Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 mar 2011, 18:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2006, 16:19
Posty: 51
Samochód: MAN
Lokalizacja: Poland/EU

Kiedyś wymieniałem w starszym F2000 wtrysk sterujący ale tam wszystko było jakieś prościejsze.
Tam przewody ciśnieniowe i od nadmiaru były przykręcone bezpośrednio do wtrysku,odkręciłem przewody i wtrysk i ładnie wyszedł a tutaj przewody wchodzą jakoś do głowicy a nie do wtrysku
Proszę o odpowiedź co mam wymontować i w jakiej kolejności?
Odkręciłem tą "żabkę" co trzyma wtrysk i co dalej ?

Obrazek


Post Wysłano: 18 mar 2011, 22:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

powinien wyjść

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 19 mar 2011, 1:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

jak masz przewody doprowadzajace do glowicy na kazdy wtrysk osobno to sprawdz czy czasami nie masz tak jak w dafach i mercedesach poprzecznych "tulejek" doprowadzajacych paliwo do wtrysku (pasowane na scisk) musisz je wykrecic najpierw z glowicy
nie wiem jak jest w manie ale ze zdjecia jakie zalaczyles wyglada podobnie mysle ze powinienes popytac w servisie najpierw zanim zniszczysz wtrysk

PS DZIWIE SIE SERVISANTMOWIMB POWINIEN WIEDZIEC JAK SA MONTOWANE WTRYSKI W MERCEDESIE
Cytuj:
Kiedyś wymieniałem w starszym F2000 wtrysk sterujący ale tam wszystko było jakieś prościejsze.
Tam przewody ciśnieniowe i od nadmiaru były przykręcone bezpośrednio do wtrysku,odkręciłem przewody i wtrysk i ładnie wyszedł a tutaj przewody wchodzą jakoś do głowicy a nie do wtrysku
Proszę o odpowiedź co mam wymontować i w jakiej kolejności?
Odkręciłem tą "żabkę" co trzyma wtrysk i co dalej ?

Obrazek

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 19 mar 2011, 21:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2006, 16:19
Posty: 51
Samochód: MAN
Lokalizacja: Poland/EU

@tszpak chyba tak jest jak mówisz,bo wtrysku jest taki stożek i tam chyba wchodzi ta tulejka wysokiego ciśnienia.W poniedziałek będę dalej z tym działać.
A czy istnieje jakiś ściągacz do takich wtrysków?
Mile widziane zdjęcie to sobie dorobię.


Post Wysłano: 19 mar 2011, 22:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

nie mam duzego doswiadczenia w manach niestety, pracuje przy VOLVO ale jak wykrecisz tulejke dolotowa, sprawdz jak masz powrot(nadmiar z wtrysku) jak jest przez kanal w glowicy i nic wiecej nie jest przykrecone z boku wtrysku powinien wyjsc jak nie dasz rady wyjac kleszczami sprobuj obrocic wtrysk kluczem (na zdjeciu wyglada na 18-19mm 1/4 obrotu i wytedy sprobuj, narzedza specjalistyczne na pewno sa w serwisie ale nie sadze ze bedziesz potrzebowal
ps.
postaraj sie nie uszkodzic wtrysku przy wyjeciu o ile pamietam tego typu wtryski sa wymienne-naprawialne (oddajesz uszkodzony jak kupujesz nowy i masz czesc kasy zwrot)
po 2 pod wtryskiem moze byc podkladka z miekkiego metalu (miedz,aluminiu lub jakis inny miekki stop postaraj sie o nowy PRZD WYJECIEM WTRYSKU po wyjeciu porownaj grubosc stara i nowa nie powinny sie duzo roznic ( jak pamietam w dafach sa rozne grubosci) jak dasz za gruba to masz problem spasowac tulejke z glowicy z wtryskiem i mozesz ja uszkodzic, nie szkodzi wykonac telefon do serwisu i zapytac o moment dociagniecia tulejki bo to bedzie mialo wplyw na cisnienie paliwa doprowadzajcego jak za luzny moze cieknac jak za ciasne to mozesz zgniesc koncowke i czesciowo lub calkowicie przytkac kanal
pozdrowienia
Cytuj:
@tszpak chyba tak jest jak mówisz,bo wtrysku jest taki stożek i tam chyba wchodzi ta tulejka wysokiego ciśnienia.W poniedziałek będę dalej z tym działać.
A czy istnieje jakiś ściągacz do takich wtrysków?
Mile widziane zdjęcie to sobie dorobię.

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: