Ponawiam temat, bo chciałbym w jakiś kulturalny sposób zareklamować firmę oraz przekazać trochę informacji na temat bieżnikowanych opon w technologii "na zimno".
TRA - Zakład Regeneracji Opon, producent opon bieżnikowanych do samochodów ciężarowych i naczep.
Sprzedaż detaliczna, produkcja własna od podstaw, nawet mieszanki gumowe na pasy bieżników robimy sami!
Opony bieżnikowane w najnowszej technologi na zimno w najlepszym systemie bieżnikowania BANDAG.
Jazda na oponach bieżnikowanych opłaca się, ponieważ:
Nowa opona kosztuje ok. 1500zł, przejedziesz na niej 200 000 - 300 000 km jak dobrze pójdzie...,
Nasze opony bieżnikowane robią 100 000 - 150 000 km... Przelicz i wyjdzie czysty zysk!
Ceny BRUTTO na dzień dzisiejszy:
205/75R17,5 - 553,50 zł
215/75R17,5 - 553,50 zł
225/75R17,5 - 553,50 zł
235/75R17,5 - 553,50 zł
245/70R17,5 - 553,50 zł
265/70R17,5 - 615,00 zł
245/70R19,5 - 615,00 zł
265/70R19,5 - 615,00 zł
285/70R19,5 - 615,00 zł
305/70R19,5 - 799,50 zł
365/80R20 - 799,50 zł
11R22,5 - 699,00 zł
12R22,5 - 699,00 zł
13R22,5 - 799,50 zł
275/70R22,5 - 699,00 zł
315/70R22,5 - 699,00 zł
295/80R22,5 - 699,00 zł
315/80R22,5 - 729,00 zł
315/80R22,5 z bieżnikiem budowlanym - 799,50 zł
295/60R22,5 - 699,00 zł
315/60R22,5 - 699,00 zł
385/65R22,5 - 699,00 zł
425/65R22,5 - 799,50 zł
Inne rozmiary firma wykona na zamówienie.
Firma oferuje darmową dostawę opon w każde miejsce w Polsce lub darmowy montaż na terenie zakładu oraz gwarancję na całość produktu.
O metodzie "NA ZIMNO":
Metoda "na zimno" jest bardziej zaawansowaną i lepszą technologią niż metoda „na gorąco”, ponieważ „karkas” czyli baza opony nie jest przegrzewana i nie ulega osłabieniu. Metoda ta polega na nakładaniu w całości, gotowego bieżnika na uprzednio przygotowaną bazę opony zużytej przy pomocy specjalnego kauczuku.
Opony nadające się do bieżnikowania są selekcjonowane, a konkretne spełniające rygorystyczne wymogi egzemplarze kierowane są do procesu produkcyjnego. Na początku opony są dokładnie czyszczone, wyrównywana jest ich powierzchnia, tak by nowa warstwa mieszanki jak najlepiej mogła się połączyć z karkasem i stworzyć jednolitą całość. Wyrównywaniem powierzchni opon zajmują się maszyny szorstkarki, jeśli jednak maszyna przeoczy jakieś uszkodzenie bądź nie będzie potrafiła go zlikwidować do akcji wkracza pracownik zakładu wyrównując powierzchnię opony ręcznie. Na tym etapie eliminowane są jeszcze opony, w których znaleziono ukryte i niewidoczne podczas pierwszej kontroli wady. Również ręcznie robione są specjalne „wyprawki”, które pozwalają załatać ewentualne ubytki gumy. Dopiero tak przygotowane opony są pokrywane nową warstwą mieszanki gumowej.
W ostatniej fazie opona wędruje do autoklawu, gdzie w wysokiej temperaturze i pod dużym ciśnieniem bieżnik tworzy wraz z karkasem jedną litą całość opony. Jak widać opona bieżnikowana w tej technologii jest jedną litą całością, a nie oponą z „przyklejonym” bieżnikiem.
Zapraszam na stronę internetową:
http://www.tra-opony.pl