Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 02 mar 2006, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Faktycznie w Magnum z silnikami DXi jest jeszcze skrzynia z przebitką...Ale zobaczcie już np.nowe PREMIUM....Tam juz jest skrzynia taka sama jak w VOVLO FH....Skoro VOLVO przęjęło RENAULT,to nie jest dziwne że zaczną ujednolicać gamę RVI i Volvo....To jest jeden z procesów cięcia kosztów...Najpierw silnik DXi,potem nowe premium,teraz kolej na dopieszczenie Flagowca..........Współpraca z VOLVO moim zdaniem wyjdzie RENAULT z pewnością na dobre....A gdyby tak jeszcze połączyć nie podważalnienajwiększy komfort Renault z niezawodnością i bezpieczeństwem Volvo.....Nowe Magnum moze cos z tego mieć..............

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 02 mar 2006, 22:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Zgadzam się z Łukaszem. Ale nie zapominajmy, ze współpraca nie jest jednostronna, bo Renault oddaje motory Dci do ciężarówek Volvo mniejszych ładowności. Korzystają na tym obie firmy ;)

Co dk skrzyń biegów w nowym Premium to nie jest to skrzynia Volvo! Jest to nadal 16 biegowy ZF, tyle tylko, że zmian zakresów skrzyni dokonujemy przełącznikiem...


Ostatnio zmieniony 03 mar 2006, 16:19 przez Mihu, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 03 mar 2006, 10:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Cytuj:
swoją drogą to w 1993 roku nie montowano w Magnum silnika Mack tylko MIDR
Nie wiem, nie mam pojęcia zdjęcie tego schematu jest z tej strony
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=89764892 także dlatego tak napisałem ze to silnik MACK-a, mam taki stary katalog z ciężarówkami z 1994 roku i tam jest Magnum z silnikiem MACK-a, bo jest wszystko dokładnie opisane. A co do tego modelu to nie wiem. Osobiście nigdy nie miałem okazji pokierować samochodem z taką skrzynią dlatego z tąd moje zapytania.


Tytuł:
Post Wysłano: 04 mar 2006, 16:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

No ten link wiele wyjaśnia ;) Ten AE napędzany jest 500konną jednostką, a to faktycznie jest Mack, tak samo jak 520 czy 560. Słabsze jednostki (380, 385, 420) były produkcji francuskiej (MIDR).


Tytuł:
Post Wysłano: 04 mar 2006, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

To byly czasy kiedy MAGNUM miało 560km........ :D A teraz ma "tylko" 480 i więcej raczej nie bedzie maiło,bo specjaliści od RVI mówią,że MAGNUM ma za mało miejsca na odpowiednią chłodnicę na 16 litrowy silnik...A szkoda...Chociaż gdzieś na zdjęciach widziałem MAGNUM E-5 z DXi 500km....Może przy okazji spełnienia norm dodali trochę koników....A może to była zapowiedz wprowadzenia do MAGNUM silników D13....?Napewno z biegiem czasu to nastąpi,ja sądzę że w na wiosnę,może lato i przy okazji trochę cos z kabiną zmienią......... :D

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: