Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 lut 2011, 19:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2011, 22:56
Posty: 4
GG: 0
Samochód: renaul midlum 220dci

Witam!
Otóż mam poważny problem z moja midlumą 220dCI 12DmC odnośnie spalania.
Jeżdżę w kurierce dziennie ok 120 raczej po miejscu, od czasu do czasu trafi się dłuższa trasa. Nie wiem co jest grane ale auto spala mi 27-28l ropy. To jest spalanie Tira a nie 12 tonowego autka. Rozmawiam z kolegami i im midluma się mieści w 22-24l max, jedni mówią ze w trasie nawet w 20l. Mam tez r.midliner i midlum w starym silniku CI i tam spalanie schodzi czasem poniżej 20 (18-20). Tankuje się na Shellu. Bylem nawet na naprawie i regeneracji wtrysków Common raily wymienili bo jeden miałem pęknięty i nadal się problem utrzymuje.
Czy miał ktoś może podobny problem z tym autem ??
Proszę o podzielenie moich uwag, z góry dziękuje.


Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 23:16 przez jeszkin, łącznie zmieniany 1 raz.
Proszę umieszczać takie tematy w dziale "mechanika" i właściwie je tytułować.


Post Wysłano: 24 lut 2011, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 23:24
Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault

Moim zdaniem trzeba podłączyć do komputera sprawdzić jakie są parametry ciśnienia doładowania oraz temperatur powietrza i płynu chłodzącego nam na myśli czy czyjniki nie oszukują i sterownik nie podaje za dużej dawki.


Post Wysłano: 24 lut 2011, 21:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

potwierdzam to co wyżej napisane..poza tym trzeba sprawdzić egr i intercooler, jak wtryski były robione to zalecam sparametryzowanie sterownika eecu. Był u mnie ktoś z forum z Torunia podobnym autem z podobnym problemem i to pomogło..pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 26 lut 2011, 0:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2007, 19:41
Posty: 84
Lokalizacja: szczecin

Gdzie kolego tiger918 masz w Midlumie DCI zawór EGR? :mrgreen:
Ja bym Polecał wymienić filtry paliwa i powietrza a później na serwis jak nie pomoże, ewentualnie zobacz klapkę od górskiego

_________________
mechanika, elektryka, elektronik schematy, instrukcje i porady :)


Post Wysłano: 26 lut 2011, 19:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

kolego gun20 zawór egr w midlumie to nie jest moja pomyłka bo oczywiście ze jest...nawet diagnozuje się go na komputerze...ale pomijając to często jak auto jest słabe to ludzie go zaślepiają...a gdzie jest i jak działa chyba nie muszę tłumaczyć :mrgreen: ...zawór egr jest także jak dobrze pamiętam też w premiumce...tyle ze to premium dystribiuton czyli ciężarówka z paką naczęściej z silnikiem dci6 od midluma ...w silniku dci11 czyli najczęściej spotykanym w ciągnikach(320,370,420KM) nie ma egr :lol: także midlum 220-stka to silnik dci6 (6 litrów) czyli wszystko się zgadza :mrgreen: ...pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: