Siemka może dla niektórych to głupie pytanie ale od jakiegoś czasu zastanawiam się dlaczego niektóre Scanie mają lampy takie jak ta z 1 fotki. Czy one wychodziły od któregoś roku. Jak to z tym jest.
Wcale nie jedyna.Fermy drobiu woźniak mają w swoim taborze taka R730 i to od zimy
A widziałeś silnik, czy tylko sugerujesz sie "ciemnym" grillem, wstawkami oraz wszędobylskimi znaczkami V8, bo akurat to może być dostarczone w każdej V-ce.
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Wcale nie jedyna.Fermy drobiu woźniak mają w swoim taborze taka R730 i to od zimy
A widziałeś silnik, czy tylko sugerujesz sie "ciemnym" grillem, wstawkami oraz wszędobylskimi znaczkami V8, bo akurat to może być dostarczone w każdej V-ce.
Dokładnie. Pierwsza w PL R730 została odebrana 18 marca 2011 roku więc jak Woźniak mógł mieć ją wcześniej?.
Ostatnio brat rozmawiał z kierowcą Scanii R730 z PTZ, i kierowca mówił, że w Szczecinie jest szykowana trzecia w Polsce R730 dla jakiejś firmy, tylko z tego co mówił, ma być ona po jakimś liftingu, czy coś takiego. Mówiąc w skrócie, ma być jakaś inna od tych dwóch, które są już w PL.
Witam, chciałbym wams poinformować o bardzo dziwnym modelu scanii, a mianowicie stojąc na urzędzie celnym nieopodal ringu Berlina zauważyłem Scanię R na rosyjskich blachach w tandemie. Wszystko niby ok ale gdy kierowca odpalił scanię, chodziła IDENTYCZNIE jak Scania 4 z silnikami bez HPi. Zdziwiłem się bardzo, ponieważ pok szczegółach wywnioskowałem, że model jest po 2007r(większy otwór schowka na zewnątrz, oraz tłumik jak w nowych scaniach). Zdziwiony podszedłem do kierowcy i spytałem się z którego roku jest ta scania. On powiedział, ze auto jest z 2008r, z silnikiem od ,,4". Wiedz moje pytanie brzmi : Czy to jakaś przekładka czy jest możliwość za dopłatą zamontowanie silnika z starszej generacji ?
Na pewno była to przekładka ponieważ bodajże od X 2006r. obowiązuje norma E4 (samochód wyprodukowany od tego miesiąca również od tej daty obowiązują tachografy cyfrowe) a żaden z silników fabrycznie nie spełniał tej normy w serii 4.
Rejestracja:09 sie 2010, 11:43 Posty: 181
GG: 24570715
Kolego wszystko sie zgadza z tymi normami, ale na Rosji nadal możesz sobie zamawiać euro 3. Ostatnio nawet rozmawiałem o tym z mechanikiem z serwisu że właśnie wschodni koledzy śmigają na silnikach od 4 bo XPI nie daje sobie rady z ich różnym paliwem.
Ciekawostką jest również to że Scania nie daje gwarancji na nowe auto, jeżeli będzie eksploatowane na wschodzie. Samo to dla mnie oznacza że od nowej Rki trzeba trzymać sie z daleka.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę