Co sądzicie o Scani R 420 czy warto kupić? mam taką na oku jak by to powiedzieć waham się co do kwestii kupna jej bo nie znam się dopiero kupuję pierwszy w swoim życiu c.siodłowy na co zwracać uwagę? czy warto ją kupić za odp bardzo dziękuje.
Witam. W firmie w której pracuję jest kilka skakanek i powiem ci kolego że czym nowsza tym gorsza te z 2006 i 2007 roku w tandemie chodzą jak ta lala lecz jeśli chodzi o ciągnik siodłowy to ja jeżdżę R500 V8 z 2008r kabina topline od nowości. To jest nieporozumienie !!!!!. Zawieszenie od wozu drabiniastego daje popalić po kręgosłupie, spalanie masakra 24t z dołu Niemiec do PL przy temp -10 stopni i spalanie 39,5l/100km jest tośrednie zużycie w serwisie twierdzą że to normalne kto wogule śmie twierdzić, że skakanka jest oszczędna ??????, poza tym wycięta leżanka za siedzeniami ????? sory ale skakanka nadaje się tylko do malowania na wystawy a nie do roboty !!!!! mam przejechane około 300tys. km tłumaczą mi w serwisie że wycieki oleju z odmy to normalne w V8 ????? trzy razy już wymieniali zacisk hamulcowy stuki w przednim zawieszeniu przy pokonywaniu rąd i zakrętów to też podobno normalne skrzypienie resorów to też podobno normalne. Jeśli uparłeś się na skanię to całą na poduszakch !!!!!!!!!!!!!!!!!Porównując scanię do Man-a, jakim jeździłem wcześniej "TGA 460 " to chętnie bym wrucił na Man-a. Pozdrawiam
Rejestracja:09 sie 2010, 11:43 Posty: 181
GG: 24570715
A co ty mu mówisz o V8 jak on pyta o 420stke? V8 swoje musi wziąć sporo bo 2 cylindry więcej, poza tym zimą każde auto spali więcej.
Zawieszenie w topline nie daje rady, ale w Highline i CR19 jest w miare komfortowe. Spalanie też powinno być małe, u nas w firmie jest 5 taki R420 i wszystkie palą mało, w przedziale 27/33l zależy od ładunku.
Przy zakupie warto obczaić w jakim stanie jest rama, bo potrafią ostro korodować. Poza tym to bardzo gołym okiem to chyba nic nie zobaczysz. Powiem ci co sie często sypie: rozruszniki, pompy paliwa, zaworki gaszenia (jeżeli masz spoko paliwo i nie nalejesz benzyny zimą to będą chodziły). Ale to wszystko nie jest istotne gdy auto spali ci o 2/3l mniej od innego, oszczędności są spore.
A czy jest podczas eksploatacji odczuwalna jakaś różnica pomiędzy R420 Euro3 a EURO4? Ponieważ obserwuję fora i zauważyłem jak na razie że SCANIA EURO4 pali 1 litr więcej od EURO3.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 34 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę