1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
A więc tak trochę mi się nudziło i postanowiłem coś zmienić
Klameczki
Popielniczki
Uploaded with ImageShack.us
Powymieniałem żaróweczki w podświetleniach wszystkich zegarów pokręteł klawiszy, oraz wlutowałem nowa żaróweczkę w sterownik od ogrzewania postojowego itp. narazie świeci się tyle bo w niektórych klawiszach nie ma prądu ale to z czasem będzie naprawione
Naprawiłem w końcu burdelówki
Rejestracja:18 lis 2007, 14:44 Posty: 49
GG: 12616432
Samochód: Man TGA
Lokalizacja: TOP
Witam Sebo
Widzę że Manki zadbane bardzo i oby tak dalej.
Mijałem się z jednym w Ostrowcu Św, pięknie się prezentował.
Pozdrawiam i życzę bezawaryjnych
Robi się coraz Cieplej więc trzeba wreszczie dokompletować klimę więc F90 dostał nowy termostacik klimatyzacji Ranco oraz dzisiaj przyszedł nowy wentylator Spal 22.5mm fotyki z montażu
Orginalnie tego nie było ale lepiej nich będzie gdyż na postoju sprężarka nie dostaje tak po d***e
Wentylatorek
skraplacz
Rezanie mocowań
I przymiarka
Malowanie mocowań
Wiatraczek zamontowany
Podłącznie po sprężarkę
A tu już jak działa wiatraczek nie jest duży ale ma niesamowity ciąg powietrza i teraz nawet na postoju na maxymalnie włączonej klimatyzacji nic się nie grzeje
_________________ MAN
Ostatnio zmieniony 25 maja 2011, 21:18 przez sebotrucker, łącznie zmieniany 1 raz.
Można jeszcze bez problemu włożyć drugi wentylatorek ale z tego co widzę jeden daje sobie super radę sam się dziwie że takie "maleństwo" tak dobrze się sprawuje osuszacz robi się tylko delikatnie ciepły
W następnym tygodniu jestem umówiony u "wulkanizatora" na sprawdzenie ilości czynnika chłodzącego bo wydaje się go być trochę za mało w końcu dwa lata bez napełniania I mam jeszcze jedn mały pomysł na usprawnienie układu założenie termicznej koszulki takiej jak do rur C.O. z parownika do kompersora
Z tymi rurkami termo to był taki żarcik
Dzisiaj cały dzień regulowałem termostat i na 1/2 obrotów jedna z rurek zamarzła i to na postoju więc z wentylatorkiem to niebo a ziemia
W wolnym czasie podłącze normalnie wentylatorek przez przekaźnik bo tak jak teraz być nie może
A co do następnych planów to na początek wakacji F90 dostanie chyba trąbki
chodzi o rurkę od parownika do pompy i ona jest zimna i rosi na nią można by założyć rurkę termiczną żeby powietrze nie ogrzewało się po drodze z parownika do sprężarki z tego co się dziś dowiedziałem w niektórych autach jest taka izolacja warto się tym zainteresować
P.S. Dzisiaj jest +30 w cieniu byłem zawieść paliwo do paru osób i podczas jazdy klima super chłodzi ale jak się zatrzymam to rurka od chłodnicy do parownika i sam skraplacz robią się bardzo ciepłe trzeba będzie jechać do "wulkanizatora" napełnić czynnikiem bo na bank jest go mało bo w szkiełku w osuszaczu płyn się pieni a puźniej jest tak rzucany na to szkiełko a płyn powinien być w szkiełku cały czas i się nie pienić jutro zabieram się za podłączenie wentylatora pod przekaźnik może jakieś foty pocykam
P.S. Rurka już kupiona 3.71 PLN w castoramie 2metry
P.S.2
A tak z nudów
Rejestracja:13 maja 2008, 22:32 Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Borek tak ale nie w lato...
[wycenzurowano]. Idź obejrzyj pierwszy lepszy klimatyzator. Linia freonowa jest zaizolowana. Straty cieplne - pojęcie które określa nie tylko straty ciepła ale i chłodu.
_________________ Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.
Kolego Borek ma 100% racji straty Cieplne są potrzebne tylko po stronie wysokiego Ciśnienia gdzie rurki się grzeją natomiast po stronie niskiego ciśnienia trzeba utrzymać temp żeby gaz który wraca do sprężarki miał jak najniższą temperaturę
W poniedziałek rano biorę się za podłączenie wentylatorka przez przekaźnik bo tak jak jest teraz można za****ć elektromagnes i samo sprzęgiełko na sprężarce w momencie wyłączenie przez termostat sprężarki wentylatorek przez chwile skręci się jeszcze bezwładnie co powoduje powstawanie napięcia i przez chwilę elektromagnes jeszcze trzyma i sprężarka jeszcze działa później słychać jak tylko tarcz się ślizga i rozłącza kompresor nie ładnie to wygląda
Schemacik na szybko
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Sprawdź ilość gazu i ciśnienie jakie daje sprężarka, czy czasem nie umiera już. Jeśli wszytko będzie w normie to co byś nie robił to i tak rurki będą się grzały podczas sprężania gazów czy to chłodziwa czy powietrza powstaje ciepło.
Widzę że chcesz zrobić z kabiny lodówkę
Korni nie żartuj sobię
Już jest dużo lepiej dzisiaj założyłem przekaźnik miałeś racje on ma z 10 do 15 A założyłem bezpiecznik 10 A i działa wzorowo
Jak będzie chwilka wolnego czasu to pojadę sprawdzić ile jest gazu
Dzisiaj 27 w kabieni 19 a rurki ciepłe tylko a kiedyś to by się chyba zapaliły
A więc dodaje stare fotki z zakładania przekaźnika do wentylatorka
Przekaźnik i kostka
Polski przekaźnik nie chiński za 2.90
Ten pierwszy od lewej od wentylatorka muszę dokupić nowe gniazdo bo brakło mi już miejsca
Ten niebieski przekaźnik to od wentylatorka ten pod niem od klimy
Przy takim ustawieniu klima daje 19*
A teraz to co dziś zrobiłem przerobiłem troszkę półkę wstawiłem cieńszą deseczkę i przed nią wstawiłem plexę 5mm z 5cioma diodami 3mm połączyłem szeregowo i opornik 940 Ohm w dzień praktycznie nic nie widać ale w nocy powinno być ładnie
Gostek do volva w krakowie na TS kupił z podświetlanym napisem globtroter i chwalił się że ma pierwszą na Polskę podświetlaną półkę no to ja mam drugą
Ostatnie zdjęcie manik załadowany
Sorki że telefonem ale gdzieś zapodziałem aparat
Będą też diody u góry nie małem czasu na więcej jak znajdę troszkę czasu to od góry również dam 5 ledów i wypoleruje tabliczkę w miejscu gdzie było wiercenie pastą do zębów Powinno to dużo lepiej świecić
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 27 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę