Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 sie 2009, 18:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 23:24
Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault

Koledzy potrzebuję opini o automatycznej skrzyni biegow w Magnumce rocznik ok. 2004 z silnikiem 440 i 480 km. Slyszalem rożne opinie i nie wiem czy pakować się w zakup takiego auta. Jeszcze jedno czy auto z taką skrzynią ma pedal sprzgla podobnie jak Scania slużący do ruszania.


Post Wysłano: 19 wrz 2009, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 sie 2009, 16:07
Posty: 24
GG: 7592758
Samochód: renault
Lokalizacja: Kalisz

Powiem tak: ty kolego mowisz o magnum z 2004 to jeszcze z silnikiem ranault, powiem Ci jak jest z rocznikiem 2005 (silnik dxi)
automat sprawdza sie bynajmniej w tym przypadku co znam.
Ma 12 przełożen bez połowek. Sa tylko dwa pedały.
Jest opcja ATOMAT (samoczynna zmiana biegow przy odpowiednich obrotach) oraz Manual( mozesz zmieniac biegi wykonujac ruch jojstickiem do przadu--> bieg do gory, badz do tylu-->bieg nizej). Ogolnie problemow z tym nie bylo. :)


Post Wysłano: 21 lis 2010, 17:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sty 2008, 20:34
Posty: 17
GG: 3298244
Samochód: magnum
Lokalizacja: gostyń

rocznik 2003 automat

Obecnie jeździ nią mój ojciec. Sam miałem przyjemność jeździć nią przez jakiś czas. Jeździ się elegancko. Można też oczywiście zmienić na manualną skrzynie. Jeżeli wszystko jest dobrze to nie powinienieś mieć problemów. Chyba, że z przesiadką później na inne auto, które ma sprzęgło wtedy możesz zadusić je parę razy :wink:

Skrzynia ma 8 biegów z połówkami.

_________________
the zią


Post Wysłano: 11 sty 2011, 13:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 paź 2009, 13:24
Posty: 3
GG: 0

Jeżdżę Renówką w automacie tyle że Premiumką 420(skrzynia 12 biegów).Skrzynia bardzo fajna chociaż czasem dość długo myśli ( w porównaniu do volvo).Moja Premiumka jest z 2004 roku i ma przebieg 700 tys. niestety ostatnio pojawiły się problemy: najpierw puściła uszczelka i miałem całą kabinę zachlapaną olejem (ale ze krzyni ubyło jedyniem ok.0,2 litra) i wtedy pojawił się też błąd skrzyni i czasem wyłącza mi się opcja auto. Błąd skrzyni pojawia się razem z błędem ABSu.Do tego w ostatniej trasie po wykryciu błędu skrzyni , chodzi ona tylko w opcji manual.Pomimo podłączenia pod komputer i wykasowaniu błędów pojawiają się one od nowa.Auto nie było w serwisie renault tylko w lokalnym warsztacie.Jeśli ktoś ma pomysł lub wie o dobrym warsztacie od automatów w okolicy Częstochowy lub Łodzi to proszę pisać.Jeśli ktoś miał podobne doświadczenia i sobie z tym poradził to też proszę pisać, bo może to problem z elektryką często spotykany w marce Renault.


Post Wysłano: 13 sty 2011, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

jeśli będziesz miał błąd w abs-sie wykryty to skrzynia samoczynnie przechodzi na manual...
co do skrzyni w magnum 2004 to nie ma pedału sprzegła..ogólnie fajnie chodzi jak ktoś dba i wymienia olej co 240000 i sprzęglo się mniej zuzywa, jak ktoś nie dba to raczej problem niż udogodnienie...naprawiałem jeżeli chodzi o elektryke wszyskie automaty w renault i moge powiedzieć ze ta skrzynia jeżli chodzi o awaryjność nie ma porównania z wcześniejszą tbv -która była n ie przystosowana do polskich warunków i w zimie był problem...astronic bo tak nazywa się skrzynia w mg 2000-2004 jednak chodzi wolniej od tych po 2005
ja osobiście uważam ze jakie by nie było auto jak włoże bieg wajchą to jest ale nie jestem kierowcą...patrze pod wzgledem ewentualnej diagnostyki i napraw. pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 14 sty 2011, 20:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sty 2009, 11:02
Posty: 333
GG: 4473051
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: Drzycim

Koledzy, a wiem może ktoś jak sprawuje się automat w silniku 460 Dxi z roku 2007-2008?

_________________
A,B,C,CE,KW- jest ;)
http://www.rozycki-drzycim.pl


Post Wysłano: 31 paź 2011, 23:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2011, 22:07
Posty: 84
GG: 0

Jak się obsługuje automat w Magnumce ?


Post Wysłano: 07 lis 2011, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 sty 2010, 16:56
Posty: 13
GG: 3349355
Samochód: Renault Magnum 2009
Lokalizacja: Puławy

Powidzcie mi jak mozecie i wwiecie jak się sprawuje automat w tej najnowszej magnumce.
Obsługuje się tak samo go jak w Manie że jest na srodku pokrętło w miejscu lewarka zmiany biegow z pięcioma ustawieniami
1. zółw do przodu
2. do przodu
3. neutralny
4. do tyłu
5. zółw do tyły
czy jto wygląda jakoś inaczej w Magnumce.

I jeszcze chciałem się dowiedzieć czy tak samo niewygodnie się cofa nim jak Manem TGX czy jest trochę lepiej?


Post Wysłano: 11 lis 2011, 20:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 kwie 2011, 10:01
Posty: 23
GG: 0

skrzynia sprawdza sie niezle, w porownaniu do mana czy dafa jest mozliwosc plynniejszej jazdy a szczegolnie cofanie jest o niebo lepsze i naprawde mozna podjechac pod rampe nie uderzajac w nia co w przypadku mana i dafa jest ciezkie do zrobienia. W renulat masz tylko wybor przod tyl neutral i bieg manewrowy bez zadnych zolwi i innych udziwnien ktore nic nie daja.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: