wychodziły takie premiumki gównie nazywane premium lander z bębnami z tyłu, czujniki wyświetlajace zuzycie okładzin są na przodzie tylko...należy jak kolega wyżej napisał przemierzyć miernikiem obwód bo często się przewody na klockach przecierają wskutek nieprawidłowego montażu...poza tym ta premiumka ma zwykły abs czyli na każde koło jest odzielny elektrozawór tak jak to jest w modelach przed 2000r. jeśli nie ma ręcznego to oczywiście trzeba po przewodach dojść który zawór nie puszcza (lub raczej nie spuszcza) nie wykryje tego komputer ponieważ nie ma w tym układzie elektryki, co do świecącego abs to bez kompa można dosunąc czujniki abs do pierścieni (z bębnami to trochę pracy) i przemierzyc je miernikiem, mógł też paśc któryś elektrozawór ale to juz do sprawdzenia komputerem.pozdrawiam
_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/