Mam problem kupiłem voyagera z silnikiem CRD (comonn raill) z padniętymi wtryskami, po odpaleniu na starych wtryskach kopcił jak czołg na polu bitwy. Dostał 4 regenerowane wszystko jest ok odpala normalnie na początku troche kopcił ale teraz ustało. Samochód jest okropnie zamulony, miałem takiego same tylko młodszego i w automacie, naprawdę miał kopa. Wpadłem na genialny pomysł żeby go przegonić 1,2,3,4 110 na zegarach wbijam 5 dochodzi 140 i koniec. błędy były różne ktoś bawił się w odłączanie wtyczek od wtrysków na włączonym zapłonie, teraz błędów brak a samochód muł straszny. Czy to może być objaw zapchanego katalizatora?.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Problem jest w tym że on idzie tylko do 2.5-3tyś.obr.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 16 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę