Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 cze 2011, 19:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

maderfaker zgadzam się z drugą tezą (nie wiem czemu ale strasznie mi się podoba Twój nick:P). Jednak w realiach sam znam takie przypadki. U nas w mieście jest firma gdzie do tej pory użytkowane były Scanie i Iveca. Niedawno zatrudnił się kierowca i on chce jeździć tylko Dafem. Szef chcąc nie chcąc kupił Dafa tak w ciemno ale jak na razie nie żałuje. Kierowca sprawdza się doskonale podobnie jak samochód. Tak więc takie przypadki nie są odosobnione. Ja jako młody kierowca po prostu dostosowałbym się do tego co oferuje mi pracodawca. Sztuka adaptacji nie jest mi obca. Dałby mi Stara jeździłbym Starem, dałbym mi "erkę" jeździłbym Scanią. Ja wychodzę z założenia, że to szef daje mi narzędzie zarobkowania a ja je optymalnie wykorzystuję przynosząc profit sobie i jemu. Zasada wzajemnego poszanowania. Jest to moje zdanie i nie każdemu musi odpowiadać.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Ostatnio zmieniony 04 cze 2011, 13:14 przez Levuss, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 03 cze 2011, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2011, 8:12
Posty: 18
Samochód: zależy co żona pozwoli zwiąść :)

witam,
madafajersuper+
jeśli uważasz, że to prowokacja, ok twoja sprawa ja nie mogę Ci tego zabronić, a tłumaczyć się nie mam zamiaru gdyż nie po to ten temat zakładałem, ale fakt nie do końca poprawnie się w ostatnim poście wyraziłem, ale mniejsza o to.
Levuss
Cytuj:
a wychodzę z założenia, że to szef daje mi narzędzie zarobkowania a ja je optymalnie wykorzystuję przynosząc profit sobie i jemu. Zasada wzajemnego poszanowania
To dla Mnie jest bardzo ważne, consensus to podstawa, dlatego jestem pewny swoich kierowców.
On dla Mnie zarabia, to Ja wysłuchuję jego propozycji.

We wtorek dam ostatecznie znać, co ustaliliśmy.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 04 cze 2011, 10:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Wygląda to mniej więcej tak, Ty zapewniasz kierowcom narzędzie do pracy, a jakie to bedzie narzędzie to już Twój wybór. Ważne tylko jest aby pozwalało ono na wykonanie zadania.
Chcesz prowónywać 2 bardzo podobne narzędzia, gdzie różnice są niewielkie i bardzo często różnice w poszczególnych elementach się kompensują.
W firmie w której pracuje jakby ktoś przyszedł i powiedział że on bedzie jeżdził tylko Volvem, Scania, Dafem czy jakimś inny to musiałby zamknąć drzwi z drugiej strony.

Po kolejne pisanie, że
Cytuj:
Dodatkowo interesowało by mnie tłumienie drgań oddziaływających na kierowcę, bo to główny element zmęczenia.
jest śmieszne, śmiało puść ich w super amortyzujących Volvach na UKR... to już będą woleli Scania P po Polsce.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 04 cze 2011, 11:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2011, 8:12
Posty: 18
Samochód: zależy co żona pozwoli zwiąść :)

Panowie pozwólcie, że firmą będę kierować po swojemu, jeśli się żalicie że musicie jeździć czym wam dadzą i nie możecie się na temat stanu składu odezwać, to jest mi przykro, jednak nie jest to temat skarg i zażaleń na pracodawców tylko moja prośba o pomoc, miałem nadzieję, że zostanę potraktowany poważnie, a wyszło jak zwykle po polsku, choć z dużymi wyjątkami

madafakersuper+
w poprzednim poście popełniłem błąd w twoim nicku przepraszam j jest koło k, zwykły pośpiech :/


Post Wysłano: 04 cze 2011, 12:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Sądzę, że nie chodzi tyle o spełnianie zachcianek, co kilku doświadczonych kierowców twierdzi, że Volva są dobre i kolega pewnie się zastanawia czy nie warto spróbować jak będzie sprawowało się Volvo.

Nie wiem kolego czy to mają być nowe auta, czy używane, ale też prawie nowe. Ale może udałoby Ci się wziąć na testy, chociaż na jedną trasę taki samochód i zobaczyłbyś wtedy jak to się sprawuje. Nie da Ci to obrazu awaryjności, spalanie będzie tylko orientacyjne, ale zobaczysz co kierowcy powiedzą na taki samochód i jaki będzie komfort jazdy nim.

Jeśli chodzi o kwestie upodobań kierowców do konkretnych samochód to naprawdę co człowiek to opinia. Przejrzyj ten temat:
viewtopic.php?f=43&t=27631&start=0
Konkretne oceny i wypowiedzi ;)


Post Wysłano: 04 cze 2011, 13:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

wermar2 faktycznie dobrze mówisz z tym autem testowym. To jest dobra opcja i myślę, że do "wzięcia". Kolega T-rex w pierwszym poście napisał, że interesuje go salonowe Volvo Fh 460 Glob XL z I-Shiftem.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 04 cze 2011, 15:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2011, 8:12
Posty: 18
Samochód: zależy co żona pozwoli zwiąść :)

wermar2
dziękuje za link, przeczytam
w sumie test nie głupi pomysł, mogłem sam na to wpaść :( co do scanii to jest nie potrzebny bo wiem co i jak, w poniedziałek przedzwonię do volvo i dam znać czy się zgodzili
tak mają być nowe myto ciśnie :(


Post Wysłano: 04 cze 2011, 17:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
Panowie pozwólcie, że firmą będę kierować po swojemu, jeśli się żalicie że musicie jeździć czym wam dadzą i nie możecie się na temat stanu składu odezwać, to jest mi przykro, jednak nie jest to temat skarg i zażaleń na pracodawców tylko moja prośba o pomoc, miałem nadzieję, że zostanę potraktowany poważnie, a wyszło jak zwykle po polsku, choć z dużymi wyjątkami
Każdy może powiedzieć co lubi a czego nie, ale stawianie warunków sine qua non jest co najmniej nie na miejscu, więc powtarzam szef nie powinien sobie pozwolić na szachy ze strony pracownika: albo dajesz to co chce albo odchodze.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 04 cze 2011, 20:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2011, 8:12
Posty: 18
Samochód: zależy co żona pozwoli zwiąść :)

widzę, że nie dokładnie czytasz moje wypowiedzi, consensus a nie szachy
Jak będą chcieli to odejdą i nie zabronię im tego, czy to tak trudno zrozumieć?
Dlatego rozważam zakup Volvo, bo chce ich zatrzymać, teraz ciężko o fachowców, a jakiś kierowców z przypadku bez doświadczenia nie posadzę na skład za kilkaset tyś zł :evil:
Może z punktu widzenia kierowcy temat jest bez sensu, wg co niektórych widzę, że kierowca powinien się dostosować nawet jak kupię Jelcza z serii 400 wsadzę mu silnik z Euro 5 i ma jeździć tak? Ja szanuję swoich kierowców, a oni szanują Mnie, a to że lobbują za zakupem FH zamiast R to ich wola i mają do tego prawo.


Post Wysłano: 04 cze 2011, 20:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

O błąd w nicku się nie obrażam, luz.

Ty chyba też się nie obrazisz, ale dla mnie twoje wypowiedzi (ich styl i tematyka), są takie jak moje kiedy miałem 15 lat i naprawdę kręciły mnie ciężarówki, że jedna taka, druga inna, jedna mocna, druga mniej trzęsie itp.
Dzisiaj, wiem że ciężarówki w 90% ocenianych właściwości są takie same. Służą mi one do zarabiania pieniędzy, i naprawdę drugorzędne jest czy będą miały napis Volvo czy Scania.

To tyle odemnie, w tym temacie.


PZDR.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 05 cze 2011, 10:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

kilka informacji odnosnie firm i wyboru sprzetu, za "sciana " naszego servisu jest centrala EDDIEgo STOBARTA najwiekszej firmy transportowej w GB, sposob w jaki traktuja swoich kierowcow spodobalby sie niejednemu w POLSCE maja ok 2400 sztuk taboru w tym 19 mercedesow, 35 MANow i 1100 (okolo) VOLVO reszta to SCANIE R ( wybor podejrzewam przez cene w zeszlym roku wynegocjowali rewelacyja cene na nowe scanie bo... zamowili 1500 sztuk ) nie ma to jak miec kase...
ale nie w tym rzecz zestawy jezdzi na dlugich trasach KAZDY KIEROWCA MA POJEDYNCZA OBSADE I WLASEGO KONIA ( ciagnik) z ...przez siebie wybranym imieniem kobiecym na grillu na okres 3 lat ( jak wozi towary specjalistyczne np. naczepa sszzkieletowa pod kontener, "chodzaca "podloga czy cysterna to maja naczepe na stale i ich nie zmieniaja, kazdy kierowca ma co 3 mies bonus za zuzycie paliwa ponizej normyi dodatek za bezwypadkowa i czasowa jazde , dodatkowo jak np klient lub ktokolwiek obcy zadzwoni z podziekowaniem np ze kierowca wyjatkowo uprzejmy i pomocny ( co w anglii sie czesto zdaza ze dzwonia do firm !!! ) i poda jego nr rej lub nr flotowy to ma dodatkowego bonusa. Scania czy VOLVO jest przyznawane kierowcy NA JEGO PROSBE !!!! i ma prawo np sprobowac czy be=ardziej mu pasuje jedno czy drugie ...

w firmie zatrudniaja ok 600 polskich kierowcow i sa oni W SAMEJ CZOLOWCE JEZELI CHODZI BEZWYPADKOWOSC I TERMINOWOSC DOSTAW

oczywiscie na tym sie sielanka konczy ciezka stresujaca praca szczegolnie na chlodniach ze swieza zywnoscia i lekami gdzie odbiorcy wymagaja wrecz minutowej dokladnosci dostaw a opoznienia kosztuja firme pieniadze a kierowce duzo stresu

nie zamierzam reklamowac firmy chcoc niektorzy odniosa takie wrazenie ale pokazac jak bogata firma mysli o swoich kierowcach i przyznam szczerze nie slyszalem narzekan kierowcow i marudzenia ZE JA SIE ZWOLNIE I SZUKAM INNEJ PRACY BO NIE BEDE JEZDZIL SCANIA CZY VOLVO...
anglicy narzekaja na pieniadze ze za malo i za taka dobra robote nalezy im sie wiecej i czas jak wszedzie

i jeden z odcinkow serii
http://www.youtube.com/watch?v=6EE8ZFXx72E&list=SL

http://www.youtube.com/watch?v=XteQN5D0_tw&list=SL


ps VOLVO FH16 700 z roku 2010 nr rej S708ARTwystepujace w filmie wyjechalo z naszego warsztatu i z duma oznajmiam ze mialem przyjemnosc wyposazac je we wszystkie dodatki elektryczne :D podczas PDI ( pre delivery inspection ) fantastyczna maszyna koszt z dodatkami ok 120 000 £

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 05 cze 2011, 23:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

Szkoda że nie można obejrzeć tych filmików w Polsce.


Post Wysłano: 05 cze 2011, 23:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

ups tego nie wiedzialem sorki

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
i jeszcze jedno zdjecie flota Jenkinson ( ok 800 sztuk fh 460 i 480 ) prawie wszystkie 2010/2011

Obrazek

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 09 cze 2011, 11:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2011, 8:12
Posty: 18
Samochód: zależy co żona pozwoli zwiąść :)

wermar2
dzięki za lik, ciekawe rzeczy i klarownie przedstawione
bosman
widzę, że studia techniczne ominęły cię szerokim łukiem, jeśli nie wiesz w jakim stopniu drgania wpływają na zmęczenie


Wybór padł na Scanie R480 CR19T LA 4x2 MNA, że względu na fakt, iż mam zamiar w przyszłości starać się o ich autoryzację, na warsztat a jednolita flota będzie wtedy dodatkowym atutem, nie będę ukrywał, że cena oraz za przyjaźnienie z dealerem także odegrała swoje.
Volvo nie było chętne na testy, proponowali wypożyczenie pojazdu na tydzień :evil:


Post Wysłano: 10 cze 2011, 1:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
bosman
widzę, że studia techniczne ominęły cię szerokim łukiem, jeśli nie wiesz w jakim stopniu drgania wpływają na zmęczenie
Fakt niektórym ręce drżą po całonocnym piciu, ah jakie to męczące musi być...
A tak prawdę mowiąc to chyba, że ktoś jeździ po ukraińskich "landówkach" to można mowić o zmęczeniu poprzez drgania.
Ale sam kupujesz auta z E5 ze względu na koszty opłat za A i S, które w znacznej większości są w bardzo dobrym stanie.
No chyba że wymagasz jazdy po 16h na dobe, ale od tego zmęczenia żadne zawieszenie nie uchroni.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 14 cze 2011, 21:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2011, 8:12
Posty: 18
Samochód: zależy co żona pozwoli zwiąść :)

Dobrze, niech ci będzie. Widzę że zazdrość cię zbiera, także jak będę powiększał flotę to się do ciebie odezwę :mrgreen: Bo zdaje się o to chodzi


Post Wysłano: 24 cze 2011, 13:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2010, 13:45
Posty: 57
Lokalizacja: Wielkopolska :D

Cytuj:
Volvo nie było chętne na testy, proponowali wypożyczenie pojazdu na tydzień :evil:
Wziąłeś to Volvo na wypożyczenie? Albo kupiłeś jedną sztuke? Czy same Scanie?


Post Wysłano: 25 cze 2011, 15:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sty 2010, 20:21
Posty: 109
GG: 7363390
Samochód: Opel Vivaro
Lokalizacja: Częstochowa SC/ Łódź

Cytuj:
Cytuj:
Volvo nie było chętne na testy, proponowali wypożyczenie pojazdu na tydzień :evil:
Wziąłeś to Volvo na wypożyczenie? Albo kupiłeś jedną sztuke? Czy same Scanie?
Czytanie ze zrozumieniem:
Cytuj:
Wybór padł na Scanie R480 CR19T LA 4x2 MNA


Post Wysłano: 28 sie 2011, 10:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2011, 8:12
Posty: 18
Samochód: zależy co żona pozwoli zwiąść :)

Cytuj:
Po kolejne pisanie, że
T-rex napisał(a):
Dodatkowo interesowało by mnie tłumienie drgań oddziaływających na kierowcę, bo to główny element zmęczenia.

jest śmieszne, śmiało puść ich w super amortyzujących Volvach na UKR... to już będą woleli Scania P po Polsce.
Mercedes Actros ma 3 wersje zawieszenia kabiny, a sprzedawany ma być głównie w UE, na WPN idzie Axor, widać Daimler ma podobne podejście do mnie z ograniczeniem drgań oddziaływających na kierowcę 8)


Post Wysłano: 30 sie 2011, 19:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 kwie 2010, 20:47
Posty: 33
GG: 10984699
Lokalizacja: Mielec

To ile sztuk kupiłes??
Mógłbys pokazać zdjecia skakanek??

_________________
Kat. B --> 27.04.09
Kat. C --> 24.03.10
Kat. CE -->17.06.10
Psychotesty
Kwalifikacja Wstępna


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: