Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
1. twój pojazd to chyba L2000 bo F2000 nie było takich wielkości i silników.
2. masz najprawdopodobniej uszkodzoną świecę płomieniową kup nową i wymień a bedzie palił jak złoto - to moja diagnoza.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
nie znam typu ale jak kiedyś wymieniałem to musiałem kupić w serwisie może teraz juz można kupić poza serwisem.
najprostsze sprawdzenie to przekręceniu kluczyka rano powinna być ciepła - w środku jest taki gruby sztyft i on sie nagrzewa, po osiągnięciu określonej temperatury otwiera się bimetal który puszcza paliwo na ten sztyft i następuje zapłon paliwa.
jeżeli czegoś nie zrozumiałeś pisz.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
O tym samym pomyslalem co kolega i na moj gust raczej to wlasnie bedzie kiepskie sprezanie. To sa silniki z bezposrednim wtryskiem paliwa i nawet jesli swieca padla to auto moze zapalic ciezej ale jedynie powiniem pusic dymek przez chwile po chwili tez pownien grac na wszystkich garach. Sprawdz czy jak odkrecisz korek wlewu oleju czy robi sie pod nim cisnienie i czuc z niego spaliny czy leci z niego siwy dym spalinowy, pozniej go zakrec i sprawdz to samo przy miarce. To jest taka 1 latwa do zrobienia anaiza czy silnik ma przedmuchy ale jesli juz idzie to przez korek i miarke to silnik jest trupem i niestety czeka Cie kapitalka, jesli okaze sie ze nic takiego niema sprawdz w jakims warsztacie cisnienie sprezania bo moze okazac sie ze przedmuch jest jeszcze slaby. Pozdrawiam
tu nie chodzi o cisnienie wtrysku paliwa, tylko cisnienie sprezania w komorze cylindra, uszkodzone moga byc pierscienie tloka czy sama tuleja czy nawet tlok
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Sprawdz ,ktory gar nie pali .Odkrecajac rurke z wtrysku zaobserwujesz zanik dymienia ( troche sie popryska i poleje ,ale twardzi jestesmy ) .Potem przeloz z uszkodzonego cylindra wtrysk na inny cylinder ,po drodze mozesz skusic sie na test kompresji .Jak usterka zmieni siedzibe to wtrysk do regeneracji/wymiany.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 16 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę