Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Rejestracja:01 mar 2011, 15:14 Posty: 34
Samochód: ADR
...a w tych 280km robi np 7 załadunków i 10 zrzutów. Najbardziej znienawidzone trasy - czyli sklepy blisko CD. Godziny lecą, kilometrów mało, dużo ciągania i dużo pretensji kierowniczek. Ale może tylko ja mam taki obraz. Z dzisiejszej perspektywy patrząc, gdy jeżdżę w zwykłej hurtowni, nie było najgorzej. Nie musiał człowiek ręcznie rozkładać towaru, nie musiał tachać tony cukru zwykłym paleciakiem, bo były same elektryczne...
Oczywiście nie ma co generalizować, w większości podaliśmy negatywy - ale macie rację, że zależy to zapewne od podwykonawcy. Jedni gonią w obawie o karę, mając mało aut a dużo ładunków, inni trochę luzują. Jak wszędzie. Z tym, że większość ma płacone od kilometra - lepiej poganiać na obrzeża obszaru.
Poszukuę pracy na solówkę, zainteresowała mnie ostatnio Biedronka konkretnie potrzebowałbym namiary na któregoś z przewoźników JMD w Rudzie Śląskiej, macie może jakieś namiary ? prośba również do kogoś kto tam pracuje bądź pracował o opinie
Ostanio mijałem parę razy Actrosa MP III solo z tym że bez napisów ale w barwach Biedronki, wie ktoś coś na teamt tych samochodów ?
Od początku grudnia we flocie transportowej sieci sklepów Biedronka jeżdżą ekologiczne samochody ciężarowe Mercedes-Benz Econic NGT. Portugalski koncern handlowy Jeronimo Martins Dystrybucja planuje przebudowę floty na bardziej przyjazną środowisku.
W domu mam gazetkę z Mercedesa w której pokazany jest ekologiczny Actros MP III z naczepą z JMD, także zielony jak te Econiki. Niestety w necie nie mogłem trafić na cokolwiek o nim.
W domu mam gazetkę z Mercedesa w której pokazany jest ekologiczny Actros MP III z naczepą z JMD, także zielony jak te Econiki. Niestety w necie nie mogłem trafić na cokolwiek o nim.
Co do Zielonego MPIII to na pewno jeden taki jest w Wojniczu. Lata z naczepą chłodnią z agregatem na gaz (już nie pamiętam na jaki).
W domu mam gazetkę z Mercedesa w której pokazany jest ekologiczny Actros MP III z naczepą z JMD, także zielony jak te Econiki. Niestety w necie nie mogłem trafić na cokolwiek o nim.
Co do Zielonego MPIII to na pewno jeden taki jest w Wojniczu. Lata z naczepą chłodnią z agregatem na gaz (już nie pamiętam na jaki).
W domu mam gazetkę z Mercedesa w której pokazany jest ekologiczny Actros MP III z naczepą z JMD, także zielony jak te Econiki. Niestety w necie nie mogłem trafić na cokolwiek o nim.
Co do Zielonego MPIII to na pewno jeden taki jest w Wojniczu. Lata z naczepą chłodnią z agregatem na gaz (już nie pamiętam na jaki).
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 13 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę