nie mam duzego doswiadczenia w manach niestety, pracuje przy VOLVO ale jak wykrecisz tulejke dolotowa, sprawdz jak masz powrot(nadmiar z wtrysku) jak jest przez kanal w glowicy i nic wiecej nie jest przykrecone z boku wtrysku powinien wyjsc jak nie dasz rady wyjac kleszczami sprobuj obrocic wtrysk kluczem (na zdjeciu wyglada na 18-19mm 1/4 obrotu i wytedy sprobuj, narzedza specjalistyczne na pewno sa w serwisie ale nie sadze ze bedziesz potrzebowal
ps.
postaraj sie nie uszkodzic wtrysku przy wyjeciu o ile pamietam tego typu wtryski sa wymienne-naprawialne (oddajesz uszkodzony jak kupujesz nowy i masz czesc kasy zwrot)
po 2 pod wtryskiem moze byc podkladka z miekkiego metalu (miedz,aluminiu lub jakis inny miekki stop postaraj sie o nowy PRZD WYJECIEM WTRYSKU po wyjeciu porownaj grubosc stara i nowa nie powinny sie duzo roznic ( jak pamietam w dafach sa rozne grubosci) jak dasz za gruba to masz problem spasowac tulejke z glowicy z wtryskiem i mozesz ja uszkodzic, nie szkodzi wykonac telefon do serwisu i zapytac o moment dociagniecia tulejki bo to bedzie mialo wplyw na cisnienie paliwa doprowadzajcego jak za luzny moze cieknac jak za ciasne to mozesz zgniesc koncowke i czesciowo lub calkowicie przytkac kanal
pozdrowienia
Cytuj:
@tszpak chyba tak jest jak mówisz,bo wtrysku jest taki stożek i tam chyba wchodzi ta tulejka wysokiego ciśnienia.W poniedziałek będę dalej z tym działać.
A czy istnieje jakiś ściągacz do takich wtrysków?
Mile widziane zdjęcie to sobie dorobię.