Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 cze 2008, 8:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 maja 2006, 18:00
Posty: 503
GG: 7138832
Samochód: Jelcz-Scania
Lokalizacja: Tarnów

Przepaść w zarobkach jest duża można wyciągnąć od 1500 do 3000 tys. Tobie Michale też polecam zapoznanie się z przepisami.

_________________
Szybszy, nie znaczy lepszy.
B,C,E


Post Wysłano: 21 cze 2008, 8:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 mar 2007, 12:23
Posty: 130
GG: 0
Lokalizacja: Gdynia

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Na warunki zatrudnienie i płace.


:shock: No ale jak pójdziesz i będziesz jeździł od 5 rano do 18 za 2tys to lepiej na międzynarodówkę za 4tys i też cię w domu całymi dniami nie ma.
:shock:
Niewiem jak to liczysz ale przy tych godzinach co napisałeś już wychodzi 3 tyś przy stawce 10zł a jest to stawka chyba najniższa wkażdym razie umnie w regionie.A uwież mi że to niewszystko i zawsze wpadnie jakiś grosz dodatkowo i to czasem nietaki mały ale to nie miejsce ani czas do opisywania tego.


Post Wysłano: 21 cze 2008, 10:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2008, 23:26
Posty: 281
GG: 3253512
Lokalizacja: kołobrzeg

Cytuj:
Tobie Michale też polecam zapoznanie się z przepisami.
Kamilu ale akurat rozp 561 mówi wyraźnie: nie stosuje się w/w przepisów w przypadku poj o DMC do 7,5t używanymi na potrzeby własne!
A praktycznie nie ma wywrotki zaliczanej do poj specjalistycznych-czyli przepisów nie da się obejść!Sam widziałem jak do starego Ziła zakładano cyfrowe tacho 8) A pojazd był użytkowany na potrzeby własne żwirowni 8)


Post Wysłano: 21 cze 2008, 16:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2007, 18:25
Posty: 350
GG: 4604681
Lokalizacja: 50° 42’ 24,3” N 22° 24’ 38,8” E

Tylko potrzeby własne są rozumowane w dwojaki sposób. Firma która ma zaświadczenie od starosty, burmistrza czy kogoś tam, że prowadzi transport na potrzeby własne i o osoby prywatne i pojazd jest na nie zarejestrowane. I tutaj chodzi o to drugą opcję....

_________________
Każda maszyna jest warta tyle ile wart jest człowiek który ją obsługuje!!!

So Others May Live


Post Wysłano: 21 cze 2008, 20:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2008, 23:26
Posty: 281
GG: 3253512
Lokalizacja: kołobrzeg

Zaświadczenie daje starosta.Ale to dosyć powszechna praktyka ze strony handlujących żwirem,że pojazdy są na potrzeby własne.Wówczas to w cenę żwiru jest wliczony transport.Do w pewnym sensie jest zrozumiałe i niekiedy tańsze(dla właściciela).Ale w niczym nie zwalnia go to od rozp 561!


Post Wysłano: 22 cze 2008, 7:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2007, 18:25
Posty: 350
GG: 4604681
Lokalizacja: 50° 42’ 24,3” N 22° 24’ 38,8” E

A ktoś powiedział że zwalnia? Aby transport był nie zarobkowy i na potrzeby własne musi być zarejestrowany na osobę prywatną i ona tym pojazdem musi jeździć. Wtedy w samochodzie nie musi mieć tacho, ale do jakiej kategorii wagowej to nie wiem. Ci ludzie co robią tak jak mówisz, mają transport na potrzeby własne, ale to co transportują to na tym zarabiają i wtedy ich wszystkie przepisy obowiązują. Nie obowiązują gdy prywatnym autem chcemy przewieść meble ze sklepu do domu.

_________________
Każda maszyna jest warta tyle ile wart jest człowiek który ją obsługuje!!!

So Others May Live


Post Wysłano: 17 lip 2008, 17:32

Odświeżę trochę temat:

Otóż wkrótce zdaję egzamin na kat. C i chciałbym podjąć pracę jako kierowca wywrotki. Mam kurs na przewóz rzeczy. Będę szukał pracy we Wrocławiu lub najbliższych okolicach. Jeżeli chodzi o jazdę samochodem, to mam 8 lat doświadczenia, sporo jeździłem dostawczakami natomiast na samochodach ciężarowych doświadczenia jeszcze nie mam, ale podstawy na pewno szybko opanuję. Jakich pieniędzy powinienem oczekiwać od potencjalnego pracodawcy w mojej sytuacji?


Post Wysłano: 01 sie 2008, 19:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 15:59
Posty: 135
GG: 0
Samochód: 4141
Lokalizacja: BIAłystok

na betono mieszarkę (betoniarkę) są potrzebne uprawnienia nawet chyba to sie dzieli na klasy mniejsza większa. Ostatnio Kierowca pompy mówił mi że na betoniarkę 4 osiową 10 ( lub więcej) m3 są potrzebne uprawnienia 2 klasy (czyli cięższe/większe)

_________________
Praca- DRIVER


Post Wysłano: 16 cze 2011, 14:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2011, 17:05
Posty: 38
Samochód: MAN TGA
Lokalizacja: Polska

Do Wolfzan: Ja jeżdze wywrotką Mercedesem Actrosem 8x8 czyli czteroosiówką.Wozimy na autostradę A4 w okolicach Rzeszowa piasek.żwir itp.Pierwszy raz pojechałem z doświadczonym kierowca ponieważ nie mogłem zaczaić biegów.Co do pieniędzy to pracuję od 7-15 czasem dłużej,wychodzi mi średnio na ręke ok 2500zl. Nie narzekam.Też dasz radę. Pozdro Łukasz


Post Wysłano: 16 cze 2011, 15:42

Cytuj:
Do Wolfzan: Ja jeżdze wywrotką Mercedesem Actrosem 8x8 czyli czteroosiówką.Wozimy na autostradę A4 w okolicach Rzeszowa piasek.żwir itp.Pierwszy raz pojechałem z doświadczonym kierowca ponieważ nie mogłem zaczaić biegów.Co do pieniędzy to pracuję od 7-15 czasem dłużej,wychodzi mi średnio na ręke ok 2500zl. Nie narzekam.Też dasz radę. Pozdro Łukasz
Temat stary i dawno nieaktualny, ale dzięki za rady :mrgreen:


Post Wysłano: 16 cze 2011, 18:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 15:59
Posty: 135
GG: 0
Samochód: 4141
Lokalizacja: BIAłystok

Temat stary ale dla mnie aktualny :D Od jutra zaczynam jeździć na wywrotce.
Kolego bcrich5 płacą Ci za godzinę ?

_________________
Praca- DRIVER


Post Wysłano: 16 cze 2011, 19:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2011, 17:05
Posty: 38
Samochód: MAN TGA
Lokalizacja: Polska

Nie. mam stałą stawkę 2000zł netto plus premia za soboty i za nadgodziny. A soboty robimy wszystkie w miesiącu i to chyba jedyny minus.


Post Wysłano: 17 cze 2011, 21:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Do Wolfzan: Ja jeżdze wywrotką Mercedesem Actrosem 8x8 czyli czteroosiówką.Wozimy na autostradę A4 w okolicach Rzeszowa piasek.żwir itp.Pierwszy raz pojechałem z doświadczonym kierowca ponieważ nie mogłem zaczaić biegów.Co do pieniędzy to pracuję od 7-15 czasem dłużej,wychodzi mi średnio na ręke ok 2500zl. Nie narzekam.Też dasz radę. Pozdro Łukasz
Radko czy Trans-drog :?:

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 24 lis 2011, 23:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2010, 12:47
Posty: 148
GG: 2982986
Samochód: Veicolo Italiano
Lokalizacja: EP

Cytuj:
wolfzan napisał(a):
- Na co szczególnie zwrócić uwagę zaczynając taką pracę?
- Jakie trudności mogą mnie spotkać na początku?
- Czy to prawda, że pracując jako kierowca wywrotki nie obowiązuje mnie tachograf?
- Czy do jazdy betonomieszarką potrzebne są jakieś dodatkowe uprawnienia?
Z tego co kiedyś przeglądałem w internecie i z tego co wyczytałem kiedyś to pamiętam, że raczej na obsługe betonomieszarki trzeba mieć uprawnienia (np. tak jak na wózki jezdniowe) aby móc pracować jako kierowca-operator. To samo tyczy się pompy do betonu.

Jeżeli sie myle a ktoś jest na 100% pewny innego zdania to mnie poprawta.

_________________
Kat. B - 2012
Wózki kat. II WJO - 2013
Kat. C, C+E, KW - 2023
Szeroko pojęty TRANSPORT - to część mojego życia


Post Wysłano: 24 lis 2011, 23:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 mar 2009, 15:10
Posty: 544
GG: 0

na pompe do betony trzeba mieć oprócz prawka kategorii C także uprawnienia do obsługi pompy jednak na zwykłą gruszke wystarczą same uprawnienia na kierowce powyżej 3,5T


Post Wysłano: 24 lis 2011, 23:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

W trakcie kiprowaniu chyba jedna z najbardziej istotnych rzeczy jest rodzaj ladunku jaki wysypujemy. Szczegolnie ladunki ktore moga sie przyklejac do podlogi powoduja zwiekszone niebezpieczenstwo wywrocenia zestawu.


Post Wysłano: 23 lip 2013, 15:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2012, 14:36
Posty: 493

Odświeżę trochę temat, Jutro mam pierwszy dzień pracy na wywrotce, problem w tym że sam od razu ide jeździć, z tego co rozmawiałem z innymi kierowcami z firmy to trzeba jeździć na tacho,tarczkach i tak:
Prace zaczynam o 7 czyli tarczkę wkładam o 7 i jade na budowę lecz co gdy pojadę a tam nie będzie jazdy tylko samochód będzie pół dnia stał, wtedy ustawiam tacho na pauze czy inną prace? jak na inną to liczy sie do czasu pracy?

Jade na budowę i jazdy jest cały czas,wtedy 4.5h i pauza 45 min, a co jak firma pracuje po 12h albo i więcej?
Pytam się bo ostatnio koło mnie robili drogę i wywrotki od 6 do 22 jeździły non stop?

jeśli jest tu ktoś kto jeździ mógłby przybliżyć mi jak to jest

_________________
B - 21.05.2010 C - 29.04.2013
E - 03.07.2013 KW- 10.05.2013
Nie mylili się tylko Ci, którzy nigdy nie żyli.


Post Wysłano: 25 lip 2013, 10:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Musisz rozróżnić czas pracy od czasu jazdy. Ja wczoraj pracowałem 9h, a jazdy miałem ok. 5h. To, że wywrotki jeździły 6-22 nie oznacza, że jeździli Ci sami kierowcy.
Jazdy możesz mieć 9/10h, a pracy 13/15h.


Post Wysłano: 25 lip 2013, 22:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2012, 14:36
Posty: 493

Juz ogarnąłem o co chodzi,tylko mam jeszcze jedno pytanie,kierownik każe po zakończonej pracy wyjmować tarczki,Czy po 8 h wyjme to musze reszte godzin recznie zakreślić na tarczce?

_________________
B - 21.05.2010 C - 29.04.2013
E - 03.07.2013 KW- 10.05.2013
Nie mylili się tylko Ci, którzy nigdy nie żyli.


Post Wysłano: 25 lip 2013, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Tak, kreślisz na odwrocie. Czas od 0:00 do godziny rozpoczęcia pracy i po zakończeniu pracy do 0:00.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 61 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: