Cytuj:
Cytuj:
Jak jest podniesiona 1 os w naczepie to jest gorsze hamowanie.
Zawsze to i os mniej hamuje
Ja zawsze mam dylemat czy na pusto podnosic czy nie wlasnie z wzgledu na hamowanie.Jak jest sucho to podnosze ale jak mokro to raczej nie
Nie przesadzaj. Przy dzisiejszych układach hamulcowych jest to praktycznie nieodczuwalne, czy masz podniesioną oś, czy opuszczoną. Druga sprawa, mniejsze spalanie.
Z spalaniem sie zgodze.Cale kolo wazy 140 kg - wazylem kiedys na firmie
Ale co do hamowania to chyba lepiej jak hamuja 3 osie niz 2.
To jest podobnie jak z zimowkami-lepsze sa wezsze bo maja wiekszy nacisk jednostkowy niz szersze
Cytuj:
Delikatnie zmniejsza się też komfort. Dwie bardziej zbierają dziury, niż trzy, ale to odczuwalne tylko na naszych krajówkach. Dlatego praktycznie nie produkuje się naczep dwuosiowych na bliźniakach. Kiedyś, gdy dużo jeszcze było na resorach, w zleceniach transportowych towarów podatnych na uszkodzenie zleceniodawca zastrzegał sobie, że naczepa musi mieć 3 osie i zawieszenie na poduszkach. Podniesienie przedniej ośki przenosi środek skrętu między drugą, a trzecią oś, przez co bardziej ścinamy zakręty. Trzeba pamiętać
To sie zgadza.