Cytuj:
Trzeba namówić Cyryla, co by nam wydał jakąś książkę itp nt. mocowania ładunków.
zrobiłem taką broszurkę 17 stron i w połączeniu z dwugodzinnym szkoleniem jest całkowicie wystarczające dla kierowców. natomiast unijne normy mają 217 stron i są nieczytelne nawet dla przewoźników, ale kierowców całkowicie nieprzydatne.
jeżeli zebrałoby się jakieś 6-8 osób z forum we Wrocławiu lub okolicach, zrobiłbym dla nich szkolenie gratis.
Cytuj:
Lepiej więcej niż mniej, jeżeli ma i ma ochotę to spina 5, a nie 2 czy 3. Nawet podkładając gumy można założyć trochę więcej pasów, nikomu to nie zaszkodzi, 10 minut pracy więcej, a spokoju na całą trasę
chodzi o to, że 5 pasów to o jeden za mało, a podłożenie gum ogranicza pasy do 2. zabezpieczenie w ten sposób ładunku powoduje, że będzie traktowany przez BAG jak dyletant, osoba nie mająca pojęcia o zabezpieczaniu.
to tak jakbyś Ty zobaczył gościa zmieniającego naczepę, który nie korzysta z podnoszenia tylnego mostu, ale pałuje się z ręcznym podnoszeniem naczepy w całym zakresie. lub lepiej, podnosi naczepę ręcznym lewarkiem do zmiany kół, jakie będziesz miał o nim zdanie?