Witam mam pewien problem z obrotami silnika.A wiec tak jak sie go odpali to broty sa na ok 700obr/min a kiedy sie rozgrzeje to spadaja na ok 470-500obr/min i czasami ma takie odbicie ze zgasnie podczas jazdy ostatnio na odcinku 10 km zgasl 4 razy po czym wszystko sie unormowalo i teraz sa obroty ok 600obr/min.Bledow nie mam jak odczytac bo nie mam tego magicznego przycisku ;/ Moze wiecie co to moze byc ??
Witam ponownie:)Wiec chciałem powiedziec że Volvo bylo u mechanika i niby zadnych bledow na komputerze nie wykazało.Mowili tez ze pompa powinna isc do naprawy choc byla jakis rok temu w Mielcu.Wymienili jakis zawor przy pompie i przez jakies 100km bylo idealnie(nawet jakby silniejszy byl).Ale kazali sie zglosic jak znowu sie to stanie(i stalo sie) na wymiane jakiejs cewki.A moze to byc wina komputera??Aha i kupilem sobie ten przycisk diagnostyczny i kiedy go wlozylem i przekrecilem kluczyk a ty nagle takie brzeczenie sie pojawilo a kiedy wcisnolem ten przycisk i przekrecilem kluczyk to nic nie brzeczalo a jak puscilem to znowu zaczelo;/
Ponawiam.
Naprawde nikt mi nie pomoże?
Zauważyłem też ze jak go odpale to (czasami) ma idealne obroty ale jesli go zgasze i znowu odpale to juz obroty spadna na ok 470obr.Aha i nie swieci mi oswietlenie wnetrza jak otwieram drzwi ale w srodku moge zapalic przelacznikiem.
Taa, dostalem ostatnio warna za "post skladajacy sie tylko z emoticona".
Dodam ze ten post wyrazal moje uczucia po przeczytaniu glupiego postu jednego z modow. A ten potem dal mi warna, a ze byl to juz trzeci, to teraz mam znowy nowy nick.
W serwisie VOLVO byl to powiedzieli ze trzeba wymienic pompe i podali cene chyba 70tys +rabat.No to jak niby mialo byc cos z pompa to tata pojechał do Mielca zrobili ta pompe i bylo dobrze przez chyba rok.Potem znowu zaczelo sie dziac to tata wziol zaprowadzik do mechanika i wymienili jakis zawor i cos tam jeszcze w elektronice(jak sie swiecilo CHECK ENGINE to naciskalo sie hamulec na 3 sek i gaslo).Byl spokoj przez pare miesiecy i znowu zaprowadzil do mechanika CHECK ENGINE pali sie nadal ale na kompie nie widac zadnych bledow no to wymienili jakas cewke i zawor ale nadal to nie jest to:(
Z tego co piszesz, to wynika ze pompe trzeba zmienic. Przeciez jak zalozyliscie regenerowaną to bylo dobrze jakis czas.
A ze byla to regenerowana to tylko rok wytrzymala. Moze sprobuj poszukac innego zakladu ktory regeneruje takie rzeczy. Moze sprobuj kupic tani (moze i dobry) zamiennik.
Rejestracja:03 sie 2009, 8:10 Posty: 4
GG: 0
Samochód: volvo man
Ważne jest czy obroty naprawdę spadają.Obrotomierz działa od alternatora i słabe ładowanie czasami powoduje na nim złe wskazania .
W moim czasami po odpaleniu na wolnych obrotach wskazuje 500 a za dwa dni 700 pomimo że obroty są takie same
No to witam spowrotem:) przyszła wiosna i znowu to sie dzieje (niskie obroty,i gaszenie podczas jazdy) Jak bylo na minusie to samochod chodzil bardzo dobrze a teraz temp dodatnia i juz mu odbija:(.Moze to wina jakiegos czujnika albo cos w tym stylu mam nadzieje ze jakos i pomozecie .Prosze:)
Witam!! nie wiem, czy dużo pomogę, ale może akurat... Kolega miał podobny problem, tzn. gasł silnik i światło się nie świeciło w środku, dochodził dochodził i okazało się że coś nie tak było z kablami przy akumulatorach, o ile dobrze pamiętam to z przewodem masowym, wymienił na nowy i problem znikł.
Kolego jeżeli chodzi o dobrego pompiarza to polecał Boguckiego w Bełku, od lat daje tylko do niego i nigdy nie miałem problemów, naprawde dobry i doświadczony mechanik. www.dsbogucki.com
@lechos musze po sprawdzac moze to wlasnie to
@marektruckserwis dziekuje chyba o tym pompiarzu mowili w warsztacie bo z mielca gosci nie polecali
Ale mnie to dziwi ze w zime chodzil bezproblemowo tylko jak teraz sie cieplo zrobilo to juz zaczelo mu odbijac.Myslelismy zmienic samochod na nowy ale narzie to sie nie oplaca moze za rok lub 2 cos sie bedzie myslalo:)
Nie bardzo pamiętam ale na pompie wtryskowej jest taki dekielek kwadratowy przykręcony na cztery śrubki m6 a pod tym dekielkiem jest okrągła membranka. częste awarie w ciężarówkach tej mębramy prowadzą do wzrostu spalania lub do nie równych obrotów. Nie radze tam grzebać tylko polecić to komuś co się naprawde zna bo po zdjęciu dekielka rozpina sie membrana i ciężko ją zapiąć
Ale tez zauwarze ze przez cala jesien mu sie tak robilo w zime spokoj i teraz znowu to mnie najbardziej dziwi ze przez zmiane temperatury tak mu odbija a jest jakis czujnik temp ktory jest zepsuty i moze dawac takie objawy?
Tak czy siak to i tak tata pojedzie do mechanika z ta pompa do mechanika
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę