Strona 9 z 54 [ Posty: 1076 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1154 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 maja 2011, 13:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Mam świeżutkie info od sprzedawcy. Więc tak, premiera w PL ma być w listopadzie. Koleiną ważną informacją jest to iż nie będzie to ACTROS tylko ma być jakaś zupełnie nowa kabina i nazwa. Ale na stronie MB pisze żę ma być to nowy ACTROS więc nie wiem już jak ma być. Będzie produkowany równo z ACTROSEM MPIII jeszcze co najmniej przez 3 lata bo MPIII sprzedaje się świetnie i Mercedes nie chce go wycofać, bo i po co?
Ten nowy model będzie co prawda około 3000 euro drożyszy w podstawie ale to co będzie zawierało jego wyposażenie ma miażdżyć konkurencje. Chyba największym skokiem w przyszłość ma być niezależne zawieszenie przednie, co według mnie będzie deklasować wszystkich pod względem komfortu. Ma mieć także jakoś super ogarnięte wnętrze. W najwyższej kabinie ma mieć największą przestrzeż życiową dla kierowcy na rynku.

Sprzedawca ma być we wtorek w Niemczech na pokazie dla dealerów i porobić fotki i nam podesłać.
Widać tutaj marketingową gadkę sprzedawcy. Zachwala wszysto naj naj naj..... Coś ten sprzedawca jest mało rzeczowy skoro nazwa to nadal Actros a on twierdzi co innego. Równoległa produkcja obu modeli? nie no to chyba lekka pomyłka. Skoro nowy model z założenia ma być lepszy niż poprzednik to po co produkować i zajmować miejsce na linii produkcyjnej skoro klienci przekonali się na MP3 to nowy model powinien całkowicie go zastąpić. Niezależne zawieszenie przednie brzmi dość ciekawie tylko jak to zda egzamin pod względem trwałości?. Nowie działo z czasem to pokaże. Faktycznie na fotkach kabina nowego modelu wydaje się spora, ale za płaska. Jest wysoka, ale za to nie jest jakoś rewelacyjnie długa np w porównaniu do SSC. Takie wrażenie odnoszę po fotkach. Wg. mnie owy sprzedawca zachwala produkt pod względem marketingowym, aby zrobić spore zmieszanie, które i tak już zostało wywołane. Kiedyś dostałem broszurki reklamowe dotyczące wchodzącego w 2002r chińczyka. Co tam pisali to naprawdę wołało o pomstę do nieba więc ja w słowa marketingowców i broszurki nie wierzę bo oni jak i one są po ty by podświadomie wskazać klientowi drogę do ich salonu.

ps. TGX mi si.ę podobał od samiutkiego początku i tak jest do teraz.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 06 maja 2011, 14:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Kabina będzie największa z oferowanych na rynku, będzie dłuższa o 5cm. Wewnątrz będzie wyższa od SSC DAFa, a że wygląda na zdjęciach na dosyć kwadratową to i objętość może być większa.

Na pewno nie będą produkowane razem, ja wiem że będą początkowo obecne silniki dostępne w nowych Actrosach, a dopiero później zostaną wyparte całkowicie przez nowe jednostki.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 06 maja 2011, 14:16

A mi się produkcja równoległa wydaje całkiem prawdopodobna. MP3 w pewnej części bazuje na powstałym w 1997 roku MP1 i jest już dosyć dopracowaną ciężarówką. Lubie czytać co ludzie piszą po zagranicznych forach i raczej ludzie sobie je chwalą, lata dopracowywania konstrukcji zaowocowały naprawdę sprawdzoną maszyną. Mercedes pamiętając o chorobach "wieku dziecięcego" pierwszego actrosa chce uniknąć wpadki. Kto chce może wybrać zwykłego actrosa (pewnie jeszcze będą dostępne vałki), który jest znaną i sprawdzoną konstrukcją. Kto woli zaryzykować, ten weźmie te nowe coś, które będzie się wyróżniało. Zauważcie, że produkcja dzisiejszych samochodów wymaga bardzo wyspecjalizowanych maszyn, więc skoro ludzie chcą ciągle kupować MP3, to po co ryzykować? Lepiej do końca je produkować, aż ludzie sami przestaną je brać. Odnośnie nazwy na stronie - być może czysty chwyt marketingowy, użyli starej, znanej nazwy aby ludzie mieli pojecie o co chodzi.


Post Wysłano: 06 maja 2011, 14:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2010, 11:43
Posty: 181
GG: 24570715

To co mówisz ma sens.

Ja myślę podobnie, MP3 jest naprawdę sprawdzone i sprzedaje się jak szalone (pewnie będzie 1 miejsce w sprzedaży w tym roku).
Poza tym cena o 3/5tys. euro różnicy to także kusząca okazja dla klienta który może kupić sprawdzony stary model w dużo lepszej cenie.

Mercedes może boi się tych wszystkich nowinek i nie chce rzucić się na dużą wodę odrazu, by się nie przejechać.


Post Wysłano: 06 maja 2011, 15:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Bardzo prawdopodobne jest że oba modele będą sprzedawane równolegle jeszcze przez jakiś czas, ale na pewno nie przez trzy lata. Tak robi wielu producentów, pamiętam że gdy na rynku zadebiutował Daf XF 105, to 95 był w ofercie jeszcze przez kilka miesięcy.


Post Wysłano: 06 maja 2011, 19:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Kabina będzie największa z oferowanych na rynku, będzie dłuższa o 5cm. Wewnątrz będzie wyższa od SSC DAFa, a że wygląda na zdjęciach na dosyć kwadratową to i objętość może być większa.
Że tak zapytam skąd posiadasz te info?
Cytuj:
Bardzo prawdopodobne jest że oba modele będą sprzedawane równolegle jeszcze przez jakiś czas, ale na pewno nie przez trzy lata. Tak robi wielu producentów, pamiętam że gdy na rynku zadebiutował Daf XF 105, to 95 był w ofercie jeszcze przez kilka miesięcy.
Dokładnie to miałem na myśli pisząc poprzedniego posta. Jestem pewien, że jeszcze kilka miesięcy po premierze nowego modelu będzie istniała możliwość kupienia MP3 jednak na pewno nie będą to lata.

Zastanawia mnie jeden detal w tym aucie. Spójrzcie na to "coś" rozpościerające się pomiędzy fotelami umieszczone na tylnej ścianie.
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3064_n.jpg
Ciekawe co to za wynalazek. Wg.mnie może to być nawiew wentylacji działający w trzech płaszczyznach równolegle lub zależnie od życzenia kierowcy. Mógłby grzać jednocześnie na lewo, prawo i dmuchać na środek. Byłby to fajny pomysł bo leżąc sobie na łóżku powietrze w tylnej części kabiny szybciej osiągnęłoby żądaną, przyjemną dla kierowcy temperaturę.
Cytuj:
Odnośnie nazwy na stronie - być może czysty chwyt marketingowy, użyli starej, znanej nazwy aby ludzie mieli pojecie o co chodzi.
Jestem przekonany, że nazwa ciężarówki na stronie Mercedesa będzie współgrała z tym co za jakiś czas zobaczymy w całej okazałości. Nazwa ta się tak opatrzyła, jest rozpoznawalna, że Mercedes nie pójdzie tą drogą i jej nie zmieni. Czy wyobrażą sobie ktoś nowy flagowy model Renault, który nie będzie nazywał się Magnum? chyba nie ma takiej osoby. Skoro nazwa jest opatrzona i bardzo dobrze się kojarzy to klient słysząc nazwę Actros pomyśli "a to naprawdę świetne samochody" co dalej będzie owocowało tym, że jego potencjalna flota będzie zasilana właśnie takimi pojazdami. Zmieniając nazwę Mercedes mógłby zasiać jeszcze większe ziarno niepewności jakie od zawsze towarzyszy wprowadzeniu nowego modelu. Pojawiłyby się pytania "czy to będzie lepsze, czy to będzie ekonomiczniejsze" itp. Skoro klient wie, że każda kolejna generacja Actrosa była lepsza niż poprzednik to pozostając przy tej nazwie zaufa nowej już czwartej generacji tego modelu. Każdy produkt posiada swój cykl życia jednak na rynku samochodów ciężarowych ma się to inaczej jak na krzywej demonstrującej fazy życia produktu.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Ostatnio zmieniony 06 maja 2011, 20:13 przez Levuss, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 06 maja 2011, 20:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Cytuj:
Cytuj:
Kabina będzie największa z oferowanych na rynku, będzie dłuższa o 5cm. Wewnątrz będzie wyższa od SSC DAFa, a że wygląda na zdjęciach na dosyć kwadratową to i objętość może być większa.
Że tak zapytam skąd posiadasz te info?
Z zaufanego źródła, info sprawdzone.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 06 maja 2011, 20:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Kabina będzie największa z oferowanych na rynku, będzie dłuższa o 5cm. Wewnątrz będzie wyższa od SSC DAFa, a że wygląda na zdjęciach na dosyć kwadratową to i objętość może być większa.
Że tak zapytam skąd posiadasz te info?
Z zaufanego źródła, info sprawdzone.
Trzeba było tak od razu mówić. Ciekawe jak będzie ze schowkami w kabinie. MP2 i MP3 posiadały bardzo pojemne schowki więc myślę, że skoro wszystko poszło do góry to i ich objętość również się zwiększyła.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 07 maja 2011, 21:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2008, 20:33
Posty: 23
GG: 7036842
Samochód: DAF XF95
Lokalizacja: Zabrze

Actrosy widziane na A2 w Niemczech jechały dwa pod chlodniami schmitza niestety fote mam tylko jedna i to dość kiepską.

Obrazek


Post Wysłano: 08 maja 2011, 0:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Nowe foto Actrosa:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 08 maja 2011, 9:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Nowe foto Actrosa:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nie działają :( Jak możesz to spróbuj wrzucić je na jakiś inny hosting :)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 08 maja 2011, 10:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Moja przeglądarka zarówno na jedyn jak i drugim laptopie wyświetla foty, tak samo na telefonie.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 08 maja 2011, 10:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Ta kabina to prawdziwa locha. Pomimo tych maskowań widać piękną linię boczną.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 08 maja 2011, 11:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Ta kabina to prawdziwa locha. Pomimo tych maskowań widać piękną linię boczną.
Faktycznie kabina jest spora, jednak SSC w 105 pod teściową wydaje się większy, ale to może być tylko złudzenie.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 08 maja 2011, 14:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2007, 23:22
Posty: 50
GG: 0
Lokalizacja: Wrocław

W końcu MegaSpace powstał przez podniesienie dachu, a nie podniesienie podłogi ;) Ciekawe czy będzie tunel. Jeździłem Actrosem w najwyższej budzie i na dłuższą metę płaska podłoga mnie irytowała. Brud z butów bardzo szybko roznosił się po całej kabinie. Mały tunel byłby wskazany ;)

_________________
http://picasaweb.google.pl/bartosz.kurc ... yOSobieRiC


Post Wysłano: 08 maja 2011, 14:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
W końcu MegaSpace powstał przez podniesienie dachu, a nie podniesienie podłogi ;) Ciekawe czy będzie tunel. Jeździłem Actrosem w najwyższej budzie i na dłuższą metę płaska podłoga mnie irytowała. Brud z butów bardzo szybko roznosił się po całej kabinie. Mały tunel byłby wskazany ;)
Dokładnie jak mam wrażenie, że w nowym MS będzie leciutki tunel lub jakieś inne rozwiązanie zatrzymujące brud.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 08 maja 2011, 15:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sty 2010, 16:03
Posty: 226
GG: 11516920
Samochód: DAF CF 440 Euro 6 Space Cab
Lokalizacja: Starzyny [SZA]

Cytuj:
W końcu MegaSpace powstał przez podniesienie dachu, a nie podniesienie podłogi ;) Ciekawe czy będzie tunel. Jeździłem Actrosem w najwyższej budzie i na dłuższą metę płaska podłoga mnie irytowała. Brud z butów bardzo szybko roznosił się po całej kabinie. Mały tunel byłby wskazany ;)
To buty trzeba zostawiać na stopniu :wink: Jeździłem tydzień Magnumką i fakt faktem butów na stopniu nie da się zostawić i tak jak mówisz, brud w całej kabinie się robi...
Co do Actrosa to czekam z niecierpliwością na premierę :)
Mimo wszystko wydaje mi się, że kabina nie będzie większa od 105 SSC, bo Actros ma kabinę wyżej osadzoną, żeby tunelu nie było i są 4 stopnie do kabiny, (tak jak w magnum), tym samym bliżej do sufitu, a w innych są 3 stopnie i mały tunel, ale za to do sufitu deczko więcej cm.
Jak będzie czas pokaże.

_________________
Nie ma lipy, same dęby!
DAF XF 105 Super Space Cab - nie ma większego.
Lubię Actrosy... Wyprzedzać pod górę :mrgreen:


Post Wysłano: 08 maja 2011, 15:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Ale wy tu macie problemy. Kupcie sobie woreczek, taki jak w podstawówce się miało na kapcie, i powieście na lusterku. Wtedy problem brudu przy płaskiej podłodze się rozwiąże. Spokojnie, bez podniecania się.


Post Wysłano: 08 maja 2011, 16:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Ale wy tu macie problemy. Kupcie sobie woreczek, taki jak w podstawówce się miało na kapcie, i powieście na lusterku. Wtedy problem brudu przy płaskiej podłodze się rozwiąże. Spokojnie, bez podniecania się.
To jeszcze na antenie będę wywieszał majtki i skarpetki, żeby raz upiększyły auto a dwa się suszyły.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 08 maja 2011, 23:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Cytuj:
Dokładnie jak mam wrażenie, że w nowym MS będzie leciutki tunel lub jakieś inne rozwiązanie zatrzymujące brud.
:lol: wybacz ale większej głupoy nie czytałem tutaj dawno, co ma brud do tunelu. Jak chceż mieć czysto w aucie to buty zostawiasz na stopniu, lub obok siedzenia, kładzesz ściereczkę, na której zostawiasz buty. Płaska podłoga to bardzo wygodne rozwiązanie, np wedle MANa TGA/TGX XXL jest wiele wygodniejsze mieszkanie.
Cytuj:
W końcu MegaSpace powstał przez podniesienie dachu, a nie podniesienie podłogi
Kabina MegaSpace jest takich samych wymiarów co kabina z tunelem (po za owym tunelem) jest wyżej osadzona przez co ma płaską podłogę.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 9 z 54 [ Posty: 1076 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1154 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: