Cytuj:
Kolego pod ciągnik do patelni jeśli masz trochę jeżdżenia po budowach lub innym lekko trudnym terenie to super sprawa. Pomijam kwestię serwisowania- jak wspomniał kolega post wyżej.
Natomiast miałem ostatnio okazję próbować wywrotki 8x6 z klasycznymi mostami i z hudrodraiwem.
Wniosek jest prosty nie umywa się do klasycznego rozwiązania. Hydrodraiw wydaje mi się, że ma lepszy skręt i podobno mniej pali od mechanicznego 8x6 ale jazda terenowa tylko klasyczny napęd.
Więc się zastanawiam jak duża byłaby różnica pomiędzy hydrodrivem a zwykłym ciągnikiem 4x2 pod wywrotką, czy na tyle duża żeby opłacało się inwestować w hydro-drive
jeżeli w ciężkim terenie aż tak ten napęd się nie sprawdza, co do spalania to tak na prosty rozum hydro-drive powinien zużyć mniej paliwa niż klasyczny dodatkowy napęd bo w końcu załączasz go tylko w razie potrzeby, natomiast podczas "normalnego" użytkowania przednia oś działa jak w zwykłym 4x2.