Strona 36 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 134 35 36 37 3888 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 mar 2011, 20:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Jeśli interesowałaby Cię firma z Kościerzyny to daj znać na PW. Ogólnie musiałbyś podzwonić po tych większych firmach, jeśli tam nic nie będzie to tyłek w samochód i uderzaj do tych mniejszych, takie jest moje skromne zdanie :]


Post Wysłano: 04 mar 2011, 19:52
Awatar użytkownika

Moderator

Online

Online

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Koledzy mam takie pytanie,nie znam się zbytnio na transporcie kontenerów.
Ile w takim porcie czeka się na załadunek kontenera długo to zajmuje
Z góry dzięki za odpowiedż :D


Post Wysłano: 04 mar 2011, 19:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 wrz 2010, 17:52
Posty: 113
GG: 0

Cytuj:
Koledzy mam takie pytanie,nie znam się zbytnio na transporcie kontenerów.
Ile w takim porcie czeka się na załadunek kontenera długo to zajmuje
Z góry dzięki za odpowiedż :D
hmm...zależy jakim porcie..nigdy nie czekasz tyle samo. W HH jeśli masz wszystkie papiery, jedziesz na terminal na jakim masz pudło, rejestrujesz się, i czekasz...aż Ci przywiezie kontener. Samo załadowanie puszki to dosłownie kilkadziesiąt sekund...przykręcasz śruby i ogień :mrgreen:

_________________
...Moscow Express...
.:Brudna kabina, biała naczepa chłodnia i kierunek Rosja Wschodnia:.
.:Najważniejsze Żeby Jechać I Czuć Uciekające Spod Kół Kilometry:.
.:Rozpoczyna Się Olimpijką, Poprzez Ural, Bajkał Kończąc Na Wladyvostoku:.


Post Wysłano: 04 mar 2011, 20:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

A w naszych portach czekasz najdłużej jak jest ładowany statek albo jak chłopy mają przerwę. Ogólnie kiedyś chyba było gorzej bo można było czekać nawet po 2-3 godziny a teraz do godziny maksymalnie no chyba że jest jakiś skrajny przypadek :mrgreen:


Post Wysłano: 04 mar 2011, 21:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 wrz 2010, 17:52
Posty: 113
GG: 0

o naszych portach nie mogę nic powiedzieć, bo nigdy nie bylem. Ale HH i Bremerhaven to tak :)

_________________
...Moscow Express...
.:Brudna kabina, biała naczepa chłodnia i kierunek Rosja Wschodnia:.
.:Najważniejsze Żeby Jechać I Czuć Uciekające Spod Kół Kilometry:.
.:Rozpoczyna Się Olimpijką, Poprzez Ural, Bajkał Kończąc Na Wladyvostoku:.


Post Wysłano: 04 mar 2011, 23:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2009, 13:08
Posty: 165
GG: 0
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia

Cytuj:
A w naszych portach czekasz najdłużej jak jest ładowany statek albo jak chłopy mają przerwę. Ogólnie kiedyś chyba było gorzej bo można było czekać nawet po 2-3 godziny a teraz do godziny maksymalnie no chyba że jest jakiś skrajny przypadek :mrgreen:

"Za dobrych czasow" :D w BCT wjechalem do portu o 22 i stalem w sektorze do 7 rano :D


Post Wysłano: 04 mar 2011, 23:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Cytuj:
A w naszych portach czekasz najdłużej jak jest ładowany statek albo jak chłopy mają przerwę. Ogólnie kiedyś chyba było gorzej bo można było czekać nawet po 2-3 godziny a teraz do godziny maksymalnie no chyba że jest jakiś skrajny przypadek :mrgreen:

"Za dobrych czasow" :D w BCT wjechalem do portu o 22 i stalem w sektorze do 7 rano :D
To były czasy można było się wyspać zanim darmozjady przyjechały i załadowali/ściągnęli puszkę :evil:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 05 mar 2011, 13:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
W HH jeśli masz wszystkie papiery, jedziesz na terminal na jakim masz pudło, rejestrujesz się, i czekasz...aż Ci przywiezie kontener. Samo załadowanie puszki to dosłownie kilkadziesiąt sekund...przykręcasz śruby i ogień :mrgreen:
O ile jest w miarę luźno, z czym ostatnio są pewne problemy. Na CTB HO1 ostatnio jest nieciekawie. Jak słyszę skąd pobranie: "Bukai", to dostaję palpitacji serca. Zdecydowanie mało wydajny terminal przy większym nasileniu ruchu. Raz, że mały parking przed wjazdem i często już stoi się w kolejce na drodze już od Zolli przy Waltershofie albo przy zjeździe z "wisielca". Dwa, młyn jest już często zaraz przy wjeździe za bramkami.

Ale jak jest w miarę luźno to nie jest źle. Dobra organizacja. A nie jak na pewnym terminalu w kraju (nie będę robił wstydu i nie podam nazwy miasta) w Interchange'u na pytanie w którym miejscu zdanie: "A nie wiem, jedź gdzieś tam." :mrgreen:


Post Wysłano: 05 mar 2011, 13:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Chyba wiem o jaki to terminal chodzi i nie jest to trójmiasto :mrgreen:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 05 mar 2011, 17:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Cytuj:
Cytuj:
A w naszych portach czekasz najdłużej jak jest ładowany statek albo jak chłopy mają przerwę. Ogólnie kiedyś chyba było gorzej bo można było czekać nawet po 2-3 godziny a teraz do godziny maksymalnie no chyba że jest jakiś skrajny przypadek :mrgreen:

"Za dobrych czasow" :D w BCT wjechalem do portu o 22 i stalem w sektorze do 7 rano :D

No tak w BCT bywają takie przypadki pomimo tego że teraz składuje się tam mniej puszek bo przecież MAERSKI poszły na DCT. Najkrócej chyba się czeka na GCT niekiedy suwnica już nawet na ciebie czeka no chyba że jest statek do załadunku no wtedy można trochę postać.


Post Wysłano: 07 mar 2011, 19:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2009, 18:37
Posty: 15
GG: 0
Samochód: MAN TGX 26.440
Lokalizacja: SOUTHAMPTON

Maly OT.
Scania EXC ktora parkuje na firmie w ktorej pracuje. Wyglada na przerobiona, bo te, ktore widzialem na internecie mialy dwie osie z tylu. Tu pewnie zostala wycieta bo niepodczepil by naczepy. Do tego naczepa "kombi", os w pierwszej naczepie jest jedna ale po opuszczeniu skreca jesli jest podpieta do tylnej naczepy(przyczepy?). Tylna zas ma pierwsza os podnoszona a ostatnia jest skretna. Fajnie wyglada ten zestaw w ruchu.

Obrazek


Post Wysłano: 07 mar 2011, 19:28

Longline wychodziły też w konfiguracji 4x2, to żadna samoróbka :)


Post Wysłano: 07 mar 2011, 20:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Samoróbką jest "jedynie" jej stylizacja na serię R...


Post Wysłano: 07 mar 2011, 21:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Samoróbką jest "jedynie" jej stylizacja na serię R...
Po czym poznałeś, że to 4, a nie R?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 07 mar 2011, 21:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 gru 2008, 20:27
Posty: 69
GG: 0
Lokalizacja: RLA

Cytuj:
Cytuj:
Samoróbką jest "jedynie" jej stylizacja na serię R...
Po czym poznałeś, że to 4, a nie R?
Scanie Longline były produkowane tylko i wyłącznie w 4 serii i zaprzestali produkować ze względu na słabą sprzedaż, gdyż są za długie pod standardowe długości zestawów. A w tym przypadku jest to Scania 4 serii z przodem Scanii R :D

_________________
...


Post Wysłano: 07 mar 2011, 21:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Samoróbką jest "jedynie" jej stylizacja na serię R...
Po czym poznałeś, że to 4, a nie R?
Scanie Longline były produkowane tylko i wyłącznie w 4 serii i zaprzestali produkować ze względu na słabą sprzedaż, gdyż są za długie pod standardowe długości zestawów. A w tym przypadku jest to Scania 4 serii z przodem Scanii R :D
Łał, wiedziałem o tym. I widziałem trochę poprzerabianych R na longline, tak więc nie ma pewności, że to 4 po liftingu. Aha, zapomniałbym, przyjrzyj się naklejce w dolnym rogu przedniej szyby :)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 07 mar 2011, 21:46

Wasza teoria ma jeden problem - wnętrza też by przekładali ? Longline wychodziły jako erki.
Pierwszy, lepszy przykład http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... yblog.html
ale wydzielić by to wypadało


Post Wysłano: 07 mar 2011, 22:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

A czemu uparliście się, że to w tę stronę przerabiają, a nie w drugą? Może to Rka z dospawaną resztą budy od Longline? Wtedy odpada motyw przekładania wnętrza, a bardzo prawdopodobne było kupienie rozbitej starej Longline i przełożenie na jej ramę kabiny z dospawanymi częściami. Wszystko jasne i proste, fabrycznie takie wynalazki nie wychodziły ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 08 mar 2011, 22:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 kwie 2009, 22:03
Posty: 53
GG: 0
Samochód: DAF 95XF
Lokalizacja: DK74

Nie jest to oryginalna longline i nie jest też to przeróbka kabiny pochodzącej z longline jak pisał kolega Bajzel. Scania Longline wychodziła tylko w serii 4 tak jak pisali koledzy wcześniej. Ten egzemplarz został prawdopodobnie przerobiony w firmie która takimi przeróbkami na longline się zajmuje. Dowodem na to jest fakt, że Scania Longline posiadała po 2 schowki po obu stronach kabiny. Na zdjęciu nie widać żadnego schowka. Większość Scani przerabianych na model EXC można właśnie w ten sposób poznać :wink:


Post Wysłano: 09 mar 2011, 9:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Cytuj:
Łał, wiedziałem o tym. I widziałem trochę poprzerabianych R na longline, tak więc nie ma pewności, że to 4 po liftingu. Aha, zapomniałbym, przyjrzyj się naklejce w dolnym rogu przedniej szyby :)
Mniejsza z tym w którą stronę została przerobiona, w każdym bądź razie nie jest to oryginalna Longline.

Niezły OT się zrobił...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 36 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 134 35 36 37 3888 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: