Cytuj:
jak nacisnę czerwony guzik na obudowie centralnego smarowania to pompa zaczyna znowu pracować i po jakichś 30 sekundach znowu staje i miga kontrolka....
wtyczkę sprawdziłem niby jest dobrze podłączona kable się dobrze trzymają....( jest tych kabli trzy jeden pin jest wolny)
co do tego szkiełka to też je odkręciłem i nie widać śladów wody w środku.....
nie wiem może to kwestia regulacji pompy bo za tym szkiełkiem są dwa pokrętła do regulacji(chyba)
u mnie jest to tak ustawione:
http://img42.imageshack.us/img42/3848/zdjcie356h.jpg
To jest ,,typowa" awaria w manie ....
-odkręć z dołu przewód zasilania (prądowy) , rozetnij peszla za wtyczką i pociągaj kolejno za kable , na odcinku ok.70 - 100 cm. będzie urwany przewód.....standard;)
Cytuj:
Witam serdecznie! mam problem z półbiegami!! w jeden dzień wszystko gra jak należy, następnego dnia porostu nie ma połówek! problem wraca bardzo rożnie! czasami działa miesiąc bez problemowo! Czasami jak nacisnę sprzęgło 3 razy to wejdzie ale czasami naciskam 40 razy i nic! Wie ktoś w czym tkwi problem?? Przy okazji: zna ktoś jakaś firmę która naprawia centralne smarowanie?? Problem jest taki ze mam coś przerobione na przycisk który się znajduje na tej puszce ze smarem! po naciśnięciu mieszadło działa! sam niestety nie smaruje! Nie wiem co trzeba wymienić żeby smarowało tak jak powinno! bez uciążliwego naciskania przycisku co jakiś czas!
Z półbiegami problem to w 90% przełącznik przy lewarku zm. biegów ' a co do drugiego pytania to na 100% miałeś zalane wodą centralne smarowanie i ,,fachowcy" zrobili Ci włącznik ,,na krótko" ... a wymienić to trzeba by było sterownik który jest drogi jak półtorej nieszczęścia .... pozdrawiam!