Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 lut 2011, 17:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2011, 17:33
Posty: 6
GG: 0
Samochód: premium 420dci

Witam mam problem ze spalaniem waha się w granicach 42l. i tak jak by brakowało mu mocy. wiem ze te premiumki do mocnych nie należą. ale nawet malutką górkę widzi prędzej niż ja.nie wiem czy one są naprawdę takie słabe albo mi się wydaje. nie miałem okazji jechać inna premiumką do przykładu. czy może mi ktoś podpowiedzieć co jest grane? z góry dziękuje i pozdrawiam.


Post Wysłano: 18 lut 2011, 18:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

kolego napisz jaki ma przebieg. czy coś było naprawiane w niej i jak wygląda sprawa wymiany filtrów

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 19 lut 2011, 1:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

1. Filtry
2. pompa i wtryski

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 20 lut 2011, 0:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 23:24
Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault

sprawdziłbym jeszcze czujnik ciśnienia doładowania on też potrafi sprawić psikusa, i smok w zbiorniku bo te siatki zjadły mi dużo zdrowia


Post Wysłano: 20 lut 2011, 0:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 maja 2009, 18:23
Posty: 102
GG: 9805936
Samochód: Renault Premium
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Od razu powiem: Nie, ja nie jestem kierowcą. Ale staram się pomagać i pytać Ojca, który jeździł na Premiumkach.

Premium 420 DCi 2004 rok: od 2004 do Września 2006
Premium 440 DXi 2006 rok: od Września 2006 do Stycznia 2008.

Cóż, Ojciec powiedział mi to co Ci serwisantMB: albo filtry, albo pompa i wtryski.

Widzi górkę, bo trochę lat ma :P Cóż, ja jako pasażer zaobserwowałem, że na ROCZNEJ 420 DCi, nie było problemu na Słowacji z 24T opon. (Ojciec robił w Dartomie). A na kilku letniej... cóż, silnik jest już bardziej wyeksploatowany :P . Według mojej logiki: Spada moc, bo ciśnienie w komorze spalania jest zbyt niskie, czego powodem są zużyte pompo-wtryski (czy jak to się zwie ;P). Zresztą dobrze, że jeździsz na autach mniejszej mocy. Nauczysz się ją bardziej szanować i wykorzystywać. Mój Ojciec Premiumką z ładunkiem umiał wyprzedzić w GÓRACH młodego kierowcę w Scanii R500 :P . Młody mieszał biegami, a potem nie mógł się s powrotem pod górkę rozpędzić. Dlaczego? Bo największa moc którą miał pod nogami to było to Volvowskie DXi 440. Wcześniej jeździł na Scanii w budokruszu CHYBA 114L 360, albo 380. Po Dartomie: Volvo I Gen. 420 KM.

A tera sunie Kamazem który na oko ma 150 koni w V8 :E Oprócz tego skończył studia mechaniczne (naprawiał czerwone ZetEmki (czy co tam jeździło) jeżdżące po Warszawie :D).

P.S. Premiumka przepala Ci, aż 15 litrów! Czyli opłaci Ci się jechać na serwis, to przy okazji zrobią Ci tę skrzynię :E

_________________
MAN TGX XLX 18.440 2015 ;)

17.06.2015 - B


Post Wysłano: 20 lut 2011, 19:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

witam . jeśli to dci to jak pompa siada to wchodzi w tryb awaryjny i ogranicza obroty a budowa pompy w dci jest prosta jak budowa cepa nie ma co się popsuć...bywają oczywiście przypadki można zrobić testy ciśnienia na postoju,jeśli wtryski siadają to po zagrzaniu przeplata lub ciężko zapala,proponuje sprawdzić intercooler,podczepić naczepe podłączyć kompa zobaczyć do ilu dmucha, sprawdzić czujniki,ustawić zawory,sprawdzić ciśnienie na zasilaniu,filtry i siatki, jeśli wtryski były wymieniane to sparametryzować sterownik eecu,w ostateczności jeżeli ktoś jeżdzi zczytać auto z ostatniej trasy.pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 22 lut 2011, 1:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2007, 15:25
Posty: 21
GG: 7035916
Lokalizacja: Lniano

kolego napisz jak długo jeździsz tym autem?


Post Wysłano: 23 lut 2011, 10:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2011, 17:33
Posty: 6
GG: 0
Samochód: premium 420dci

przebieg ma ok 600000 km bardzo dlugo stała. jezdze nim dopiero ponad miesiac.


Post Wysłano: 23 lut 2011, 10:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2011, 17:33
Posty: 6
GG: 0
Samochód: premium 420dci

wszystkie filtry paliwowe olejowe wymieniome jakies 5000km wstecz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: