Czesto nie ma sladow wody na bagnecie ,woda zbiera sie na dnie miski ."Mleko " robi sie z duzej ilosci wody ,wtedy olej sie tez pieni ,piana zasysana jest przez turbine ,ogolnie spadek mocy silnika ,kopcenie itd.
Dobrym sposobem jest poluzowanie korka spustu oleju i podglad co z tego wyleci ,jednakze przy pochlanianiu takiej ilosci wody ,zakladajac przelew do miski,to najpierw odnotowalbys duzy wzrost poziomu oleju.
15 litrow to juz sporo ,najpierw sprawdzilbym kompresor powietrza....czyli spuscic powietrze ze zbiorniow cisnienia poprzez dolne zaworki ( byc moze tam sie zbiera woda ).
Nastepnie podpialbym cisnienie do systemu chlodzenia zeby sprawdzic ewentualne wycieki ( na rozgrzanym silniku ).
Jak nic nie stwierdzisz to wlalbym barwnik do wody i pojezdzil troche zeby wode mi wciagnelo obejrzal auto z lampa UV ,potem rozbieralbym kolektor wydechowy i spojrzal w wydechy na glowicach ,czy nie sa mokre....
Generalnie masz co robic