Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 mar 2011, 9:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2008, 17:20
Posty: 19
GG: 0

Witam zainteresowanych,mam pewien problem,otóż ostatnio podczas wkładania tarczki,musiałem zrobić to niedbale,tarczka się zgięła,zauważyłem to dopiero podczas pauzy i ok.1,5h jazdy jest w dziwny sposób rejestrowane.W związku z tym moje pytanie,czy ktoś z forumowiczów miał taki przypadek i jakie są konsekwencje podczas kontroli ITD.


Post Wysłano: 01 mar 2011, 11:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Ja bym tarczkę opisał z tyłu ręcznie, zaznaczając dlaczego tak się stało. A przy kontroli jak inspektor wyjmie taką tarczkę to nie wiem.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 01 mar 2011, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Witam zainteresowanych,mam pewien problem,otóż ostatnio podczas wkładania tarczki,musiałem zrobić to niedbale,tarczka się zgięła,zauważyłem to dopiero podczas pauzy i ok.1,5h jazdy jest w dziwny sposób rejestrowane.W związku z tym moje pytanie,czy ktoś z forumowiczów miał taki przypadek i jakie są konsekwencje podczas kontroli ITD.
kiedyś podwinęła mi się tarczka i oczywiście stała w miejscu.
zorientowałem się jak zmieniałem następnego dnia.
opisałem z tyłu uszkodzenie tarczki i z ręki wykreśliłem odpowiednie aktywności.
traf chciał że za 3 dni u knedlów zatrzymała mnie "celna sprawa" tarczka przeszła bez problemu bo wszystko było wyrysowane zgodnie z prawem.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 02 mar 2011, 11:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Tylko co w przypadku kontroli, gdy ITD stwierdzi że tarczka się nie kręci?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 02 mar 2011, 21:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Tylko co w przypadku kontroli, gdy ITD stwierdzi że tarczka się nie kręci?
nic.
przecież nie widać z zewnątrz że tarczka nie chodzi prawidłowo, zresztą zaraz po założeniu zawsze chodzi dobrze i jeżeli jest wypełniona prawidłowo to z przeliczenia kilometrów od startu do miejsca kontroli można ocenić (wyliczyć) czy transport odbywa się prawidłowo.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: