Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 sty 2011, 13:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2011, 14:56
Posty: 8
GG: 5529683
Samochód: Mercedes

Witam was drodzy koledzy chcę kupić scanię c.siodłowy z 420 konnym silnikiem w kabinie cr19 bądź R-kę w niskiej lub highline kabinie napiszcie mi takie małe porównanie.
ZA ODP BARDZO WAM DZIĘKUJE


Post Wysłano: 31 sty 2011, 17:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2010, 11:43
Posty: 181
GG: 24570715

To zależy gdzie planujesz im latać.


Post Wysłano: 16 mar 2011, 21:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lis 2009, 10:57
Posty: 51
GG: 13621460
Lokalizacja: Brzesko

Cytuj:
To zależy gdzie planujesz im latać.
Nom,dokładnie zależy gdzie chcesz latać ,wiadomo też iż w Scani serii R masz lespzy komfort jazdy niż w zwykłej ,124 .Który rocznik Cię interesuję? Jesli była by to Scania 124 to z jakim silnikiem HPI ,czy zwykłym?

_________________
"Nasza jazda to nie spacer po deptaku..."


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

No i czy Kabinie Cr , ale jakiej niskiej czy w Topline ? Bo to w sumie też dość ważna rzecz . Jeśli miałaby być to Rka z pierwszych roczników to w sumie silniki tam są takie same jak w ostatnich wersjach Serii 4 , a będzie ona na pewno tańsza w zakupie .. W Rce jeden plus za ten niski tunel , ale łóżka są dużo gorsze niż w 4 .


Post Wysłano: 20 mar 2011, 14:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:04
Posty: 194
Samochód: Corsa D
Lokalizacja: Mikołów

w czwórce maż też mniej elektroniki niż w R-ce to też masz "łatwiejsze naprawy" chodzi mi o to że możesz coś sobie tam sam porobić a nie do serwisu zawozić

_________________
MAN TGA 18.410


Post Wysłano: 20 mar 2011, 15:26

Mogę Ci kolego jedynie powiedzieć, że 124 420 wychodzi o wiele lepiej w paliwie jak R420.
Owszem jest to porównanie mojego kolegi, który jeździł najpierw 124 w Topline i manualu, a później siadł na R420 Euro-4, w Opticruise, też Topline. Ładunki jak i trasa nic a nic się nie zmieniły.
Drugi kolega (stoją obok mnie na oddziale) jeździł 124 (silnika nie pamiętam) w Topline, manual i teraz siadł na R420, manual, Highline Euro-4 i okazuje się, że jak u poprzednika, eRka wychodzi o wiele gorzej w paliwie.


Post Wysłano: 20 mar 2011, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

nie ma co porownywac silnika E3 z E4 bo jest jasne ze ten z E4 wiecej spali - srednio wychodzi roznicy okolo 3l/100km na korzysc E3. Natomiast silnik E3 w 4 i E3 w R zuzywaja mniej wiecej tyle samo paliwa.
Silnik E5 z Adblue pali mniej wiecej tyle samo co E3 tyle ze trzebha dolewac mocznik, oraz dochodza dodatkowe koszty naprawy ustrojstwa. Silnik E5 XPI 440 (bez Adblue) pali sporo wiecej niz E5 420 z Adblue - tez roznica okolo 3l/100.


Post Wysłano: 23 kwie 2011, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2011, 15:08
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Scania

NIE PRAWDA!!!! Ja miałem Scanie serii 4 moc 420km wychodziła norma 28-30 było to EUR 2 teraz mam Scanie R Eur 4 lowdeck moc też 420km obie w manualu są i norma również 28-30. Trasa została ta sama więc ja różnicy nie zauważyłem.


Post Wysłano: 24 kwie 2011, 17:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

piszesz to na podstawie dwoch scan, ktore posiadales.
Natomiast ja pisze o "statystyce" - czyli jak wiekszosc scanii sie zachowuje.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: