Rejestracja:23 maja 2010, 11:10 Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP
samochód był na serwisie w Łodzi. Stwierdzono, że " silnik zabezpiecza się ponieważ brak mu paliwa przy obciążeniu". Dzieje się tak jadąc pod dużą górę. Komputer wrzuca czerwoną lampkę stop i przez 5 sekund obcina moc do 1200 obrotów. Potem jest ok do następnej góry.
Ssaki sprawdzone ( na końcu rurek w zbiorniku są zawory plastikowe zwrotne.) ssaki szczelne, filtry wymienione, odstojnik sprawdzony.,,,, reszta brak pomysłów.
Ktoś ćwiczył taki przypadek?
_________________ Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.
no tak ale pod kulkami jest siatka sprawdzałeś?...najprościej kupić tekalana podłączyć pod zasilanie, drugą część wrzycić do baku i już bedziesz wiedział czy układ zasilania czy coś w silniku...też nie miałeś gdzie jechać;)))mam nadzieje ze robił konkretny mechanik bo mało ich tam zostało...
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Rejestracja:23 maja 2010, 11:10 Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP
Ten sposób opisany przez Ciebie był już ćwiczony jako pierwszy. To podstawa- przy podejściu do zagadnienia. Efekt taki sam.
Pytanie - czy może na kanale ssącym w pompie są jakieś siatki po drodze? Bo błąd sygnalizowany jest brak paliwa - więc pompa wysokiego ciśnienia jest ok .
_________________ Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.
nie ma takiego błędu brak paliwa...skoro było to samo to trzeba się przejechać z komputerem i zobaczyć jakie ciśnienia są....podejrzewam ze nie chodzi tu o to ze nie dostaje paliwa tylko o to ze mu ciśnienie ucieka z układu bo czym silnik potrzebuje wiecej mocy tym ciśnienie jest wieksze...standardowo podstawić lub przełożyć zawór przelewowy na pompie, sprawdzić zawór bezpieczeństwa na listwie...zrobic testy ciśnienia na postoju...sprawdzić przelew z wtrysków...jeśli auto nie przeplata pod obciążeniem ja bym się wtrysków nie imał...na jakiej podstawie uważasz ze pompa jest ok...jeśli nie miał byś ciśnienia paliwa z baku to auto by cieżko paliło..jak pali normalnie usterka jest w wysokim ciśnieniu jak pisałem wcześniej...z siatek jest tylko w smoku i pod pompką...
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Kolego dokts jesteś z okolic Kolegi tiger to nie zastanawiaj się i podjedź do niego a nie do serwisów, my robimy wszystko na drogach a kiedy przychodzi temat renault i jest klin to dzwonie do tigera bo to jest naprawdę fachowiec od francuza Pozdrawiam
Rejestracja:23 maja 2010, 11:10 Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP
Panowie. opis przedstawiony został na podstawie kodów błędów otrzymanych z serwisu ( nie napisze jakiego, ale napisze, że kosztowało mnie kilka tysięcy).
Reasumuję:
Samochód pod górę wskakiwał w tryb awaryjny ograniczając moc na 1-3 minuty. Po czym kontrolka V-mac gasła i można było wyprzedzać inne samochody pod tą samą górę.
Wiele sugestii kolegów z portalu - zadna nie trafiona. A to układ wysokiego ciśnienia, typowa usterka, a to niskiego ciśnienia..... itp.
Usterka polegała na złej masie komputera i tym samym za wysokim napięciu na " sztucznej " masie.
Wtajemniczeni wiedzą, że Reno ma kilka mas.
Temat do zamknięcia - ale wiedza dla potomnych.
_________________ Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 14 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę