Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 sty 2011, 15:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2011, 14:56
Posty: 8
GG: 5529683
Samochód: Mercedes

Witam was drodzy koledzy planuję kupić Scanię konkretnie szukam 124 tak od 2002 do 2004 roku z 420 konnym silnikiem z niską kabiną.
Zacznijmy od tego że będzie chodziła pod wywrotką z tego względu że mało waży a zależy mi na tym żeby zestaw mało ważył. Doradzcie mi czy silnik 420 konny będzie się dobrze sprawował i jaką skrzynię wybrać bo napewno będzie to manualna tylko czy 12 biegową czy 16 biegową która będzie lepsza? na co spoglądać przy kupnie żebym nie kupił byle czego. Z GÓRY DZIĘKUJE


Post Wysłano: 05 sty 2011, 22:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
jaką skrzynię wybrać bo napewno będzie to manualna tylko czy 12 biegową czy 16 biegową
W Scaniach były skrzynie 8,9, 12 i 14 biegowe, nie było 16-stek. (Dla dociekliwych 9- skrzynia 8 +pełzający, 14- skrzynia 12 + pełzające)
Jeśli pod wywrot to tymi pierwszymi (8,9) sobie nawet tyłka nie zawracaj.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 05 sty 2011, 23:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

My mamy 2 scanie pod patelniami i właśnie kupujemy trzecią.. Nie wiem gdzie Ty masz zamiar jeździć, ale tak jak my latamy trochę po płaskiej częsci Polski, Niemiec i kawałek na Czechy to 380km nawet styka. Wszystkie nasze ładunki to nie więcej niż 26-27t, a co tobie do głowy przyjdzie to już nie wiem :mrgreen: Jedną czwórkę mamy 03 rok, 380 koni, w tej średniej kabinie i od kiedy ją mamy(ponad 400k km przjechaliśmy) nic się nie dzieje z silnikiem. Teraz bierzemy 04 w Toplinie bo ponać różnica na wadze nie jest wcale aż taka straszna. Ta również 380 :D Jak będziesz kupował używkę to polecam ze Scania aproved czy jak to tam się nazywa ;) Zawsze są one jakoś sprawdzone i jest gwarancja rozruchowa 8) A i warto żeby miała retarder bo jest to dość zwracająca się z czasem inwestycja ;)


Post Wysłano: 07 sty 2011, 18:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 paź 2009, 9:50
Posty: 103
GG: 0

Jaką Ty widziałeś średnią kabinę w 4'kach?


Post Wysłano: 07 sty 2011, 20:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

najmniejsza : http://picturepush.com/public/1330806

średnia: http://picturepush.com/public/1330807

I najwięszka to Topline, ale to jasna sprawa ;)

Zdjęcia kolegi M^ulek.


Post Wysłano: 07 sty 2011, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2008, 10:53
Posty: 512
GG: 12345722

Cytuj:
najmniejsza : http://picturepush.com/public/1330806

średnia: http://picturepush.com/public/1330807

I najwięszka to Topline, ale to jasna sprawa ;)

Zdjęcia kolegi M^ulek.
Hehehehe kolego czy Ty tam widzisz dwie różne kabiny? Już biegnę wziąć Cię pod rączkę i zaprowadzić do okulisty :)


Post Wysłano: 07 sty 2011, 20:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
najmniejsza : http://picturepush.com/public/1330806

średnia: http://picturepush.com/public/1330807

I najwięszka to Topline, ale to jasna sprawa ;)

Zdjęcia kolegi M^ulek.
To jedna i ta sama kabina, ale w Scanii na drugim zdjęciu jest zawieszona nieco wyżej. Pierwsza to CP19, druga CR19.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 07 sty 2011, 20:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 1257
GG: 2291240
Samochód: R500, Actros 1844, FH 460
Lokalizacja: Szczecin

No właśnie o tą wysokość zawieszenia mi chodziło, sugerowałem się przestrzenią w środku kabiny która jest inna w jednej, a w drugiej ;) Za zamieszanie przepraszam :)


Post Wysłano: 09 sty 2011, 3:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lip 2009, 11:40
Posty: 224
GG: 0
Samochód: Volvo

Ja bym bardziej Ciebie kolego s.szymon wziął do okulisty jeżeli Ty nie widzisz różnicy miedzy zewnętrzną/wewnętrzną wysokością kabiny CP19 a CR19.
eRKaZet Ty też nie masz racji że jest to ta sama kabina tylko inaczej zawieszona, jak może być ta sama jak ma inne drzwi, narożniki, atrapę, brak schowka zewnętrznego itp.
Jakbyś napisał że w "erkach" kabina serii R i G różni się zawieszeniem (pomijając o 15cm wyższy tunel) a poza tym
Cytuj:
To jedna i ta sama kabina
Cytuj:
i w tym przypadku zwir3k napisał wszystko poprawnie.

Ja dalej nie mam zamiaru ciągnąć tematu w tym kierunku i przepraszam za zboczenie z tematu.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: