Do tego zbiornika potrzeba dobrego dostępu lubi w zimę zamarznąć a zawór musi być duży ponieważ często się zdarza że jakiś syf zatyka ten zawór i trzeba go ruszyć jakimś drutem i prawie za każdym zlaniem z beczki trzeba z niego też zlać więc dobrze jak można podstawić wiaderko
a ten zawór wcześniej służy do odpowietrzania beczki przy zlewaniu inaczej będzie szło przez cała instalacje ale głównym jego zadaniem jest spuszczanie powietrza przed wyłączeniem pompy żeby nie kręciła się na odwrót zapobiega też zamarzaniu zbiornika przelewowego w zimę (jeden zawór 3 funkcje
) wystarczy trójnik, kolanko i zawór 2" (może być mniejszy ale większy lepszy) żeby to zrobić można go też zamontować przed pompą ale wtedy będzie działał trochę inaczej (nie pomoże w zimę).
W zbiorniki lepiej jest wspawywać mówki więcej manewru z nimi i nie przerdzewieją tak szybko jak rury poza tym na rurę 2" nie pasuje przewód asenizacyjny
za luźno wchodzi (co wkręcić w mówkę żeby pasował to już moja tajemnica
)
boczny wizjer potrafi oszukiwać jak samochód stoi pod kątem u mnie czasami nawet o metr sześcienny trzeba zwracać na to uwagę
Pompa jest połączona paskami bezpośrednio z przystawką skrzynia w starze potrafi się nieźle tłuc ciekawe jak to będzie działać
trochę się rozpisałem
sprzedajesz tego stara czy kupujesz?