Witam wychodzi na to ze ten biały ma kabinę jak już wcześniej wspominaliśmy od axora ale kamaz chyba chce sam opracować wygląd przodu i wyszedł ten biały. A co do brązowego to nie wiem wzor tak jakby nowy actros ale nie wiadomo do końca z czego ta kabina jest może sami ją opracowali.
Zdjęcia:
http://www.trucksplanet.com/photo/kamaz ... _cab_1.jpg
http://www.trucksplanet.com/photo/kamaz ... _16775.jpg
http://www.trucksplanet.com/photo/kamaz ... _16776.jpg
http://www.trucksplanet.com/photo/kamaz ... _16777.jpg
http://www.trucksplanet.com/photo/kamaz ... _16778.jpg
http://www.trucksplanet.com/photo/kamaz ... _16779.jpg
http://www.trucksplanet.com/photo/kamaz ... dmec_1.jpg
http://www.trucksplanet.com/photo/kamaz ... _16782.jpg
http://www.trucksplanet.com/photo/kamaz ... _16783.jpg
http://www.trucksplanet.com/photo/kamaz ... _16784.jpg
Ten tekst praktycznie wszystko wyjaśnia tłumaczony za pomocą google tłumacz
Na 11-ego wyspecjalizowanych Międzynarodowa wystawa "Commercial Transport-2011" w Moskwie zaprezentował ciężarówek Kamaz dwóch obiecujących tym samym indeksem 5490. Główną różnicą w kokpitach modele: jeden używa szoferce Mercedes-Benz Axor (dzięki współpracy z firmą Daimler), a drugi - zaprojektowane specjalnie dla Korei Południowej firmy inżynieryjnej Kamaz DMEC. Obie kabiny są w zawieszenie pneumatyczne.
Masa własna nowego modelu jest równa 7,9 tony ciągników zdolnych do pracy w przyczep o DMC do 44 m. Planuje się, że nowe urządzenia będą wyposażone w dwa turbodiesle do wyboru. Jest to 440-silny KAMAZ-740.75, lub Mercedes-Benz OM 457LA. Ponadto do wyboru dwie skrzynie biegów i - ZF-Ecosplit i ZF-Astronic. Bezpieczeństwo w samochodzie jest przez hamulce tarczowe z elektronicznym sterowaniem systemu EBS i ESP ESP. Pakiet zawiera również koło ECAS kontrola zawieszenia pneumatycznego systemu.
W następnym roku, zaplanowano na testy certyfikacyjne i adaptacji nowych modeli, a od 2013 r. Zakład Karny Automobile planuje uruchomienie produkcji seryjnej. Prawdopodobnie wersja z kabiną Axor ... Planuje się, że za pomocą tego modelu może Kamaz co najmniej 25% krajowego rynku zasięgu ciągników. Ponieważ koszt nowego samochodu ciężarowego ma 2,5 mln rubli, podczas gdy najtańszy "Europejski" jest wart ok. 3 mln rubli