Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Panie Panowie, 10000 lat promem nie płynąłem z kraju A do kraju B, i teraz mam zagadke.
Za chwilę płynę promem ze Szwecji do Norwegii, czas "rejsu" 2,5h. Prom ten nie zaliczy mi sie do dobówki, bo nie ma kajut. Po zjeździe z promu jeszcze godzinkę pojadę.
Co powciskać? MIejsce zakończenia S po wjeździe na prom, przed zjadem "miejsce rozpoczęcia N" ? Zamotałem się trochę

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lut 2009, 17:34
Posty: 49
GG: 8990977
Lokalizacja: Żuławy GDA

Nie robisz żadnego zakończenia, jak wciśniesz pauzę też będzie dobrze, jak zostawisz na pracy też głowy ci nikt nie urwie. Taki czas płynięcia promem można zaliczyć jedynie do pauzy 45 min. Jak głębiej pogrzebiesz w tacho to znajdziesz prom/pociąg możesz wtedy wcisnąć. Tacho zapisze pauzę.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Już po zawodach, ale, jak by prom płynął 3h to warto pauzę dlatego że miałbyś z 9 policzone jako pełny odpoczynek, jeżeli płynie faktycznie 2,5h to bym wciskał inną pracę, dlatego że mam za to $ :mrgreen:
Cytuj:
Nie robisz żadnego zakończenia

Zgadza się


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lut 2009, 17:34
Posty: 49
GG: 8990977
Lokalizacja: Żuławy GDA

Cytuj:
J jak by prom płynął 3h to warto pauzę dlatego że miałbyś z 9 policzone jako pełny odpoczynek,
No nie wiem jak to się ma kiedy nie masz zapewnionej kajuty. :?:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 mar 2007, 18:13
Posty: 554
GG: 1960440
Samochód: Citroen C5 tourer
Lokalizacja: Krotoszyn

[quote]bo nie ma kajut/quote]

To niech ktoś Ci to udowodni przy kontroli.
Po za tym moim skromnym zdaniem jeśli przed wjazdem na prom miałeś niepełna pauzę .. dajmy na to 7 godzin i płynąłeś 2,5 godziny to bez problemu możesz to nazwać długą pauzą. godzina wjazdu i godzina zjazdu z promu zalicza się normalnie do pauzy.
Ja bym zachował bilet z promu ... i w razie W powołał się na miszcza jodę i wyjaśnił że jak nie puszczą to będzie KZP

Kilka razy pływałem tak do GB i nie było żadnego halo przy kontroli

_________________
Heavy metal and heavy transport


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Cytuj:
Cytuj:
bo nie ma kajut/quote]

To niech ktoś Ci to udowodni przy kontroli.
Po za tym moim skromnym zdaniem jeśli przed wjazdem na prom miałeś niepełna pauzę .. dajmy na to 7 godzin i płynąłeś 2,5 godziny to bez problemu możesz to nazwać długą pauzą. godzina wjazdu i godzina zjazdu z promu zalicza się normalnie do pauzy.
Ja bym zachował bilet z promu ... i w razie W powołał się na miszcza jodę i wyjaśnił że jak nie puszczą to będzie KZP

Kilka razy pływałem tak do GB i nie było żadnego halo przy kontroli
Po pierwsze skoro nie ustawiłby w tachografie opcji prom/kolej to po jabłkach (ok mógł zapomnieć etc.) ale druga najistotniejsza sprawa (tylko w odniesieniu do Twojego przykładu!) 7h pauzy + 2,5h pauzy z promu = 9,5h pauzy! Sęk w tym, że przy dzieleniu w taki sposób z wykorzystaniem opcji prom/kolej nie można skracać pauzy do 9h! Ale i na to jest rozwiązanie bo po zjeździe może brakującą pauze dokręcić, w tym przypadku minimum 1:31 i fruniemy :)
Przez ostatnie dwa lata często woziłem się koleją (wiecie akcja tiry na tory i takie tam :lol: ) więc na własny koszt nauczyłem się jak to jest z tym przerywaniem odpoczynku dobowego, etc.

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2007, 10:10
Posty: 191
Lokalizacja: Rudnik koło Myślenic

Panowie,tu nie ma miejsca na kombinacje,jest opcja" prom" to musimy ja wcisnąć. Jeżeli chodzi o TCO analogowe,pozostawiamy na "łóżku". Problem "pauzy" też jest bardzo prosty,można ją przerwać dwa razy,jednak czas łączny tych dwóch przerw nie może być dłuższy niż 1h i tego czasu nie zaliczamy do pauzy(przerw).Tarczkę odpowiednio opisujemy.
Przykład z promu Bechet-Oriahowo:
prom płynie około 20 minut{dunaj},większość kierowców,nigdy nie wciskała opcji"prom",do pewnego czasu! Bułgarska ITD wpadła na pomysł (stoją sobie "dziadki"przed Vracą" aby właśnie to sprawdzać,no i oczywiście karać.Teraz wszyscy którzy tamtędy pływają wiedzą gdzie jest opcja "prom" :)
Jednak i ja w tej kwestii mam pytanie:
czy służby kontrolne,w czasie kontroli mogą ukarać kierowcę za brak umiejętności obsługi, cyfrowego TCO(na kartę) ???

_________________
Ja nie kłamię,ponieważ nie pamiętam co komu mówiłem ! :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lut 2009, 17:34
Posty: 49
GG: 8990977
Lokalizacja: Żuławy GDA

Cytuj:
czy służby kontrolne,w czasie kontroli mogą ukarać kierowcę za brak umiejętności obsługi, cyfrowego TCO(na kartę) ???
Oczywiście. Kiedyś nawet sam o to prosiłem, kara niska (w przeliczeniu ok 80zł, przewinienia odpuszczone) a było o wiele więcej, ale za gapiostwo się płaci.

Pływając do GB z Ostendy (zapewnione kabiny) zawsze bilet zachowywałem, VOS-a lubi je oglądać :mrgreen:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2007, 10:10
Posty: 191
Lokalizacja: Rudnik koło Myślenic

Cytuj:
Cytuj:
czy służby kontrolne,w czasie kontroli mogą ukarać kierowcę za brak umiejętności obsługi, cyfrowego TCO(na kartę) ???
Oczywiście. Kiedyś nawet sam o to prosiłem, kara niska (w przeliczeniu ok 80zł, przewinienia odpuszczone) a było o wiele więcej, ale za gapiostwo się płaci.

Pływając do GB z Ostendy (zapewnione kabiny) zawsze bilet zachowywałem, VOS-a lubi je oglądać :mrgreen:

No zobacz,a ja uważam że nie mogą ukarać!
Jaką podstawę prawną podali stosując sankcję za takie wykroczenie ?

_________________
Ja nie kłamię,ponieważ nie pamiętam co komu mówiłem ! :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lut 2009, 17:34
Posty: 49
GG: 8990977
Lokalizacja: Żuławy GDA

Jak pogrzebię to znajdę prot. z kontroli.
U nas też to jest:
Cytuj:
4. Nieprawidłowe operowanie przełącznikiem grup czasowych (selektorem) – za każdą wykresówkę 100 max 1000zł
Źródło: Taryfikator ITD


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2007, 10:10
Posty: 191
Lokalizacja: Rudnik koło Myślenic

Cytuj:
Jak pogrzebię to znajdę prot. z kontroli.
U nas też to jest:
Cytuj:
4. Nieprawidłowe operowanie przełącznikiem grup czasowych (selektorem) – za każdą wykresówkę 100 max 1000zł
Źródło: Taryfikator ITD
Brawo,ale nie chodzi mi o analoga!!
Znajdź coś na "kartę".

_________________
Ja nie kłamię,ponieważ nie pamiętam co komu mówiłem ! :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lut 2009, 17:34
Posty: 49
GG: 8990977
Lokalizacja: Żuławy GDA

A co za różnica?
Tacho cyfrowe to taka tarczka która nigdy się nie kończy.... i selektor też ma tyle że na przycisk :mrgreen:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: