Kolego sympatyczny a więc jest to tak...w magnumce masz dwa rodzaje czujników zużycia okładzin tzn. w zacisku czyli procentowy podający komputerowi od ebs zużycie okładzin oraz czujnik na klockach który działa na zasadzie obwodu zamkniętego czyli jak się czujnik przetrze bo klocek cienki to obwód się otworzy i zaświeci sie komunikat...teraz jeżeli świeci się komunikat zjazd na warsztat to uszkodzony jest procentowy czujnik w zacisku, jeśli świeci się komunikat zużyte okładziny hamulcowe to uszkodzony jest czujnik na klockach ten który się przeciera...jeżeli pare dni było dobrze to obstawiam ze czujniki na klockach zostały żle zamontowane i kabelek się przetarł lub uszkodzona jest wiązka idąca do zacisku...
_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/