Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 sie 2011, 17:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2011, 23:23
Posty: 2
GG: 0
Samochód: man

Panowie mam taki problem .W czasie jazdy nagle podskoczyła temp pod czerwone pole,płyn jest.
Samochód jest w terenie z górami,więc zamieniłem naczepy i tak samo robi się na pustej naczepie (bez ładunku) samochód ostygnie przejedzie 5 km i znowu zagrzany ... Płyn nie ubywa ,na wyłaczonym retardeże dzieje sie to samo,kompresji raczej też w silniku nie ma ..Czy ktoś miał podobny problem ?


Post Wysłano: 25 sie 2011, 18:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Prawdopodobnie pompa wody lub termostat ale obstawiam na pompę. Jeżeli chcesz to możemy podjechać i wymienić na drodze tel. 509 01 01 06. Pozdrawiam

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 25 sie 2011, 20:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Nie lepiej jest zacząć od najprostszych rzeczy, jak wyjęcie i przepłukanie na myjni chłodnicy?

Wialnia się załącza? Znaczy się wiskoza. Pojawia się takie łuuuuuuu jak już złapie temperaturę?


Jakieś kody błedów, te rzeczy?


Edit:
Aha, mogę podjechać i wysłuchać czy się ta wialnia załącza na drodze:).

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 25 sie 2011, 22:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Przez 5km to nawet z zasłoniętą chłodnicą i bez wiska by sie nie zagrzał......



Cytuj:

Edit:
Aha, mogę podjechać i wysłuchać czy się ta wialnia załącza na drodze:).
Jakaś kolejna głupia aluzja z twojej strony, tym razem do kolegi który robi robotę i zna sie na tym dobrze. :/

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Ostatnio zmieniony 25 sie 2011, 23:18 przez MechanikSochaczew, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 25 sie 2011, 23:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sie 2011, 13:41
Posty: 9
GG: 3094970
Samochód: Kilka :)
Lokalizacja: Lisia Góra

sprawdz termostat. ostatnio tak miałem w actrosie, wymieniło się termostaty i jest ok.

_________________
Mój Manik viewtopic.php?t=32142


Post Wysłano: 26 sie 2011, 17:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Przez 5km to nawet z zasłoniętą chłodnicą i bez wiska by sie nie zagrzał......



Cytuj:

Edit:
Aha, mogę podjechać i wysłuchać czy się ta wialnia załącza na drodze:).
Jakaś kolejna głupia aluzja z twojej strony, tym razem do kolegi który robi robotę i zna sie na tym dobrze. :/

Żadna aluzja, wcale nie twierdzę że się kolega nie zna, i że nie robi roboty, ba nawet widzę że mądrze pisze.
To tylko info, że jak by co, to mogę podjechać i wysłuchać...
:)

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 26 sie 2011, 17:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Przez 5km to nawet z zasłoniętą chłodnicą i bez wiska by sie nie zagrzał......



Cytuj:

Edit:
Aha, mogę podjechać i wysłuchać czy się ta wialnia załącza na drodze:).
Jakaś kolejna głupia aluzja z twojej strony, tym razem do kolegi który robi robotę i zna sie na tym dobrze. :/

Żadna aluzja, wcale nie twierdzę że się kolega nie zna, i że nie robi roboty, ba nawet widzę że mądrze pisze.
To tylko info, że jak by co, to mogę podjechać i wysłuchać...
:)

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 26 sie 2011, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Kolego maderfaker super+ to po co mieszasz :) Jeżeli grzeje się na odcinku 5 km to pompa wody nie działa i nie ma co szukać innych przyczyn, może jeszcze termostat ale nie przy tak małej odległości a to że dojadę do awarii to tylko plus dla transportu w którym liczy się czas i pieniądz :) . Pozdro Łukasz:)


A tak na marginesie posłucham tego visco gratis :)

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 28 sie 2011, 8:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

W sumie to nie doczytałem, że już po 5km się przegrzewa, więc może faktycznie pompa się skiepściła.


Co do słuchania wiskozy, ja się Ci w wymianę pompy się nie pcham, więc Ty w moje działania jak mobilnego serwisu też nie ingeruj.
:mrgreen:


Aha, jak by ktoś nie był pewien czy mu się wisko załącza to propozycja nadal aktualna. Podjadę i wysłucham, działam na terenie całej Europy. :wink:

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 11 sty 2012, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2011, 22:21
Posty: 92
GG: 0
Samochód: TGA,MAGNUM

hej mistrzu, a czy jest jakaś metoda organoleptyczna na to visco czy tylko nasłuch. Mi coś się wydaje że non stop chodzi i w ogóle się nie wyłącza. Błędów zero na kompie ok podobno coś mechanicznie.


Post Wysłano: 11 sty 2012, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2011, 22:21
Posty: 92
GG: 0
Samochód: TGA,MAGNUM

nie wspomnę że chla jak smok,


Post Wysłano: 11 sty 2012, 20:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Mnie kiedyś sprawdzał kolo tak: przylepił na jedno "śmigło" nalepkę (odbijającą jakieś fale czy coś), potem przystawił inne ustrojstwo które mierzyło ile razy na min obróciła sie wialnia.
Przy załączonej obroty wisko powinny być + - 100 od obrotów silnika. Przy wyłączonej tak ok 800. Oczywiście, żeby sprawdzić czy sie załącza, trzeba maszynę troche pobacić, co by się miała jak zagrzać.

Teraz są samochody w których wisko załącza komputer sterujący, więc może da się sprawdzić kompem diagnostuycznym.


Aha, na sprawdzeniu wyszło że wisko się załącza. Po wymianie, chłodnicy, termostatów, i pompy wody auto nadal się grzało. Wymienilismy wisko, i jak ręką odjął :/ . Myślę, że wisko, zalączało się tylko na chwilę poprostu. Tak, że nie test, nie jest stu procentowy.


No i zawsze zostaje opcja, że podjadę i posłucahm co i jak :] . Dojazd 24h.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 11 sty 2012, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Cytuj:
Mnie kiedyś sprawdzał kolo tak: przylepił na jedno "śmigło" nalepkę (odbijającą jakieś fale czy coś), potem przystawił inne ustrojstwo które mierzyło ile razy na min obróciła sie wialnia.
Przy załączonej obroty wisko powinny być + - 100 od obrotów silnika. Przy wyłączonej tak ok 800. Oczywiście, żeby sprawdzić czy sie załącza, trzeba maszynę troche pobacić, co by się miała jak zagrzać.

Teraz są samochody w których wisko załącza komputer sterujący, więc może da się sprawdzić kompem diagnostuycznym.


Aha, na sprawdzeniu wyszło że wisko się załącza. Po wymianie, chłodnicy, termostatów, i pompy wody auto nadal się grzało. Wymienilismy wisko, i jak ręką odjął :/ . Myślę, że wisko, zalączało się tylko na chwilę poprostu. Tak, że nie test, nie jest stu procentowy.


No i zawsze zostaje opcja, że podjadę i posłucahm co i jak :] . Dojazd 24h.


No to albo dzielimy się na pół albo nie wkręcaj się w interes:) ale na poważnie Kolego sprawdź czy visco ma luzy i czy na zimnym motorze lekko się kręci czy ma opór jak coś to dzwoń doradzimy 509 01 01 06

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 11 sty 2012, 22:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2011, 22:21
Posty: 92
GG: 0
Samochód: TGA,MAGNUM

spoko, dam ci znac na tel, bo już z tym padluchem nie wytrzymam. Może coś doradziśz. Do usłyszenia. pzdr


Post Wysłano: 11 sty 2012, 22:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

a bledow w FFR nie ma??


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: