Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 sie 2011, 10:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

samochód był na serwisie w Łodzi. Stwierdzono, że " silnik zabezpiecza się ponieważ brak mu paliwa przy obciążeniu". Dzieje się tak jadąc pod dużą górę. Komputer wrzuca czerwoną lampkę stop i przez 5 sekund obcina moc do 1200 obrotów. Potem jest ok do następnej góry.
Ssaki sprawdzone ( na końcu rurek w zbiorniku są zawory plastikowe zwrotne.) ssaki szczelne, filtry wymienione, odstojnik sprawdzony.,,,, reszta brak pomysłów.

Ktoś ćwiczył taki przypadek?

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Post Wysłano: 31 sie 2011, 14:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

no tak ale pod kulkami jest siatka sprawdzałeś?...najprościej kupić tekalana podłączyć pod zasilanie, drugą część wrzycić do baku i już bedziesz wiedział czy układ zasilania czy coś w silniku...też nie miałeś gdzie jechać;)))mam nadzieje ze robił konkretny mechanik bo mało ich tam zostało...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 31 sie 2011, 15:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

Ten sposób opisany przez Ciebie był już ćwiczony jako pierwszy. To podstawa- przy podejściu do zagadnienia. Efekt taki sam. :roll:
Pytanie - czy może na kanale ssącym w pompie są jakieś siatki po drodze? Bo błąd sygnalizowany jest brak paliwa - więc pompa wysokiego ciśnienia jest ok :) .

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Post Wysłano: 31 sie 2011, 20:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

nie ma takiego błędu brak paliwa...skoro było to samo to trzeba się przejechać z komputerem i zobaczyć jakie ciśnienia są....podejrzewam ze nie chodzi tu o to ze nie dostaje paliwa tylko o to ze mu ciśnienie ucieka z układu bo czym silnik potrzebuje wiecej mocy tym ciśnienie jest wieksze...standardowo podstawić lub przełożyć zawór przelewowy na pompie, sprawdzić zawór bezpieczeństwa na listwie...zrobic testy ciśnienia na postoju...sprawdzić przelew z wtrysków...jeśli auto nie przeplata pod obciążeniem ja bym się wtrysków nie imał...na jakiej podstawie uważasz ze pompa jest ok...jeśli nie miał byś ciśnienia paliwa z baku to auto by cieżko paliło..jak pali normalnie usterka jest w wysokim ciśnieniu jak pisałem wcześniej...z siatek jest tylko w smoku i pod pompką...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 31 sie 2011, 21:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Kolego dokts jesteś z okolic Kolegi tiger to nie zastanawiaj się i podjedź do niego a nie do serwisów, my robimy wszystko na drogach a kiedy przychodzi temat renault i jest klin to dzwonie do tigera bo to jest naprawdę fachowiec od francuza Pozdrawiam

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 28 gru 2011, 20:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

Panowie. opis przedstawiony został na podstawie kodów błędów otrzymanych z serwisu ( nie napisze jakiego, ale napisze, że kosztowało mnie kilka tysięcy).
Reasumuję:
Samochód pod górę wskakiwał w tryb awaryjny ograniczając moc na 1-3 minuty. Po czym kontrolka V-mac gasła i można było wyprzedzać inne samochody pod tą samą górę.
Wiele sugestii kolegów z portalu - zadna nie trafiona. A to układ wysokiego ciśnienia, typowa usterka, a to niskiego ciśnienia..... itp.
Usterka polegała na złej masie komputera i tym samym za wysokim napięciu na " sztucznej " masie.
Wtajemniczeni wiedzą, że Reno ma kilka mas.

Temat do zamknięcia - ale wiedza dla potomnych.

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: