za kilometr 25,25m.
Podstawa to wiem ,że 1000 coś złotych.
Jezdzi na Skandynawii i nie narzeka ;)
Kasa na czas,nie głupia robota.
Rozładunek - załadunek samemu.
Samochody w większości ok.ale zdarzają sie różne przypadki jak nie ma się swojego.
Aktualnie podkupili Nielsena & Sorensena ,podobnież mają kupić trochę naczep.


Post Wysłano: 29 gru 2010, 11:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Post Wysłano: 03 lut 2011, 5:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lut 2011, 3:30
Posty: 47

Trzeba w tej firmie pracowac jakis czas zeby cokolwie mowic.Te 7000 zl to jest tyle ile mozna zarobic jezdzac z linkiem (80 gr) i np.uzywajac promow(kierowca jest za promy placony).Niestety taka ture
(3 tyg.pracy)dostaje sie tylko na poczatku tj.w pierwszym miesiacu jako zachete,ewentualnie w zime nawet
2,3 razy z rzedu-to dlatego ze zima wielu rezygnuje z pracy z powodu broblemow ze sprzetem.Na 12 miesiecy w roku, gora 2 albo moze 3 razy dostaje sie dobra ture.Co jest pozatym.Ano jezdzi sie na tzw.DK.
Co to jest?Firma dzieli strefy dzialania na rejony.I tak Szwecja,Norwegia,Finlandia to tzw.Nordic.To tutaj jest
mozliwe zarobienie tych 7 K.ciagajac linka.Dania jest dzielona na Siae-Fyn (to te 2 wyspy miedzy Szwecja a polwyspem Jutlandzkim) i na Jutland.Potem jest jeszcze Europe.Siae-Fyn to kilka baz z najwieksza Jyderup potem Tollose i jeszcze pare innych.Jest tutaj centrum dyspozycyjne zwane DK Tollose.Tutaj przesuwa sie
towary z jednej bazy na druga(srednio 50 km,oczywiscie samemu ladujac i rozladowujac naczepy),kompletuj
e sie ladunki z paru miejsc(nie dla siebie tylko dla innych kierowcow),ciaga sie naczepy do portow do wysylki
Zarobienie tutaj ponad 5000 zl miesiecznie jest fizycznie nie mozliwe.Nastepnie Jutland-to Vitten i 4 inne
bazy.Centrum dyspozycyjne DK Vitten.W zasadzie wszystko co powyzej(tj.DK Tollose) dotyczy tak samo
DK Vitten. Moze ztym dodatkiem ze czasami wyjatkowo mozna dostac kurs do bliskich Niemiec (Flensburg,
Puttgarten)Zarobienie tutaj ponad 5000 zl jest nie mozliwe


Kazdy (chyba ze sie jest krewnym Pressa) spedzi na DK 6 miesiecy Dalej Europe.Zaladunek na ktorejs z baz Siae-Fyn albo Jutland ewentualnie u klienta.Kursy do Niemiec,Belgi Holandi,Francji.Jesli wszystko jest dobrze zgrane mozna zarobic ok 6000.Jezdzi sie za 60 gr.To jest caly Frode Laursen bez tajemnic. Niestety jesli chodzi o zarobki jest jeszcze cos.Firma w lato zaczyna sie przygotowywac do zimy przyjmujac do pracy wiecej kierowcow niz jest miejsc pracy.To po to zeby w zime przy stratach osobowych miec rezerwy kierowcow.Dostaje sie wtedy telefon zeby pozostac w domu dluzej o 1 albo 2 tygodnie. Dostaje sie albo nie bo firma moze sie nawet nie pofatygowac zeby dzwonic.Srednio traci sie w ten sposob ok.miesiaca . Reasumujac z perspektywy 1 roku zarabia sie ok.5000 zl.miesiecznie.To sa realia ekonomiczne Frode Laursen. Jest jeszcze watek personalny .Facetem ktory decyduje o losie kierowcw w FL jest Przemyslaw Neuman aka Press.Decyduje praktycznie jednoosobowo.Obok niego jest dun Kurt.Byly kierowca.Jego rola to podpisywanie rachunkow.Jest zaufanym Firmy.Jest jeszcze ktos kogo mozna nazwac "side kick" S.Marczan.osoba bez wiekszego znaczenia.To by bylo na tyle jakby powidzial prof.Stanislawski.Powodzenia dla potencjalnych kiero FL Polska :D


Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 8:10 przez jeszkin, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie piszemy posta pod postem, używamy opcji "zmień"


Post Wysłano: 03 lut 2011, 23:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lut 2011, 3:30
Posty: 47

male sprostowanie do mojego uprzedniego postu.Tak jak napisalem Dania -we frode laursen-dzieli sie na 2 strefy tyle ze wyglada to tak:Jutlandia i wyspa Fyn (z miastem Odense) to"Jyl-fyn" DK Vitten.Zielona wyspa
z miastem Kopenhaga to strefa "Siae -Ost" z DK Tollose.To tak dla porzadku.Pozdrawiam :D


Post Wysłano: 07 lut 2011, 23:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lut 2011, 3:30
Posty: 47

Pare slow na temat wierchuszki fl Polska.Kurt "kumor" to el presidente.Byly dunski kierowca.Facet ograniczony,bez wyobrazni.Przesiadl sie z ciezarowki za biurko i cala uwage skupia na tym zeby tam pozostac.Zaufany Firmy.Jest w fl Pol czyms w rodzaju psa wartownika.Dba o to zeby Firma nie wydala- ponad to co musi-zlamanego szelaga.Nie wtraca sie w sprawy personalne .Daje Pressowi calkowita swobode
w przyjmowaniu ,zwalnianiu i wszystkich innych sprawach gdzie nie trzeba siegac po frodowskie korony.Jest
"expertem"od spraw tech.fl Pol.Jego expertyza ,w razie jakich kolwiek problemow na drodze sprowadza sie do
okrzykow typu; Oooo..... , Uuu...., i do rad w rodzaju"change the fuse" albo"find the solution".Mozna powie
dziec ze w sprawach problemowych,wymagajacych natychmiastowej uwagi jest to
Facet Permamentnie Zdziwiony :shock:

Press.Przemko,Przemo.Menager fl Polska.Jego robota to zapewnienie obsady na auta.Trzeba przyznac ze daje z siebie wszystko .Jest 24/7 aktywny na forach internetowych.Pod roznymi nickami stara sie temperowac wypowiedzi,kontrowac opinnie negatywne-do Firmy.W razie nieporozumien miedzy Dyspo
a Kiero,Press w swoj wlasny urokliwy sposob-beznamietnie-rowna z gleba kierowce.Beznamietnie bo to tez
czesc jego roboty.Tak nawiasem dunscy dysponenci Frode Laursen po wiekszosci nie sa zli.Z kilkoma wyjatkami.Duet Per & Michael z Jyl-Fyn Export.Ta para jest w stanie spie...yc najlepszy dzien.Karmia Kiero
okruchami informacji (kroczek po kroczku).Nie idzie z nimi rozplanowac czas np.na zatankowanie-b.wazne
przy linku.Komunikuja info w sposob zrozumialy tylko dla siebie:skrotami,polslowkami itp.Wszystko odbywa sie
po angielsku /niemiecku.Najbezpieczniej jest konfirmowac z kims ich polecenia.Chocby po to zeby uniknac
pogadanki z Pressem.Jest jeszcze Peter z Europe-Export.Ten charakter z kolei forsuje Kiero do robienia
awaryjnych zakupow za wlasne pieniadze.Jest bardzo ciezko,wrecz niemozliwe,odebrac potem swoje pieniadze od FL.Wracajac do Pressa (zw.tez pieszczotliwie paczkiem).On uklada/ma wplyw na harmonogram
pracy kierowcow.Czasami jak ma lepszy moment moze cos doradzic sensownego.Facet nie toleruje Kiero z od
miennym/wlasnym zdaniem.Ma calkowity wplyw na losy Kiero we fl Pol.Jest lojalny do Frode Laursen.Motywu
je go bonus jaki dostaje na koniec roku -wielokrotnosc mies.pensji.
S.Marczan jest pomocnikiem Pressa (pardon Moderator-powinno byc jako jeden post)


Post Wysłano: 08 lut 2011, 12:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lip 2007, 10:06
Posty: 22
Lokalizacja: Kalisz

Z twoich wypowiedzi Petrol wnioskuję ,że zwolniłeś się z Frode .
Długo tam pracowałeś ?


Post Wysłano: 10 lut 2011, 23:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lut 2011, 3:30
Posty: 47

Cytuj:
Z twoich wypowiedzi Petrol wnioskuję ,że zwolniłeś się z Frode .
Długo tam pracowałeś ?
Nadal pracuje.Nie stac mnie na nie pracowanie.Mam zobowiazania finansowe.Optymistycznie-do czasu.
(praca w fl tj.)Mam nadzieje na etat poza FL.Pozdrawiam


Post Wysłano: 13 lut 2011, 15:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lut 2011, 3:30
Posty: 47

frode laursen A/S.
Zajmuje sie caloscia logistyki-transport,spedycja,magazynowanie,dystrybucja.Ma 8 magazynow w Dani,
2 w Szwecji,2 w Finlandi,1 w Niemczech.Tabor firmy to dunscy wlasciciele-kierowcy i fl Polska (ok 100 truck)
Nie przypadkiem w r.2007 FL zaistnial w Polsce.W tym roku pol.firmy oficjalnie zostaly dopuszczone do
swiadczenia uslug trans. wewnatrz unii.Tzw.Kabotaz.Uzywajac aut na pol.blachach i pol.Kiero, FL zaoferowal
nizsze stawki za przewozy.Wkurzylo to najpierw dunskich wlascicieli-operatorow.Zaczeli mniej zarabiac.
W r.2009 Stowarzyszenie Przewoznikow region Vastra/Gotland (Swedish Hauliers Asocc.)zaskarzylo FL do
sadu o lamanie prawa kabotazu.nieuczciwa konkurencje ( Competition On Equal Terms).Powodem byl kontrakt FL-ICA.Policja Geteborga po kilku mies.dochodzen.przekazala sprawe policji Vasteras.W r.2010
doch.zostalo umorzone z pow.trudnosci z przedstawieniem dowodow.Sprawa byla,i jest, szeroko komentowana
wsrod skandynawskich kierowcow.Gazety ( Goteborg Posten z 16 czerwca)dawaly calo stonicowe artykuly
z fotkami frodowskich ciezarowek z pol.blachami.Co z tego wyniklo? Niewiele (jak na razie ) dla FL. Firma
natychmiast sformowala w Szwecji firme corke-Skanol.Na stronie intrnetowej skanola ogloszono ze kierowcami sa czystej krwi vikingowie :lol: Kiero fl Pol. musza sie liczyc z niechecia,nawet wrogoscia, kierowcow szwedzkich,dunskich.Szwedzka policja-przy kintrolach- nie przepusci ciezarowce fl Pol.
W razie jakich kolwiek man datow za nie dokladnie zabez.ladunek,braku np.desek po bokach naczepy,
nie mowiac o tacho,fl Polska nie wezmie zadnej finansowej odpowiedzialnosci :roll:


Post Wysłano: 08 gru 2012, 18:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2010, 12:23
Posty: 144
Samochód: Najpierw trzeba zrobić ''B''

Witam.
Jak na dzień dzisiejszy wygląda sytuacja z pracą w firmie ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: