Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 gru 2010, 23:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2010, 13:58
Posty: 2
GG: 0
Samochód: SCANIA

ja tez jestem nowy na tym forum :)
mam takie pytanko bo nie wiem czy kolega mnie oklamal a mianowicie on widzial w czsie przerwy
spotkal niepelnosprawnego kierowce ciezarowki( mowil ze sam sie poruszal tylko bylo widac po tymjak chodzil ze jest chory i sam podczas rozmowy powiedzial ze jest osoba niepelnosprawna) a moje pytanie jest takie czy w polsce osoba niepelnosprawna ma szanse jezdzic ciezarowką?? z gory dziekuje za odpowiedz
:D:D


Post Wysłano: 14 gru 2010, 22:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2006, 19:09
Posty: 48

Zależy pewnie od rodzaju niepełnosprawności. Do zawodowego kierowania samochodami ciężarowymi potrzebne są badania lekarskie i psychotechniczne. Jeżeli orzeczenie jest pozytywne to pewnie można jeździć. Kierowca praktycznie każdej ciężarówki oprócz jej prowadzenia musi wykonywać inne czynności przy załadunku, zabezpieczaniu ładunku, rozładunku czy zwykłej wymianie koła. Jeżeli stopień jego niepełnosprawności mu to umożliwia to nie ma problemu.


Post Wysłano: 19 gru 2010, 0:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sie 2009, 17:25
Posty: 123
GG: 10467084
Samochód: Volvo FH 500
Lokalizacja: Chrzanów

Tez mam znajomych ktorzy maja samochody o DMC do 3500 kg i smigaja na miedzynarodowce. Z tym ze kazdy mowi ze nie jest latwo. Jeden ze znajomych mial 4 samochody i jak przyszedl kryzys to stracil prace na 1 z nich. Stwierdzil ze gdyby stracil prace na 2 auta to zaczalby szukac drzewa i dobrego sznura. Jak patrze na stawki jakie sa na miedzynarodowce na gieldach typu trans to ciesze sie ze ja po okolicy samochodem o DMC do 3500 kg mam placone tyle ile mam. Moim zdaniem stawki zaleza od charakteru pracy, rodzaju transportu i rozeznaniu firmy ktora zleca transport w rynku transportowym. Jak juz pisalem na forum kiedys znam przypadki gdzie zestaw smiga za 4 zl a znam tez takie gdzie ludzie maja i 2.30 za km.

Powiem tak. Gdybym teraz mial wybierac miedzy samochodami to zastanawialbym sie nad 2 rodzajami:
a) solowka + przyczepa (calosc BDF)
b) ciagnik siodlowy + naczepa

Wybor jest prosty. Taki zestaw jest bardziej uniwersalny. A przez to latwiej sie przestawic w razie potrzeby ;)


Post Wysłano: 14 sty 2011, 1:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2010, 17:42
Posty: 6
GG: 0

Koledzy a moze orientujecie się jak to jest z jazdą na własnej działalnosci stawka za kilometr w MakroChemie. bardzo mi zalezy na konkretnej i szybkiej odpowiedzi od was. Czy cos wam wiadomo na ten temat chodzi mi głownie o tę firmę


Post Wysłano: 18 sty 2011, 21:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2011, 21:06
Posty: 1
GG: 0

Witam!

Jestem studentem technologii i organizacji budownictwa. Prowadzę analizę kosztów budowy i chciałbym się dowiedzieć, ile mniej więcej wynoszą stawki (za ile opłaca się jechać uwzględniając pensję, paliwo, amortyzację, podatki), za przewóz kruszyw w Małopolsce oraz na Śląsku, w przeliczeniu na kilometr ładowny (czyli dystans od kopalni w miejsce rozładunku z uwzględnieniem kosztów powrotu)?
Jeśli można, to prosiłbym również o podanie ładowności auta w kubikach (m3) oraz tonach.

Pozdrawiam
Ruki


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: