Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Ursus c360 3p
Post Wysłano: 27 lut 2011, 13:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2011, 13:39
Posty: 3
GG: 0

Witam,
mam problem z silnikiem na wolnych obrotach dymił (na siwo), przy wyższych obrotach przestawał. Wymieniłem wtryski , sprawdzone. I zaczął ciężko odpalać , stracił moc. Zawiozłem pompe do sprawdzenia nic to nie dało, zawiozłem w drugie miejsce i też to nic nie dało. Na wolnych obrotach chodzi ładnie ,nie dymi, ale na wyższych jakby brakowało mu paliwa i na 5 biegu sam ciągnik nie ma siły.


Post Wysłano: 27 lut 2011, 13:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Mnie to wygląda na brak paliwa, za mało dostaje silnik paliwa, możliwe że układ jest nie szczelny i bokiem zaciąga powietrze wraz z paliwem lub masz zapchany smok w baku.

To jest czasem ten silnik z tą dźwignią na głowicy od zaworów do gaszenia silnika?, taki silnik miałem kiedyś w sztaplarce jak pracowałem w firmie kurierskiej :mrgreen:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 27 lut 2011, 17:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sty 2009, 23:24
Posty: 463
Lokalizacja: Ryki

Cytuj:
To jest czasem ten silnik z tą dźwignią na głowicy od zaworów do gaszenia silnika?
Ten, o którym mówisz jest w ursusie c330 :D

Ja mam widlaka z silnikiem od 3P, uszczypał się pierścionek na którymś cylindrze, pluł olejem i też dymił, ale przez odpowietrznik korbowodu, jest u Ciebie taki objaw?


Post Wysłano: 28 lut 2011, 14:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2011, 13:39
Posty: 3
GG: 0

Ja mam widlaka z silnikiem od 3P, uszczypał się pierścionek na którymś cylindrze, pluł olejem i też dymił, ale przez odpowietrznik korbowodu, jest u Ciebie taki objaw?[/quote]



U mnie nie pluje, bo rok temu urwał się wał i były założone nowe pierścienie i tak samo dymił wcześniej, ale ten fachowiec wkładał ręce do pompy paliwowej (poznałem po tym że cięgło gazu było inaczej ustawione) . jeszcze raz zawiozłem wtryski do sprawdzenia i zobaczymy co będzie ...


Post Wysłano: 28 lut 2011, 14:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 paź 2008, 20:08
Posty: 86
GG: 31115452
Samochód: SCANIA R420

Hmm... czasem się tak zdarza w tych ciągnikach że jak kupisz nowe wtryski to są gorsze od starych... spróbuj założyć te stare wtryski i zobacz czy objawy są podobne. Jeśli tak to silnik może zasycać gdzieś lewe powietrze... podokręcaj wszystkie śruby na wtryskach, rurki od wtrysku (sprawdź czy nie są czasem pęknięte), i na pompie od spodu są takie na 13 klucz... tam też może zasycać powietrze. Jeśli objaw minie na starych wtryskach to znaczy że jest coś nie tak z nowymi... miałem ten sam problem w c330 i musiałem oddać nowe wtryski bo nie dało się na nich jeździć:D


Post Wysłano: 01 mar 2011, 20:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2011, 13:39
Posty: 3
GG: 0

Dałem jeszcze raz wtryski do sprawdzenia, tak jak pisałem wcześniej i okazało się że wtryski są na nic a tamten pierwszy zakład wcale ich nie sprawdzał bo pewnie uznał że są nowe no i nie trzeba ich sprawdzać, ale pieniądze wziął .... A w drugim zakładzie wyregulował i skończyły się problemy .
dzięki za rady chłopaki '


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: