Witam! Posiadam Mercedesa 815 D Vario z silnikiem 904 936, 2001 rok na pompowtryskach. Mam problem z odpalaniem tego autka podczas mrozów. Tak było poprzedniej zimy, tak też jest i teraz. Problem polega na tym, że trzeba sporo kręcić rozrusznikiem gdy silnik jest ciepły (gdy postoi z 10-15 minut po wcześniejszej jeździe), natomiast przy zimnym silniku pali lepiej. W lecie nie było takich problemów. Dziwne to dla mnie i nie mam pojęcia o co w tym chodzi. Może jakieś porady?
W lecie wydaje mi się, że wszystko było ok. Temat podnoszę, bo z problemem jak do tej pory się nie uporałem (bo i autko mało używane było). Dzisiaj przy -10 naprawdę sporo muszę pokręcić (nawet po ok 10 min.) od zgaszenia, żeby odpalił. Nawet jak wydaje się, że już łapie i puszczę kluczyk to gaśnie, więc trzeba trzymać dłużej.
Jeszcze mała poprawka - nie jest na pompowtryskach tylko wtryski + pompy jednosekcyjne.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę