jest jeszcze jedna wersja zaraz kolo podstawy filtra na cienszym przewodzie jest zawor ( jak nie masz na glowicy !!! to jest na tym przewodzie musisz rozkrecic i sprawdz czy nieuszkodzony ..... aby sprawdzic czy pompa pracuje mozesz zaslepic (tymczasowo do testu ) powrot z glowicy to powinno podniesc cisnienie jak uda ci sie odpalic po dpowietrzeniu i bedzie pracowal bez utraty obrotow to ten zawor jest uszkodzony a nie pompa
Cytuj:
Man śruba która jest wkręcona w głowicę ( przelewowa z kulką) Obok jest główne wejście paliwa z filtra zasila ją przewód z kasety i od pompy, bo teraz tak się zastanawiam czy powrotem steruje nadmiar ciśnienia w pompie>>??<< czy też właśnie ta śruba przelewowa, bo moje zdanie jest takie paliwo wchodzi do kasety, wychodzi wchodzi do tej właśnie śruby, ciśnienie wypycha kulkę uniemożliwiając wlanie się ropy do głowicy i leci do pompy mechanicznej, tam na sekcji, leci drugim grubym przewodem na pompkę ręczną i filtr, natomiast powrót wysokiego ciśnienia z pompy mechanicznej idzie na powrót (cieńszy przewód z pompy), plus nadwyżka ciśnienia z głowicy wchodzi w opisywaną wyżej śrubkę z kulką ale tym razem jako że ropa idzie z głowicy to wypycha kulkę i kieruje paliwo na pompę mechaniczną a nie na kasetę:mrgreen: