Strona 24 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 122 23 24 25 2629 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 lut 2011, 16:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Zapomniałeś Mihu jeszcze o silniku Mack 430 który montowany był w modelach AE i Integral.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 21 lut 2011, 0:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Zapomniałeś Mihu jeszcze o silniku Mack 430 który montowany był w modelach AE i Integral.
Faktycznie, do AE trafiał pod koniec produkcji silnik 430 oraz 390 montowany później w serii Integral - słuszna uwaga :)


Post Wysłano: 21 lut 2011, 12:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Panel wskaźników i koło kierownicy uległo zmianie dopiero wraz z wprowadzeniem jednostek DXi13 w 2006 roku.
Do tego dochodzi wiele elementów z Volvo m.in. kotły, rama?, skrzynia biegów (automat).

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 20 mar 2011, 18:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2011, 21:30
Posty: 9
GG: 3463212
Samochód: magnum mack

Panowie taki problem z Magnum 430Mack 98r.Gdy chłodniejsze dni,autko postoi kilka godzin(nawet3-4) i nieda się przerzucić na wysoką skrzynie.Tylko wsteczny i 1,2,3,4 na wysokie jak próbuje przełączyć skrzynia pokonuje ten przeskok ale wchodzą biegi 1,2,3,4.Czasem pomaga spuszczenie całkowicie powietrza z układu,czasem zadziała za pierwszym razem,a czasem nawet kilka razy można spuszczać powietrze z układu i nic dopiero przejechanie kilku kilometrów(maxymalnie 4bieg)i zatrzymanie się i spuszczenie powietrza pomaga.Gdy tylko temperatura jest wyższa czyli już ok 10stopni biegi działają bez problemu.Co sprawdzić nim zaprowadze do mechanika?


Post Wysłano: 08 kwie 2011, 17:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2009, 22:10
Posty: 12
GG: 0
Samochód: Magnum 480DXi
Lokalizacja: Silesia/Gliwice

Panowie poradźcie co wybrać? Magnum `05r. 480 DXi czy 480 E-Tech? Przebiegi porównywalne (620 - 700tyś km), cena też. Ciągnik ma jeździć z plandeką, czasami z kontenerami (1x20) po kraju.


Post Wysłano: 08 kwie 2011, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 10:43
Posty: 729
Lokalizacja: Lublin

Nie wiem jak DXi, ale 480tka w E-Techu mułowata strasznie jak na tę moc.


Post Wysłano: 08 kwie 2011, 21:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 cze 2010, 14:23
Posty: 490
GG: 1
Samochód: MB Atego
Lokalizacja: Białystok, Polska B

Cytuj:
Nie wiem jak DXi, ale 480tka w E-Techu mułowata strasznie jak na tę moc.

Cytując wypowiedź Igora "480 mułowata, ale oszczędniejsza, 440 żwawa, lecz paliwożerna", masz tutaj odpowiedź :)

_________________
Karta rowerowa - 2005r.

Mowa jest srebrem, a milczenie złotem...


Post Wysłano: 08 kwie 2011, 23:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Tata śmiga Magnum`ką z 2006r. 480 DXi i nie narzeka na brak mocy, czy też duże spalanie. Większy i poważniejszych awarii auto nie miało.


Post Wysłano: 09 kwie 2011, 8:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 gru 2008, 20:27
Posty: 69
GG: 0
Lokalizacja: RLA

Sorry że nie na temat, ale tak przy okazji mam pytanie dla znawców Magnumek :wink:. Jak to jest z tymi wałkami rozrządu w E-Techach, w jakich motorach były one wadliwe, a w których były ok :?:

_________________
...


Post Wysłano: 09 kwie 2011, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2009, 22:10
Posty: 12
GG: 0
Samochód: Magnum 480DXi
Lokalizacja: Silesia/Gliwice

Dzięki wszystkim za wypowiedzi. Zdecydowałem się na 480 DiXi. Euro3,siodło 1050mm,klima postojowa,sprowadzona z Luxemburga. Dziwi mnie tylko sprawa zegarów - starszy typ (niebieskie). Myślałem że w DXi są już te nowe z licznikiem cyfrowym, oraz to że ma tylko jedno łóżko i nad nim szafki jak z kuchni mojej teściowej.


Post Wysłano: 09 kwie 2011, 20:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Cytuj:
Dziwi mnie tylko sprawa zegarów - starszy typ (niebieskie). Myślałem że w DXi są już te nowe z licznikiem cyfrowym, oraz to że ma tylko jedno łóżko i nad nim szafki jak z kuchni mojej teściowej.
Zegary cyfrowe są w rocznikach 2007, z silnikami E5. Sprawa szafek, to pewnie wymysł byłego kierowcy.


Post Wysłano: 09 kwie 2011, 20:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2009, 22:10
Posty: 12
GG: 0
Samochód: Magnum 480DXi
Lokalizacja: Silesia/Gliwice

Pewnie tak. A jak to jest z tą "palnością" Magnumek? Palą się bo mają wady konstrukcyjne (zwarcia itp.) czy to rażące zaniedbania użytkowników są tego powodem? Pytam bo już kilka razy widziałem palącą się Magnumkę.


Post Wysłano: 11 kwie 2011, 15:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Nie sądze żebyś dobrze wybrał wybierając dxi..ale jest to tylko moje zdanie...euro ma to samo bo 3, a e-techa naprawia się przez telefon a dxi już raczej często tylko serwis ponieważ każdy moduł jest pod pod konkretne auto i jak coś kleknie z elektryki to trzeba programować przez internet...poza tym spytaj się ile kosztuje np.polskie menu...cena nieporozumienie...dxi posiada poprostu 2xtyle elektroniki przejętej głównie z volva.. części do dxi także droższe...
e-tech też ma swoje bolaczki ale jest poprostu prostszy.to jest moje zdanie od strony serwisowej...jak byś miał wybór pomiedzy euro3 a 5 to wiadomo co wziąć ale w takiej sytuacji jedynym plusem dxi to brak problemów z układem paliwowym a raczej mniejsze...powodzenia..pozdrawiam

Co do wałków w e-techu to ja najczęściej spotkałem się z tą usterką w przejściówkach tzn. euro2 i euro 3 2002r...najczęściej był to silnik 440 ale nie wiem czy jest to adekwatne do tego co jest... poprostu przez 8 lat takie były najczęściej.

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 12 kwie 2011, 16:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2009, 22:10
Posty: 12
GG: 0
Samochód: Magnum 480DXi
Lokalizacja: Silesia/Gliwice

Dziękuję ci kolego tiger918. Na taką konstruktywną wypowiedź właśnie liczyłem - niestety gdyby była parę dni wcześniej...niestety. Ale trzeba się uczyć na własnych błędach. Przesiadłem się z Mastera na Magnum i potrafię tego ogarnąć (jeżdżę powoli i zgrzytam :mrgreen: Więc proszę o wyrozumiałość). Menu na panelu mam po niemiecku, co mi nie przeszkadza 8) . Pozdrawiam


Post Wysłano: 14 kwie 2011, 21:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2010, 21:32
Posty: 56
GG: 4015060
Samochód: Magnum 480 DXI

Też tydzień temu przywiozłem dxi 480 ,chodziło cały czas po unii. Choc było kupione w kraju sprzedający zapodział gdzieś instrukcje obsługi . Z racji że nigdy nie miałem styczności z renówką mam pytanie koledzy czy ktoś z Was nie ma takowej na pozbyciu .


Post Wysłano: 24 kwie 2011, 5:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2011, 14:55
Posty: 12
GG: 0

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
panalon in italy


Post Wysłano: 28 kwie 2011, 23:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 gru 2008, 20:27
Posty: 69
GG: 0
Lokalizacja: RLA

Koledzy pomóżcie: jak skasować inspekcję olejową w Magnum 440 E-Tech. Proszę o pomoc i jednocześnie z góry dziękuję.

_________________
...


Post Wysłano: 01 maja 2011, 15:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Cytuj:
Koledzy pomóżcie: jak skasować inspekcję olejową w Magnum 440 E-Tech. Proszę o pomoc i jednocześnie z góry dziękuję.
Podpinam się pod pytanie.


Post Wysłano: 30 cze 2011, 9:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2010, 20:54
Posty: 30
GG: 0
Samochód: renault magnum
Lokalizacja: nowe maisto nad pilicą

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d9 ... 1d09e.html jesli ktoś wie do czego służa przyciski 1,2 pokazane na zdjęnciu to prosze niech powie


Post Wysłano: 30 cze 2011, 10:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

1 to klimatyzacja a 2 prawdopodobnie włączenie wewnętrznego obiegu powietrza.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 24 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 122 23 24 25 2629 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: