Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 lip 2011, 15:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lip 2011, 10:30
Posty: 13
GG: 0

Witam,
Jakie są zasady jazdy chłodnią na pusto i na pełno teraz w lecie po krajach na trasie z PL do GB.

Rozchodzi mi się o autostrady gdzie jak słonko przygrzeje to można jeździć a gdzie nie można ? oraz weekendy jak jadę na pełno to jako szybko psujący się jakie mam przywileje co do autostrad.

Czas pracy kierowcy jest taki sam ?

Szerokości


Post Wysłano: 13 lip 2011, 18:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2009, 16:49
Posty: 93
Lokalizacja: SCOTLAND

Cytuj:
Witam,
Jakie są zasady jazdy chłodnią na pusto i na pełno teraz w lecie po krajach na trasie z PL do GB.

Rozchodzi mi się o autostrady gdzie jak słonko przygrzeje to można jeździć a gdzie nie można ? oraz weekendy jak jadę na pełno to jako szybko psujący się jakie mam przywileje co do autostrad.

Czas pracy kierowcy jest taki sam ?

Szerokości
W UK mozesz jezdzic gdzie chcesz, kiedy chcesz i o ktorej chcesz, lato - zima bez ograniczen.
Czas pracy zgodnie z przepisami !
W UK tylko w czasie srogiej zimy ciezarowki wozace pasze dla zwierzat (Bulk Feed Lorry) za specjalna zgoda Traffic Commissioner'a sa czesciowo zwolnione z przepisow o czasie pracy.

_________________
I definitely have got Diesel In My Veins
Certificate of Professional Competence in National and International Road Haulage


Post Wysłano: 14 lip 2011, 14:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lip 2011, 11:24
Posty: 167
Samochód: osobowy

I jeśli wieziesz owoce oraz inne produkty które są szybko psujące się to nie obowiązują Cie zakazy ruchu dla ciężarówek;) Czyli w piątek sobotę i niedziele w godzinach których nie jestem pewien jak inni będą stać to ty możesz lecieć ;) I w GB lewym idziesz cały czas :mrgreen: :mrgreen:


Post Wysłano: 14 lip 2011, 14:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lip 2011, 10:30
Posty: 13
GG: 0

Cytuj:
I jeśli wieziesz owoce oraz inne produkty które są szybko psujące się to nie obowiązują Cie zakazy ruchu dla ciężarówek;) Czyli w piątek sobotę i niedziele w godzinach których nie jestem pewien jak inni będą stać to ty możesz lecieć ;) I w GB lewym idziesz cały czas :mrgreen: :mrgreen:

Ale jak już jadę na pusto to muszę stać zgodnie z przepisami ?
do której godziny mogę jeździć w Piątki (na pusto)??
Jak to jest w innych krajach Niemcy Belgia Holandia i co tam jeszcze jest po drodze ?


Post Wysłano: 14 lip 2011, 18:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lip 2011, 11:24
Posty: 167
Samochód: osobowy

Jak na pusto to powinieneś stać - tak przynajmniej się mi wydaję ale niech ktoś potwierdzi.

Co do zakazów to:

Piątek od 18 do 22
Sobota od 8 do 14
Niedziela od 8 do 22

Oczywiście zakazy te są dla DMC powyżej 12 ton. Dodatkowo chyba jeszcze we wszystkie święta do 8 do 22 (jeśli jakieś są ale to u nas w Polsce)

Poza tym przejrzyj etransport i tutaj masz gdzie i w jakich godzinach jest zakaz. Proszę: http://etransport.pl/zakaz_ruchu
Daje Ci link to przejrzyj bo nie wiem jak to jest za miedzą. I życzę powodzenia w trasie :)


Post Wysłano: 14 lip 2011, 18:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2009, 11:37
Posty: 293
GG: 4029913
Samochód: Mietek Aszrot
Lokalizacja: Białystok

PL tak jak wyżej, w święta 8-22, dzień poprzedzający święto 18-22
GB, B, NL brak zakazów
D święta i niedziele 0-22, w okresie letnim soboty 7-20, wolne od granicy PL przez A2 i A30 do Oldenzaalu i na odwrót
F- w wakacje soboty 7-19,przez cały rok każde niedziele do 22 zaczynając od soboty od 22, święta do 22 zaczynając od 22 dnia poprzedzającego.

Pusty stoisz. Z łatwopsującym lecisz wszędzie, w Polsce na zakazie jedziesz z mrożonym i wszystkim innym co idzie na temp, nawet z gumą do opon. W PL tylko szmaciarze stoją na zakazach, ADR również lewym pasem. AMEN


Post Wysłano: 17 lip 2011, 15:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lip 2011, 10:30
Posty: 13
GG: 0

Dzięki za linki zaraz zerknę,

P.S Czy ktoś może wie gdzie jest waga dla ciężarówek okolice Szczecina ?? tam gdzie niema krokodylków, jak pamiętam to na S3 tzw. Ku...wi dołek ale tam chyba tą wagę rozkładają krokodyle.


Post Wysłano: 17 lip 2011, 18:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sty 2010, 16:03
Posty: 226
GG: 11516920
Samochód: DAF CF 440 Euro 6 Space Cab
Lokalizacja: Starzyny [SZA]

Tak samo gdy wracasz zza granicy, możesz jechać w zakaz niezależnie czy chłodnia, plandeka, wanna itd. Pusto, pełno. Możesz zjechać do miejsca garażowania pojazdu bądź miejsca rozładunku.
W Niemczech 2jką do 30stki, 13nastką i chyba 9wiątką można lecieć, ale na GB ona Ci nie potrzebna :D
http://dokumenty.rcl.gov.pl/D2011135079301.pdf

_________________
Nie ma lipy, same dęby!
DAF XF 105 Super Space Cab - nie ma większego.
Lubię Actrosy... Wyprzedzać pod górę :mrgreen:


Post Wysłano: 08 sie 2011, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2009, 15:22
Posty: 20
GG: 0
Lokalizacja: Częstochowa

Temat z przed prawie miesiąca ale się podepnę. "czy na pusto możesz jechać" Tak, ale pod jednym warunkiem: jeżeli wracasz z rozładunku artykułów szybko psujących lub jedziesz na załadunek tych artykułów to wtedy zakazy cię nie interesują, oczywiście mowa o PL. Nie wiem jak u Niemca ale podejrzewam że jak masz załadunek terminowy w/w artykułów to też można.


Post Wysłano: 10 sie 2011, 22:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lip 2011, 10:30
Posty: 13
GG: 0

Cytuj:
Temat z przed prawie miesiąca ale się podepnę. "czy na pusto możesz jechać" Tak, ale pod jednym warunkiem: jeżeli wracasz z rozładunku artykułów szybko psujących lub jedziesz na załadunek tych artykułów to wtedy zakazy cię nie interesują, oczywiście mowa o PL. Nie wiem jak u Niemca ale podejrzewam że jak masz załadunek terminowy w/w artykułów to też można.

Z tego co wiem to można poruszać się chłodnią gdy ma około 50% czy więcej niż 25% (nie jestem pewien ale to nie może być skrzynka z ogórkami) przestrzeni ładunkowej zajętej. Wtedy gnasz przez Niemcy do Polski wg. czasu pracy kierowy. Ale to co mówisz to też ma sens bo ładunek czeka na bazie na ciebie i się psuje ale tez bez sensu jest bo baza powinna mieć więcej kierowców i chłodni.... ale zadam ten temat dalej.

Pozdrawiam, M.


Post Wysłano: 13 sie 2011, 12:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1364
Lokalizacja: BIA

Zakazy i ograniczenia w PL
Cytuj:
rozszerzone o
Cytuj:
Zakazy i ograniczenia w D
Cytuj:
Zadnych wiecej interpretacji nie trzeba

_________________
Hello boss! Majkel...
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: