Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 cze 2011, 13:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 cze 2011, 10:28
Posty: 1
GG: 0
Lokalizacja: KUTNO

witam chce kupić mana tga 18 460 automat przebieg 850tyś czy na daje sie to auto pod łódkę i na co trzeba zwrócić uwagę kupując takie auto..


Post Wysłano: 18 cze 2011, 14:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
witam chce kupić mana tga 18 460 automat przebieg 850tyś czy na daje sie to auto pod łódkę i na co trzeba zwrócić uwagę kupując takie auto..
jeżeli traktujesz to jako "rozrywkę i hobby" to sie nadaje ,ale ja bym samochodu w automacie pod łódke nie kupował oczywiście jeżeli mówimy o profesjonalnym transporcie.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 18 cze 2011, 14:42

Pod jakiekolwiek zastosowanie terenowe nie polecam automatu - w zimie (2 MANy TGA, solówka i ciągnik siodłowy) w automacie głupiały na śliskim i praktycznie było zero jazdy, nie mówiąc o "wykopaniu się" z lekkiej nawet zaspy, co przy manualu jest stosunkowo łatwe.

P.S.
Temat nie do tego działu.


Post Wysłano: 18 cze 2011, 18:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Zimą podstawa dobre opony i umiejętność posługiwania się automatem aby go rozbujać :] , co manualem przychodzi bez problemu dla doświadczonego kierowcy

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 19 cze 2011, 15:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Mamy Tga w automacie już około półtora roku, jak go kupiliśmy miał niecałe 600tyś przebiegu, jeździ pod wywrotką. Przejeździł kampanię buraczaną (jak ktoś jeździł to wie jakie warunki) bez jakichkolwiek przygód, i cały czas sprawuje się bardzo dobrze. Jeździmy po kopalniach i różnych błotach a nawet po roli (taka robota) Jak już się przyzwyczaisz to nie zamienisz na manuala, a nawet w osobówce będziesz przerzucał biegi wycieraczkami :twisted:


Post Wysłano: 19 cze 2011, 19:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Obsługa automatu to bajka w porównaniu z innymi autami, sterowanie pod kierownicą zamiast jakiegoś dżojstika.
Tak jak kolega napisał trzeba się z automatem oswoić i wiedzieć kiedy przełączyć na sterowanie ręczne a kiedy pozwolić myśleć elektronice
Co do automatu w budowlance, to nawet z fabryki wychodzą wywrotki w automacie np ostatnie wydanie Trakera test wywrotki MAN

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 19 cze 2011, 20:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Według mnie za wcześnie zbija na niższy bieg gdy widzi jakaś górkę lub jest mu za ciężko, wtedy lepiej kliknąć na MANUAL, a AUTO wciskać gdy się dojeżdża do skrzyżowania wtedy ładnie zbija do odpowiedniego biegu. :U


Post Wysłano: 19 cze 2011, 20:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 wrz 2006, 20:07
Posty: 162
GG: 958060
Lokalizacja: Żywiec

Dokładnie jazdy z automatem trzeba się nauczyć, potem już sprawnie się jeździ, ja mam tylko problem jak po tygodniu jazdy wsiądę w osobówkę w manualu i zapomnę, że jest coś takiego jak sprzęgło i drążek :)
Mnie też trochę straszyli auto, ale daję radę, nawet gdy trzeba podnieść 10t kontener parę centymetrów nad ziemię i ruszyć pod górę w mieszance lodu i błota z trocin. Wystarczą dobre opony, dobry bieg. Aha no i w górach trzeba pilnować jak zbija biegi, bo czasami "zapomni" zbić np. z 11 aż spadną obroty do 1000 i potem zbija na 9 i 2000 obr. A znowu na pusto, w drugą stronę przeciąga obroty :) Ogólnie dla komfortu jazdy warto :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: